peugeot kisbee

Eeevi

Onko kellään kokemusta tosta peugeotin kisbeestä? Olen menossa ostamaan sellaisen alle viikonpäästä ja haluaisin kysellä mielipiteitä. Onko mitää viritysvinkkejä? Varmaa vakiona aika hidas :))

105

27540

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • GIRLooi

      mäkin meinaan ostaa sen, tietäiskö joku kun sen skootterin satulan alla oleva tila on niin pieni niin mahtuuko sinne esim. laukku mikä on täynnä kirjoja?

      • Eeevi

        Ostin nyt sitte ton kisbeen , nii kyl se tila on ihan sopiva :) kypärä mahtuu hyvin jne


      • Anonyymi

        Itsellä on kyseinen skootteri ja hyvin mahtuu kun ahtaa :D


    • Kuminilkka

      Satulan alle menee kypärä, ja kai kirjalaukkukin. Riippuu tietty kirjojejn määrästä ja koosta...

    • kisbee

      menee n. 50 vakiona

    • hyytykö

      hyytyykö se paljon ylämäissä?

      • Anonyymi

        hyytyy


    • kisbee

      ei menee ylämäeski joku vähä vajaa 50

    • 1_2_3

      aijon itsekkin ostaa kyseisen moposkootterin, oisi kiva tietää lisää? (:

    • essi15

      Ite ajettu vähä yli 600km ja nyt lähti takaluukku irti tippu vaa ku muovi jutut oli katkennu sisältä. ei kai mee takuuseekaa. Ja luultavasti menee uudestaa ki vaik ostais uudden satulan. Luulavasti laitetaan metallipaloja vahvisteiksi. :)

    • Peugeot Kisbee :)

      Mullakin on kyseinen skootteri, ei siinä ainakaa mitää rajotinta ole. Että pääsen kyllä alamäessä yli 60km/h . :) Ei hyydy ylämäissä vaan kiihtyy pikemminkin. Ei muuta valittamista paitsi että satulan alla oleva tila on aika pieni.

      • jagguna

        kyllä siinä minusta rajoitin on mutta se kyseinen rajoitin rajoittaa vain kierroksia ja alamäkeen kisbee alkaa rullaamaan siitä johtuu se että kulkee 60km/h


    • teppo1925

      paska kiinalainenhan se on...

      • 2017kisbee

        pari vuotta jäljes, mut ranskalainenhan se on :)


      • ammatti5

        niin, ranskalainen kiinalaisella tekniikalla


      • ddfgdrgrgs

        ostakaa ihmiset se peugeot tweet 4t parempi ku tuo kisbee moottori on hieman erilainen kun kisbeessä itse osta sellasen kevällä


    • kisbee

      minulla on melko jyrkässä alamäessä mittari näyttänyt parhaillaan 70km/h

    • asd332

      ^ mittari kusettaa tossa mallissa jonki verran. nelari skootteri, pyh ):

    • jejjee

      minäkin kiinnostunut kisbeestä (; mahtuuko luukkuun siis minkäkokonen kypärä? :D kun toinen sanoo että hyvin mahtuu ja toinen ei :)

      • :)

        Kyl sinne aika isokokonenki kypärä mahtuu iha hyvi. :)


    • järkihankintaan

      samanlainen kinkki ku muutkin,
      ylihintanen vaan

      • Anonyymi

        Ei kai sitä sillo kannata ostaa jos ek rahaa löydy


    • grgA

      Kinkki on ja laatu sen mukaan. Moottori sama 139-sarjalainen. Eli laiska ja tehoton.

    • Kisbee Rs

      Ihan ostokelpoinen peli on. Mittarin mukaan kun ajelee 54 km/h niin todellista nopeutta menee sen 48 km/h (testattu navigaattoriin). Tavaratila penkin alla on hyvä, M kokoinen kypärä mahtuu helposti ja myös koululaukku täynnä kirjoja mahtuu nippanappa. Jalkatilat on hyvät, myös matkustajalla.

      Kulkee sen 45-50 km/h tasaisella, joku rajoitin rajoittaa kierroksia. Kiihtyy hyvin ja vääntöä löytyy yllättävän paljon vakioksi. Jyrkkään ylämäkeen mittarin mukaan menee aika tarkalleen 50-52 km/h, kun tasaisella menee sen 52-54 km/h. (HUOM. mittarin mukaan, heitto 5-7). Alamäkeen menee sitten kovempaa.

      Sekalaisella ajolla bensaa kyseinen menopeli syö noin 3-3,5 litraa 100/km.

      Ajovalot ja peilit ovat hyvät ja kassikoukku on kätevä.

      Aika moni, jolla on aluksi ollut ennakkoluuloja, on lopulta lämmennyt tälle, viimeistään kokeiltuaan Kisbeetä.

      Suora kiinalainen kopio tämä ei ole, mutta tiedä sitten.

      Tällä hetkellä 1200km mittarissa, ilman ongelmia. :)

    • kisbee

      Hyvä peli on, eikä hyydy ylämäessä!

    • kisbee on hyvä

      Nyt ajettu 200 km ilman minkäänlaisia ongelmia. Olen ihan rakastunut siihen :D

    • -kisbeee-

      Mullakin on kisbee ja oon ajanu sil yli 500km, eikä siinä oo ollu mitään vikoja. Ei oo laiska ja kiihtyy hyvin! :))

    • Kisbutin

      Nyt ajettu 1000km kisbeellä, eikä ole ollut minkäänlaisia ongelmia!:)) Hullut ovat ne jotka sanovat, että kisbee on laiska ja eikä muka kiihtyisi!

    • jdufh

      itellä ajettu nyt omalla kisbeellä yli 4000km ja kokoajan rikki. Joko ei lähde käyntiin ja nyt on menny joku osa rikki ettei kiihdy enää paljoo mihinkää eikä myöskään kulje. Hultoon viety eikä pitäis olla mitää vikaa, eli ihan ***** skootteri...

      • kisbeee

        6500km ajettu eikä mitään ongelmia!


    • iha paras skootteri

      Olen täysin eri mieltä. Kisbee kiihtyy hyvin ja ei mitään vikoja ole ollut viiteen vuoteen. Eli kisbee on ihan paras skootteri! Kannattaa kyl ostaa... Suosittelen...

    • jaajjaajjaa

      sulais lumet nii pääsis ajaa kisbeellä

    • jaajjaajaa

      Niinpä, sitä odotellessa :D

    • Lenita

      I LOVE KISBEE!!! :D

    • öpöpöp

      Mulla on kisbee ja se on aivan ihana. kyl kandee ostaa!!!
      Terv. Tyttö Kuusamosta

    • juupa joo

      prikka niissä kaikissa on variaattorissa joten mittari voi kusta 5-10km/h eli ei varmaan mene vakiona yli 55km/h .

      • KiSbEe

        Ei ole prikkaa variaattorissa. Variaattorissa on pyörimisnopeusanturi joka syöttää tietoa cdi boxille, katkoo tieten sytytystä eikä päästä nopeutta yli sallitun.


      • öäöööäö
        KiSbEe kirjoitti:

        Ei ole prikkaa variaattorissa. Variaattorissa on pyörimisnopeusanturi joka syöttää tietoa cdi boxille, katkoo tieten sytytystä eikä päästä nopeutta yli sallitun.

        haha mä käyn tääl vaa tykkäämäs näist kommenteist XDD :D

        IHANA SKOOTTERI ON!


    • kisbeee

      Joo määki käyn vaa tykkailemäs näist kommenteist.. Mulla on kisbee. vm. 2011 ja on toiminut tosi hyvin. Nyt on ajtettu n. 300 km

      Paras skootteri on kyl!

      • Anonyymi

        LOL!


    • Kibsutin

      Siis mä rakastan kisbutinta!

    • rubyred

      Itekki kattelin tota Kisbeetä, ekana osu silmää se, että on pirteitä värejä, mut on myös näitä perus mustaa ja valkosta:)
      Sit 4-tahti moottoriki on, kypärä mahtuu penkin alle, kaverinkin voi ottaa kyytiin... :)
      Oisko hyvä ekaksi skootteriksi?D:

      • LETGO

        Jep noi värit


    • help me!!

      mulla on kans kisbee, ajettu n. 3500km. Oli talven lämmitetyssä tallissa, ei kuitenkaa ihan yhtä lämmin ku sisällä. Nii akku oli sisällä, ja nyt on sellanen vika et lähtee polkasemalla käyntiin, käy ihan ok hyvin mut hyytyy heti ku antaa kaasua. Onkohan akku rikki vai mikä on? Sitte kans viime syksynä n. 10 asteen lämpötilois ei enää lähteny millään käyntiin sähköstartista, polkasemalla just ja just. Auttakaa joku viisas!!
      Muuten aivan mahtava skootteri, ihanan ketterä ja tarpeeks pieni ku oon itekki, niin lyhyt!:D

      • Kisbee<3

        Sun pitää antaa pikkuhiljaa kaasuu eikä suoraa pohjaa sit annat pikkuhiljaa enemmän kaasuu. Pitää lämmittää pitkän talven jälkee tosi pitkää! Ei pitäis ton jälkee enää hyytyy! Ja jos on ollu vanhat bensat tankissa ni äkkiä tankkaamaa!! :)


      • Anonyymi

        Itekki oon ajatellu kisbeetä mut sitte nii onko jollain kokemusta speedfight4:stä kun en osaa päättää? Ja minkä pituselle kisbee on hyvä ite oon n. 165cm pitkä tyttö!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itekki oon ajatellu kisbeetä mut sitte nii onko jollain kokemusta speedfight4:stä kun en osaa päättää? Ja minkä pituselle kisbee on hyvä ite oon n. 165cm pitkä tyttö!

        juu itekki tässä mietin minkä ostais. Oon aatellu speedfight 4 ja aprilia sr 50 r Ja sit vähän kans tota kisbeetä mut kaikissa näyttäs olevan hyvät ja huonot puolet niin en oikeen tiiä. Oon tosiaan 170cm pitkä tyttö.


    • K I S B E E

      Mulla oli sama ongelma mutta kun vain yritti laittaa monta kertaa päälle polkaisemalla niin kyllä se siitä sitte pikkuhiljaa jäi käyntiin :)

    • uhahkisbee0202

      En oo ikinä ajanut tai kuullut ennen tätä, mut kun luin tän nii googlasin ja kattelin.
      Ulkonäöstä en erityisemmin pidä, mutta mustana kyllä kelpais ja hintakaa ei päätä huimaa !! Luultavasti vanhemmat vois ostaa sellase mulle. Ainakin on taloudellinen sivuston mukaan (biketeam.fi) kun kulutus 2,6l/100km ja viel nelitahtinen. Onkohan Peugeot Kisbee RS parempi..?

      Mut ehkä Speedfight on parempi xD Ainaki ulkonäöltään, kulutusta ei tässä viestissä mainittavassa sivustossa ole.. :/

    • dlifjgdljdls

      Kisbee RS ei ole yhtään sen parempi kuin tavallinenkaan, se on vaan mattamusta. Mutta mulla on kisbee ja se on ihan kiva.

    • rs

      ostakaa speedfight 3. Se on kyllä paljon paremman näköinenkin kuin joku tehoton kisbee.

      • Eka skootterI

        Olen harkinnut ostaa peugeot Kisbeen v-2011, ajettu 800. Ensimmäinen skootteri, työmatkoille ja uutta kivaa polkupyöräilyn rinnalle. Sousitteletteko eka skootteriksi. T. 44-v mies


      • kisbee
        Eka skootterI kirjoitti:

        Olen harkinnut ostaa peugeot Kisbeen v-2011, ajettu 800. Ensimmäinen skootteri, työmatkoille ja uutta kivaa polkupyöräilyn rinnalle. Sousitteletteko eka skootteriksi. T. 44-v mies

        Hei.Olisi myynnissä ko. skootteri Jyväskylässä. Ajettu 1860 km. Väri musta.Käyttöönotettu 28.8.2010 Takuuta jäljellä 28.8.2012 saakka Viimeinen huolto tehty 24.10.2011 Lisäksi suojapeitto 2 kypärää Hp.950e
        Toimiva pyörä kaiken kaikkiaan. Kulutus 3,5 /100km
        Puh.040-5764069


    • kisbutin

      Kuules rs, kisbee on paljon paremman näköinen kuin speedfight 3. Sitä paitsi kisbee ei todellakaan ole tehoton! Ja kannattaa ostaa kisbee.Se on puolet halvempikin... ja se on erinomainen ekaksi skootteriksi.

      • Italian Job

        Speedfight2 on hienompi kuin kolmonen.

        Eli aina ei välttämättä mene kehitys oikeaan suuntaan. Ja taisi valmistuskin siirtyä kiinaan? Kiinalaista laatua haluava löytää sitä kaupasta halvemmallakin.


      • NopeustaistelijaXd
        Italian Job kirjoitti:

        Speedfight2 on hienompi kuin kolmonen.

        Eli aina ei välttämättä mene kehitys oikeaan suuntaan. Ja taisi valmistuskin siirtyä kiinaan? Kiinalaista laatua haluava löytää sitä kaupasta halvemmallakin.

        3 on hienompi ja parempi


    • tytteliini

      Kuule rs, olen tätä mieltä ja sä ehkä jotain toista mieltä. Ja mä en todellakaan ole rahaton!

      • Eka skootteri

        Tein ratkaisun, paljon hyviä skoottereita tarjolla. Sopivin oli tähän hetkeen Peugeot Kisbee. Kiitos mielipiteistä:)
        Ensimmäin skootteri ja ehkä viikonloppuna pääsee kurvailee :) t. 44-v


      • Eka skootteri

        Tein ratkaisun, paljon hyviä skoottereita tarjolla. Sopivin oli tähän hetkeen Peugeot Kisbee. Kiitos mielipiteistä:)
        Ensimmäin skootteri ja ehkä viikonloppuna pääsee kurvailee :) t. 44-v


    • Lera

      Kisbee on ehdottomasti paras skootteri koko maapallolla!! Nyt on 10 000km mittarissa eikä mitään ongelmia ole ollut. Kisbee voittohon, kisbee voittohon, kisbee voittohon. Ja jos kisbeen ostaa niin kannattaa ottaa ehdottomasti helmiäisvalkoinen, ei mitään sinistä tai punaista :)

    • kisbee

      Minä puhu huono suomi. minä halua kysyä että mikä on kisbee? onko kisbee ihmisen nimi? mikä se on? minä halua vastauksia!!

    • hhsshcdhkds

      Kisbee on paras

    • Elviraaq

      Itellä kolme viikkoo vanha valkone kisbee, eikä enään käynnisty sähköstartilla!!!!!

      • no mää vaa

        Jos oot säilyttäny skootterii ulkona ni ei ihme että ei käynnisty. Sitten vaan polkaisemaan :)


      • Skba

        Lataa akku tai vaihda uusi akku.


    • kisbiiiii<3<3<3

      Kisbee on kyllä ihana skopa

    • Tytywaa

      Moi, oon kans hommaas ekaa skootterii viikon sisällä ja oon ny tykästyny tohon kisbeen ulkonäköön. Haluisin tietää et onks siin mimmone se mittaritaulu ja miten hyvin ylttää jalat maahan tämmösellä 150-155cm pikkuihmisellä?

    • Kisbetin

      Mulla jouduttu vaihtaa akku kun ei käynnistyny enään... Mut muuteen tosi jees mopo :) tykkään!!

    • jokurandomipoika

      Itel on nytte systerin vanha kisbee ja noin 8500 km ajettu eikä oo ollu vikoja muutaku et lamppu palo ja täl kyseisel kisbee on kolistu muutamia kertoja eikä vikoja oo juurikaan ja tää kisbee vie aeroxia nopeudes roxi vie kiihytykses mut kyl se kisbee saa sen kii ;)

      • Kisbeeseen tykästynyt

        Mopo mikä mopo,,,, mut kiva sellainen ! Mittarissa pian 2000 km ja ajoa pari kuukautta. Jos johonkin vaihtaisin ton niin huonomman. Kait saisin....?
        Jo 20 mopo , toi sähköstartti kyl on aikast tyhjään laukoja mut aina on kuiteski lähtenyt startista käymään.
        Pensatankin korkki on kans kinkkinen ei taho löytyy jenkoillensa. Ja pohja kolisee joka paikkaan, tai jalkatapit ei oo maavaraa hirmuusti.
        Ja joka mopo menee ohi,omaani en ole virittänyt, mutta mihinpä minulla kiire, nautitaan maisemista, ja kisbeetäni en vaiha ihan heti on se vaav niin kiva mopo, pieniä nuo viat
        Ovat. Josko uudempiin malleihin tulisi päivityksiä, pikku tyyppivikoihin. Antaamuuten kivaa kyytiä, ja etenee hyvin ylämäkeen. Valotehoa saisi olla edessä enenpi, mutta riittää kunhan malttaa ajaa 20 km/ h . Auttaisiko tuohon polttimon vaihto?
        Mikä mukavampaa kuin Kesä ja Kisbee!!!!!!


      • KisbeeKohtalainen
        Kisbeeseen tykästynyt kirjoitti:

        Mopo mikä mopo,,,, mut kiva sellainen ! Mittarissa pian 2000 km ja ajoa pari kuukautta. Jos johonkin vaihtaisin ton niin huonomman. Kait saisin....?
        Jo 20 mopo , toi sähköstartti kyl on aikast tyhjään laukoja mut aina on kuiteski lähtenyt startista käymään.
        Pensatankin korkki on kans kinkkinen ei taho löytyy jenkoillensa. Ja pohja kolisee joka paikkaan, tai jalkatapit ei oo maavaraa hirmuusti.
        Ja joka mopo menee ohi,omaani en ole virittänyt, mutta mihinpä minulla kiire, nautitaan maisemista, ja kisbeetäni en vaiha ihan heti on se vaav niin kiva mopo, pieniä nuo viat
        Ovat. Josko uudempiin malleihin tulisi päivityksiä, pikku tyyppivikoihin. Antaamuuten kivaa kyytiä, ja etenee hyvin ylämäkeen. Valotehoa saisi olla edessä enenpi, mutta riittää kunhan malttaa ajaa 20 km/ h . Auttaisiko tuohon polttimon vaihto?
        Mikä mukavampaa kuin Kesä ja Kisbee!!!!!!

        Juu tosiaa mullakin on ollut ongelmia tuon matalan pohjan ttakia. Ei uskalla enää rotvalleita ylittää ku aina kolisee. Joo ja tosiaan mullakin on sähköstartti sontaa. Lähtee sillä vaan ku on ajellu joku 20min. Laiska vehje on 43-46km/h kaikki menee ohi mutta virittäminen aika helppoa että aattelin sen tehä.


      • Pötköönkirjottaja

        Ällöötollanepötköönkirjottaminenmenisitkouluunopetteeleenjoitakinperusjuttuja.


    • jokurandomipoika

      oon vaihtanu siihe jo kerran sen nii lyhyet valot pätkäs poikki varmaa joku liitin huonosti tai muuten vaan paskana lyhyet valot:D muuten on ollu asialline peli :D

    • pillu mangeti

      kisbee on perset ku ei saa osia älkä ostaka

    • Ecomies

      www.ecoclean.fi

    • jokurandomipoika

      Mites saia viritettyä kisbeetä? Ku en oo oikeen löytäny mistään neuvoo nii aattelin tulla täält kysyy ois vähä kivempaa päästä yli 46 km/h:D

      • Skba

        Ota rajoitin pois niin kulkee /-70km/h alamäessä jopa 80km/h


      • Kisakisbee
        Skba kirjoitti:

        Ota rajoitin pois niin kulkee /-70km/h alamäessä jopa 80km/h

        Osaatko kertoa miten rajoittimen voi ohittaa olen lueskellut ja variaattorilts tuleva sininen johto nypätään pois ja cdi tuleva johto laitetaan musta harmaaseen johkoon kiinni eli toimiiko se niin ilman omia apikoliitoksia eli irrottaa johdon cdi ja kytkee sen siniseen johdon tyngään


    • Nisiz

      pillu mangeti sinä oot perseest xd

    • Espoo

      Mun kisbee on toiminu tosi hyvin!
      Kaverilla samanlainen valkosena ja mulla rs mustana. Kaveri osti uutena ja sillä ei akku toimi ja joutuu kauan aikaa polkea käyntiin. Ite ostin käytettynä oli ajettu joku 3 tonnia ja toimii ihan loistavasti lähtee hyvin käyntiin.
      Mulla menee jyrkkiin alamäkiin 65 km/h toki heittää mittari vähän, mutta on testattu ton huonon speedi kolmosen vierellä joka vakkarina menee alamäkeen sen 53km/h ja kisbee on jättäny sen mennentullen ja molemmat siis ihan vakioita.
      Speedi3 jotain vikaa ilmeisesti aikapaljon.. kahdella kaverilla on sellanen molemmat uutena ostetut ja toisella savuttaa vaan kokoajan ja ollut huollossa 3 kertaa, ja muutosta ei ole tullut. Toisella mennyt mittari rikki ja digitaalinäyttö. Speedi lähtee huonosti käyntiin startista ja monta kertaan ollaan jouduttu sitäkin parkkipaikoilla polkemaan kun kisbee on startannut kun unelma. Suosittelen kisbeetä ja tälläselle pienkokoiselle tytölle kisbee on sopiva. Ja sittenkun saatas vielä joku bensakenkä tota vähän virittämään ni olis täydellinen.

      • Nopeustaistelu

        Itellä sf3 ja kaveril kisbee niin olen kyllä ottanut viivat ja speedfight kiihtyy ja saa suuremman huippunopeuden kuin kisbee vakiona!


      • Nopeustaistelu
        Nopeustaistelu kirjoitti:

        Itellä sf3 ja kaveril kisbee niin olen kyllä ottanut viivat ja speedfight kiihtyy ja saa suuremman huippunopeuden kuin kisbee vakiona!

        Ja omalla sf3 ei mitään ongelmia ajettu n.6000km


    • apua tarvitsevatyttö

      joo mulla on kisbee jolla on ajettu n. 7600km. pelittää aivain loistavasti mutta alussa pitää semmosta ihme pörinää ja tärisee ja sitku vauhti on yli sen 5km/h nii sitten ääni loppuu. Ja myös se ottaa nuppiin kun se menee suoralla sen 47km/h niin kaikki jätättää ja on ärsyttävää körötellä joten haluaisin sen menevän suoralla n. 53km/h. alamäkeen rajotin antaa onneksi periksi. joten antakaapas neuvoja miten sais kulkee suoralla sen 53-55!

    • Skba

      Tyttärellä oli sellainen. Ajoi 8200 km täysin ilman minkäänlaisia ongelmia. Suosittelen.

    • PeugeotKisbeeRS

      Peugeot Kisbee RS ostettu 2012, 2v kuluttua ajettu vain 5500km ja koneessa kolinaa .. Takuut ohi ja huoltokorjaamosta sanottiin, että on varaosamopo, käytännössä roskaa.. Eli ei kannata ostaa turhaan kallista "merkkimopoa" - Peugeottia! Ostettu Biketam-lta, säännöllisesti huollettu samassa paikassa ja lopputulos on tässä.. Kilometrihinnaksi noin 0,40€ bensat :/

    • Ihmineneee

      Sopiiko myös pojalle. Ku oon huomenna menossa ostaa

    • Kisbetor

      Kisbee sopii kaikille. Tukeva ajaa, kulkee hyvin, ei rimpula. Meillä ajettu 14 700 ja kulkee edelleen. Kun muistaa rullat, hihnan ja öljyt vaihtaa niin pärjää aika pitkälle. Oli tosi huono lähtemään käyntiin, mutta kun irrotti huohottimen letkun ilmanputsarista, niin jopas muuttui. Lähtee ekalla aina. Ääntä tuli lisää, mutta tuskin siitä poliisi sakottaa. Kulkee mittarin mukaan 48. Ajelin itse viime talvena 3000 ja erityisesti kaupunkiajo on mukavaa.
      Lähtee muuten vaivallolloisesti liikkeelle, jos rullat ja hihna kuluneita. Vaaihto onnistuu itse, maksaa noin 35-45 e tarvikkeet.

    • onko Kisbee vaaka- vai pystysylinterillä? mistä saa sopuhintaan osia?

    • Jari5509

      Moi!
      Just sunnuntaina ostin tyttärelle 2013 mallin kisbeen ja erittäin tyytyväinen olen. Mitä sillä itse ajanut.hyvä kiihtyvyys ja 50-55km/h. Oikein hyvä suosittelen.

    • Anonyymi

      Itellä 2014 2t kisbee, niin tietääköhän porukat, että minkälaista vaihteistoöljyä/ muita nesteitä tässä laitoksessa on ku samoilla ajettu 3t km?

    • Anonyymi

      Onko tietoa miten saisi uuden efi moottorilla varustetun kisbeen viritettyä nopeammaksi?

    • Anonyymi

      Meillä on kisbee ostettu uutena 2016 ja kulki
      46 km/h ja nyt mittarissa on 3200km mut ei kulje enää kun 44km/h , onko tällä joku kuka osa vastata mitä pitää tehdä? Kiinnostaisi ohita tuo rajoitin? Miten tehdään?

      • Anonyymi

        2016 on kaasarimalli ja sen voi virittää vaihtamalla cdi yksikön. Kysy vaikka moposportista sopiva.


    • Anonyymi

      Ostin keväällä uuden ruisku kisbeen. Mittarissa kokonaiset 120 km ja nyt kone kylmänä ei ota kunnolla kierroksia,tyhjäkäynnillä sammuille jos kaasua antaa ja vaikka lämpenee niin kiihtyy ikuisuuden 45 km/h. Ajoittain myös pientä nykimistä ajossa ja täydellä kaasulla pari kertaa moottorivalo syttynyt. Ôljyt on hiljattain vaihdettu. Jos olisi kaasarikone niin aloittaisin kaasarista mutta ruisku niin en tiedä mistä vianetsintää aloittaa. Tein ensimmäisen huollon itse joten turha tätä on takuuhuoltoon kuskata.

      • Anonyymi

        Säästit ja teit ensimmäisen ns. takuuhuollon itse. Varsin järkevää!
        Olisihan se toki 100e maksanut.


    • Anonyymi

      mikähän on kisbeessä ihan kun olis ryyppy kokoajan päällä ei ota kierroksii.

    • Anonyymi

      mikä kisbeessä ihan kun olis ryyppypäällä kokoajan kun ei ota kierroksii.

    • Anonyymi

      osta honda manki tai suzuki pv on kisbeetä parempia nuo molemmat

    • Anonyymi

      Mitkä on imu ja pako venttiilin välykset?

      • Anonyymi

        0,10mm


    • Anonyymi

      Itselläkin on kisbee vm 2013, osaako kukaan sanoa että onko siinä mitää kuristuksia ja miten ne sais sitten pois ja entä rajoitin.

    • Anonyymi

      Tietääkö kukaan miten sais kisbee 2020 vuoden malli kulkemaan kovempaa? Joku piuha on irrotettu jolloin rajotin saatiin ns ohitettua mut alkoki vikavalo palaa:D

    • Anonyymi

      Osaako kukaan sanoo miten sais Kisbee 2020 mallin kulkemaa reippaammin?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      119
      2681
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      256
      1155
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      91
      1129
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      8
      1084
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1011
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      940
    7. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      933
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      906
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      41
      842
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      37
      809
    Aihe