inhottiko matikka?

se kauhea matikka

veikkaan että montaa new age ihmistä inhotti koulussa matikka. kun siinä oli niitä kauheita kovia numeroitakin, ei yhtään pehmeää arvoa. hyi hyi matikka.

6

288

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Randomtalker

En ole New Age -ihmisiä, eli et sinänsä loukkaa minua henkilökohtaisesti, mutta onko kovin kypsää - tai ylipäänsä järkevää - tulla tänne loukkaamaan muiden arvoja?

• Myy Aika

Eikö meidän uusaikalaisten pitänyt juuri pyrkiä eroon siitä Perkeleen egosta?!

Siinä suhteessa aloittaja teki suuren palveluksen ainakin sinulle.

• Myy Aika

ei inhottanut matikka oli lempiaineitani sitten äidinkielen. Kieliä en jaksanut lukea, kun jo osasin yhden.

Matikassa on paljon pehmeitä arvoja, sä vaan teet numerot koviksi. En lähde sitä miettimään miksi, vaikka mieli tekisikin... :D

• mitäsitten?

Veikkaan että montaa tiedenörttiä inhotti koulussa kuvaamataide.

• se kauhea matikka

sitä että se on se numerotaidottomuus ja järjen käyttämättä jättäminen, joka perimmältään ajaa monetkin vakavissaan huuhaa-lahkoihin, uskomaan ennustajaeukkoja, astrologiaan ja taikakaluihin, yms.

tämä voi ajaa ihmisiä mielipuolisiin ratkaisuihin elämässään. ajatellaanpa vaikka sitä viime kevään amerikkalaista maailmanlopun profeettaa ja hänen kannattajiaan, joista pistivät menemään koko omaisuutensa maailmanlopun ilosanoman julistamisen hyväksi.

ja esim. tämä tapaus komeetta Elenin, mikä on synnyttänyt huuhaa-piireissä melkoista mekkalaa. NASA, mikä nyt on jonkinmoinen asiantuntija avaruusasioissa, kertoo että komeetta on hyvin pieni ja on lähimmillään maapalloa 35 000 000 km päässä (sata kertaa kauempana kuin Kuu).

erittäin herkille ja älykkäille vaihtoehtoihmisille tämähän ei tietenkään riitä. Elenin on tietenkin joku superpieni musta-aukko, ja NASA valehtelee että korvat heiluu (jos NASAlla olisi korvat).

• erererttttt

Matikka oli jumalattoman vaikeaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?

Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi
      Sinkut
      392
      1476
    2. Väleistä

Minkälaiset välit sinulla on kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      71
      798
    3. Missä vaiheessa

Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et
      Ikävä
      38
      737
    4. Mulla on ikävä sua

Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri
      Ikävä
      29
      684
    5. Ajatteletko usein vielä

Meitä?
      Ikävä
      52
      652
    6. Jännitän sua!

En tiedä miksi! 🤭
      Ikävä
      44
      635
    7. SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia

Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht
      Maailman menoa
      383
      609
    8. Miksi meidän yhteys vain

Säilyy? Säilyy ja säilyy? Joku syyhän siihen on?:))
      Ikävä
      63
      543
    9. Kun tulet mun luo

Mies, niin tuotko suklaata tullessasi? ;)
      Ikävä
      88
      527
    10. kasariperjantai 2026

Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle
      Iisalmi
      21
      474
    Aihe