Mikä näytönohjain on...

naggaggarrtyyyyt

ELikkäs poksisi proo... Mikä näytönohjain on atlla, gtx 460 tasolla? Tai voi olla hieman ylikin tai hieman alle.

12

330

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ATI Radeon HD 5850? Mutta, jos antaa vähän kelloja tolle GeForce GTX 460 (256-bit / 1Gt) niin voittaneen Radeonin aika hyvin.

      Radeon HD 5850 on hieman nopeempi kuiten tota GeForcea vakiokelloilla!

    • naggaggarrtyyyyt

      Tere ja kiitt vastauksesta ja tulin siihen tulokseen, etten koskaan koske atin kortteihin joten tuli ostettu geforce gtx 460. En koske vaikka sellaisen atin saisi 5 eurolla.

      • Makunsa kullakin, kumpikin valmistaja on ihan Ok ainakin mun mielestä :)


    • Rossu000

      Mikä ois halpa ja hyvä näytönohjain pelaamiseen? siis sellane että ainaki crysis pyörii mediumeilla?

    • Paljos sen halvan hintahaarukka on?

      150e ylä ja ala kanttiin löytyy ihan jees kortteja joilla pyörii Crysisi jos vaan koneessa on muuten muut osat ja muistit jees...

    • Rossu000

      Katoin sivulta can you run it? että multa puuttuu hardware T&L, että muuten pyörii huonoimmilla krafiikoilla.

    • Okay. Onks toi sun konees sitten läppäri tai muuten vaan vähän vanhempi kone?

      Tiäks mikä näytönohjain on koneessa nyt?

      Ja onks AGP tai PCI-Express Kortti vai peräti Integroitu emoon?

    • Rossu000

      Mun kone on aika vanha kotitietokone. Enkä tiiä mikä tää näytönohjain on ku mun isä vaa toi tän mulle jostain.

    • Vaikea suositella oikein mitään korttia, koneesta pitäs kuiten löytyä ainakin PCI-E näytönohjain väylä ja vähintään 2-ytiminen prosessori.

      Ja on kyä aika tuskaa pelata Crysistäkin sellaisella koneella mikä juuri ja juuri ees pyörittää ite peliä.

      Tos on noita vaatimuksia tohon peliin.

      Crysis 1:n Suositellut vaatimukset:

      - Windows XP/Vista/7
      - Intel Core 2 DUO @ 2,2 Ghz tai AMD Athlon 64 x2 4400 prosessori
      - 2GB keskusmuistia
      - Nvidia 7800, ATI 1800 (512Mt muistilla)

      Crysis 2:n minimilaitteistovaatimukset:

      - Windows XP/Vista/7
      - Intel Core 2 DUO @ 2GHz tai AMD Athlon 64 x2 2GHz
      - 2Gt keskusmuistia
      - Nvidia 8800GT, ATI 3850HD (512Mt muistilla)

      Mielummin kuiten paremmat näytönohjaimet kehiin mitä noissa laitevaatimuksissa suositellaan!

    • Rossu000

      Löysin ATI 3850HD hinnan joka ois 40.00 euroo, että onko se varmasti hyvä?

      • ...

        Ei ole laita ennemmin vaikka Hd 4800 sarjalainen saa edullisesti käytettynä. Tuolla jo pelaa kiitettävillä graffa asetuksilla nykypäivänkin pelejä.


    • mr.shephard

      Itse en taas NVidian kortteihin koske. Minulla on niistä kokemusta jo aivan riittävästi ja olen tullut siihen tulokseen, että AMD sopii minulle paremmin. Värit on niin paljon paremmat AMD:n korteissa, että pelkästään jo sen takia voin maksaa saman suorituskyvyn kortista enemmän.


      Ja noista pelien suosituksista. Ne eivät kerro juurikaan mitään muuta kuin suuntaa-antavat minimivaatimukset. Mutta kuka haluaa pelata peliä minimiasetuksilla 20 fps:llä?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Yritin nainen

      Kaikkeni ettei meidän välille syntyisi mitään. Tiesin jo hyvin alussa että sinä olet minun heikko kohta. Lopulta kuitenk
      Ikävä
      88
      1671
    2. Miksi et voi

      Soittaa tai laittaa viestiä
      Ikävä
      115
      1405
    3. Käärijä jättäytyy pois illan viisufinaalista

      https://www.is.fi/viihde/art-2000010420075.html Voi voi sentään! Kuka nyt Suomen pisteet jakaa. Tosi pölvästiä käytöstä
      Maailman menoa
      108
      944
    4. Iso ikävä sinua nainen

      Aina vain, ei helpota millään. Ainoa varma helpotus olisi se et oltais yhdessä. Mutta se ei sinulle sovi.
      Ikävä
      31
      916
    5. Mistä tykkäät

      Erityisesti kaivattusi olemuksessa
      Ikävä
      41
      753
    6. Kaikkien Vuosien Äitien Äiti

      Huomenna aamulla MTV:ssä vaihteeksi taas linssiluteet Martina ja isällään asuva tytär Vicotria ylistämässä toisiaan . Ai
      Kotimaiset julkkisjuorut
      149
      692
    7. Nainen, monta kertaa epäilin sinua

      ja koit sen syytöksinä ja ehkä jonkinlaisena vihan tai antipatian osoituksena, etten esim. sietänyt sinua tai oletin sin
      Ikävä
      51
      661
    8. Nainen, joskus päivällä kun tulet mieleen

      Olen puuhailemassa jotakin, yhtäkkiä ajattelen sinua, että olisit minun ja pääsisin iloitsemaan läsnäolostani, silloin k
      Ikävä
      28
      628
    9. Hyvää yötä

      Naiselle, joka ikävöi. 🩷
      Ikävä
      25
      603
    10. Tunnustan nyt

      Tykkään katsella sua😍
      Ikävä
      28
      588
    Aihe