Aikamatkailu???

Knuutinen..

Olen nyt kyllä hiprakassa, mutta tämä asia on vaivannut minua jo pitkään!!!

Arvatkaa mikä minua vaivaa?

Näin kuvan Historia lehdestä, joka muistuttaa minua sekä kuvalta että nimeltä? Miksi hitossa on kuva hepusta, joka muistuttaa minua 1000 vuoden takaa ja hänen nimikin mätsää, sillä hänen etunimensä on osittain minun sukunimi?

Toki tuo historiallinen kuva voi olla mielikuvituksen tuotetta, mutta MIKSI? Kuvan miehen nimi on (Cnut/Knut Suuri) minun sukunimi on perua tuosta nimestä (lähteiden mukaan) ja hänen asennointi on juuri sama kuin minulla on kuvassa.

Otin kuvani paljon ennen kuin tajusin edes että tämmöinen Cnut/Knut suuri heppu on ollut olemassakaan?

Minua ihan hirvittää tuo historiallinen kuva, koska näen siinä itseni! Ettei kohta joku madonreikä viskaa minua tuonne vuoteen 1000 ja siinä sitä ollaan, olen siinä itse? Sama nimi = minun sukunimi, sama asento.

Mikä sillä on kädessä josta lähtee tuo valo?? Minulla valo lähtee kännykästä, mutta esikuvallani on joku ihme valo, joka lähtee sauvasta?

Tässä kuvavertailu:
Ette voi sanoa etteikö meissä ole muka samaa näköä kasvoissa? Kulmakarvat, silmät ja nenä suu. Minulla ei ole vain viiksiä ja partaa! Ja se nimi Cnut/Knut Suuri vs Knuutinen.

http://www.knubits.com/imgs/Knut.jpg

1

181

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aloittaja..

Varmaan ajattelette että olen täysi kaheli, no en ole. Olen nyt vain kännissä ja uskallan miettiä ääneen sitä mitä olen miettinyt.

En varmaan kehtaa lukea tätä ketjua selvinpäin, mutta jos tiedät jotain asiasta, voit kirjoittaa sähköpostiini: postia(at)knubits.com

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Marja sulkee liikkeen

Nyt lähtee kylän ainoa kello ja kultaliike ja kenkäkauppa
      Oulainen
      30
      5617
    2. Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan

Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus
      Oulainen
      11
      2601
    3. Pääsiäisen terveiset kaivatullesi

kaivatullesi tähän alas 💕💕
      Ikävä
      186
      2199
    4. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      163
      1693
    5. Yh:n pihalla aina eri auto

Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan
      Suomussalmi
      72
      1486
    6. Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon

Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike
      Hyrynsalmi
      32
      1394
    7. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      14
      1354
    8. En vittujakaan enää välitä sinusta nainen

Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.
      Ikävä
      72
      1263
    9. Oletko loukannut

Oletko loukannut tarkoituksella kaivattuasi?
      Ikävä
      94
      1175
    10. viekää miehet naiset kunnon treffeille

Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.
      Ikävä
      219
      1157
    Aihe