Aikamatkailu???

Knuutinen..

Olen nyt kyllä hiprakassa, mutta tämä asia on vaivannut minua jo pitkään!!!

Arvatkaa mikä minua vaivaa?

Näin kuvan Historia lehdestä, joka muistuttaa minua sekä kuvalta että nimeltä? Miksi hitossa on kuva hepusta, joka muistuttaa minua 1000 vuoden takaa ja hänen nimikin mätsää, sillä hänen etunimensä on osittain minun sukunimi?

Toki tuo historiallinen kuva voi olla mielikuvituksen tuotetta, mutta MIKSI? Kuvan miehen nimi on (Cnut/Knut Suuri) minun sukunimi on perua tuosta nimestä (lähteiden mukaan) ja hänen asennointi on juuri sama kuin minulla on kuvassa.

Otin kuvani paljon ennen kuin tajusin edes että tämmöinen Cnut/Knut suuri heppu on ollut olemassakaan?

Minua ihan hirvittää tuo historiallinen kuva, koska näen siinä itseni! Ettei kohta joku madonreikä viskaa minua tuonne vuoteen 1000 ja siinä sitä ollaan, olen siinä itse? Sama nimi = minun sukunimi, sama asento.

Mikä sillä on kädessä josta lähtee tuo valo?? Minulla valo lähtee kännykästä, mutta esikuvallani on joku ihme valo, joka lähtee sauvasta?

Tässä kuvavertailu:
Ette voi sanoa etteikö meissä ole muka samaa näköä kasvoissa? Kulmakarvat, silmät ja nenä suu. Minulla ei ole vain viiksiä ja partaa! Ja se nimi Cnut/Knut Suuri vs Knuutinen.

http://www.knubits.com/imgs/Knut.jpg

1

193

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aloittaja..

Varmaan ajattelette että olen täysi kaheli, no en ole. Olen nyt vain kännissä ja uskallan miettiä ääneen sitä mitä olen miettinyt.

En varmaan kehtaa lukea tätä ketjua selvinpäin, mutta jos tiedät jotain asiasta, voit kirjoittaa sähköpostiini: postia(at)knubits.com

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tiedätkö mihin

Ominaisuuksiin rakastuin sinussa?
      Ikävä
      75
      4266
    2. Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti

Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans
      Maailman menoa
      90
      3968
    3. Surullista

Että menetit sen naisen , tosi surullista ja vielä oman tyhmyyden takia ,ymmärrän että se on masentavaa
      Ikävä
      57
      2478
    4. Muuttunut käytös

Onko kaivattusi käytös muuttunut? Tiedätkö mistä se johtuu? Haluatko kertoa, mitä tapahtui?
      Ikävä
      67
      2337
    5. Väkeä oli liikkeellä

Nyt leijutaan pilvissä. Kun eläinpuistossa oli porukkaa 😆😆 Olihan siellä kun ilmaiseksi pääsivät. Eiköhän se juuri sik
      Ähtäri
      41
      2044
    6. 124
      1946
    7. Oliko kiihkeä

ensimmäinen yö?
      Ikävä
      49
      1929
    8. Kummallista

Oletteko koskaan ihastuneet ihmiseen, joka ei ulkonäöltään vastaa ollenkaan ihannettanne?
      Sinkut
      54
      1688
    9. Miltä meidän

Riidat näyttäisi ja mistä niitä voisi tulla?
      Ikävä
      56
      1672
    10. Ikävä Jii.

Toivotko vielä näkemistä?
      Ikävä
      66
      1592
    Aihe