Olen nyt kyllä hiprakassa, mutta tämä asia on vaivannut minua jo pitkään!!!
Arvatkaa mikä minua vaivaa?
Näin kuvan Historia lehdestä, joka muistuttaa minua sekä kuvalta että nimeltä? Miksi hitossa on kuva hepusta, joka muistuttaa minua 1000 vuoden takaa ja hänen nimikin mätsää, sillä hänen etunimensä on osittain minun sukunimi?
Toki tuo historiallinen kuva voi olla mielikuvituksen tuotetta, mutta MIKSI? Kuvan miehen nimi on (Cnut/Knut Suuri) minun sukunimi on perua tuosta nimestä (lähteiden mukaan) ja hänen asennointi on juuri sama kuin minulla on kuvassa.
Otin kuvani paljon ennen kuin tajusin edes että tämmöinen Cnut/Knut suuri heppu on ollut olemassakaan?
Minua ihan hirvittää tuo historiallinen kuva, koska näen siinä itseni! Ettei kohta joku madonreikä viskaa minua tuonne vuoteen 1000 ja siinä sitä ollaan, olen siinä itse? Sama nimi = minun sukunimi, sama asento.
Mikä sillä on kädessä josta lähtee tuo valo?? Minulla valo lähtee kännykästä, mutta esikuvallani on joku ihme valo, joka lähtee sauvasta?
Tässä kuvavertailu:
Ette voi sanoa etteikö meissä ole muka samaa näköä kasvoissa? Kulmakarvat, silmät ja nenä suu. Minulla ei ole vain viiksiä ja partaa! Ja se nimi Cnut/Knut Suuri vs Knuutinen.
http://www.knubits.com/imgs/Knut.jpg
Aikamatkailu???
Knuutinen..
1
181
Vastaukset
- Aloittaja..
Varmaan ajattelette että olen täysi kaheli, no en ole. Olen nyt vain kännissä ja uskallan miettiä ääneen sitä mitä olen miettinyt.
En varmaan kehtaa lukea tätä ketjua selvinpäin, mutta jos tiedät jotain asiasta, voit kirjoittaa sähköpostiini: postia(at)knubits.com
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 305617
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus112601- 1862199
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1631693Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan721486Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike321394Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141354En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.721263- 941175
viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.2191157