Kokemuksia Shellistä työpaikkana

kissamissatus

Hei, kyselisin kokemuksia Shellistä työnantajana tai Restelistä noin ylipäätään? palkan tiedänkin mitä tulisin saamaan kun tes-mukainen tulisi olemaan. Mutta onko Shell minkälainen työpaikkana? millaisia henkilökuntaetuja on Shellin (tai Restelin) työntekijöillä ylipäätään jne?

4

612

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Heippavaan1912

      Karttakaa!! Itse olen tottunut tekemään työt tip top ja ammattilaisten kanssa. Shellillä jossa olin töissä, ei yhdelläkään ollut mitään alaan liittyvää koulutusta. Yritä nyt siinä tehdä hommia kun muut tekee hällä väliä asenteella ja koko huoltamo kärsii. Jokainen työntekijä jonka kanssa juttelin, oli lopettamassa tai etsimässä uutta työpaikkaa. Edut ovat henkilöstöpankin kautta mitään sanomattomat. Kyllä huomaa miksi SOK (eli hok-elanto yms.) tuottaa kunnon tulosta ja on johtavassa asemassa. Molemmissa olen monta kertaa ollut töissä ja kyllä se SOK vaan on parempi, ihan jo etujenkin puolesta. Viimeinen kerta kun olin Restellillä töissä. Ja samaa sanoi muutkin työkaverit, etteivät Restellin palkkalistoille enää koskaan palaa. Joten kokeilkaa ja aina kannattaa yrittää, mutta itsellä usko loppui osaamattomien ja ei-välittävien työkavereiden/pomojen takia.

    • nannanna

      Nostan, kun kaipailisin lisää tietoa Shellillä työskentelystä! Plussia sekä miinuksia. Onko muuten totta, että sieltä pistetään helposti pihalle koeajan lopulla?

      • Google tietää

        Googlettele lisää kokemuksia Shellistä, s24 keskusteluissakin on PALJON! Ja kyllä, kenkää tulee koeajan vimppanakin päivänä, kas kun ne on tarvineet tyypin vain aikamääreeksi X ja houkutelleet jonku hyväuskoisen siihen kyykytykseen pitkällä sopparilla.. koeaikana kun ei juurikaan ole varaa alkaa kyseenalaistamaan käytäntöjä...


    • Ammattilainen

      Ei "hyviä" työntekijöitä ole ennenkään pihalle heitetty.... Katsiskos katsoa peiliin ja tarkastaa se CV ennenkun lähtee tänne huuteleen!! Nm en ole Restellillä töissä, ikävä kyllä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      274
      2550
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      92
      2021
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      77
      1606
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      157
      1427
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      66
      1268
    6. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      53
      1195
    7. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      19
      1076
    8. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      11
      1074
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      1
      1010
    10. AVARN Security ja julkisen toimeksiannon laiton henkilörekisteri

      Kyseessä ei ole VR:än ylläpitämä, vaan Avarnin laiton henkilörekisteri. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000482739.htm
      Turvallisuuspalvelut
      13
      901
    Aihe