veikkaan että montaa new age ihmistä inhotti koulussa matikka. kun siinä oli niitä kauheita kovia numeroitakin, ei yhtään pehmeää arvoa. hyi hyi matikka.
inhottiko matikka?
6
210
Vastaukset
- Randomtalker
En ole New Age -ihmisiä, eli et sinänsä loukkaa minua henkilökohtaisesti, mutta onko kovin kypsää - tai ylipäänsä järkevää - tulla tänne loukkaamaan muiden arvoja?
- Myy Aika
Eikö meidän uusaikalaisten pitänyt juuri pyrkiä eroon siitä Perkeleen egosta?!
Siinä suhteessa aloittaja teki suuren palveluksen ainakin sinulle.
- Myy Aika
ei inhottanut matikka oli lempiaineitani sitten äidinkielen. Kieliä en jaksanut lukea, kun jo osasin yhden.
Matikassa on paljon pehmeitä arvoja, sä vaan teet numerot koviksi. En lähde sitä miettimään miksi, vaikka mieli tekisikin... :D - mitäsitten?
Veikkaan että montaa tiedenörttiä inhotti koulussa kuvaamataide.
- se kauhea matikka
sitä että se on se numerotaidottomuus ja järjen käyttämättä jättäminen, joka perimmältään ajaa monetkin vakavissaan huuhaa-lahkoihin, uskomaan ennustajaeukkoja, astrologiaan ja taikakaluihin, yms.
tämä voi ajaa ihmisiä mielipuolisiin ratkaisuihin elämässään. ajatellaanpa vaikka sitä viime kevään amerikkalaista maailmanlopun profeettaa ja hänen kannattajiaan, joista pistivät menemään koko omaisuutensa maailmanlopun ilosanoman julistamisen hyväksi.
ja esim. tämä tapaus komeetta Elenin, mikä on synnyttänyt huuhaa-piireissä melkoista mekkalaa. NASA, mikä nyt on jonkinmoinen asiantuntija avaruusasioissa, kertoo että komeetta on hyvin pieni ja on lähimmillään maapalloa 35 000 000 km päässä (sata kertaa kauempana kuin Kuu).
erittäin herkille ja älykkäille vaihtoehtoihmisille tämähän ei tietenkään riitä. Elenin on tietenkin joku superpieni musta-aukko, ja NASA valehtelee että korvat heiluu (jos NASAlla olisi korvat).
- erererttttt
Matikka oli jumalattoman vaikeaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1145895Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324007- 823342
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182966Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2502017Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?881984- 1421771
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui421743Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81686Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881549