Hei, kyselisin kokemuksia Shellistä työnantajana tai Restelistä noin ylipäätään? palkan tiedänkin mitä tulisin saamaan kun tes-mukainen tulisi olemaan. Mutta onko Shell minkälainen työpaikkana? millaisia henkilökuntaetuja on Shellin (tai Restelin) työntekijöillä ylipäätään jne?
Kokemuksia Shellistä työpaikkana
4
874
Vastaukset
- Heippavaan1912
Karttakaa!! Itse olen tottunut tekemään työt tip top ja ammattilaisten kanssa. Shellillä jossa olin töissä, ei yhdelläkään ollut mitään alaan liittyvää koulutusta. Yritä nyt siinä tehdä hommia kun muut tekee hällä väliä asenteella ja koko huoltamo kärsii. Jokainen työntekijä jonka kanssa juttelin, oli lopettamassa tai etsimässä uutta työpaikkaa. Edut ovat henkilöstöpankin kautta mitään sanomattomat. Kyllä huomaa miksi SOK (eli hok-elanto yms.) tuottaa kunnon tulosta ja on johtavassa asemassa. Molemmissa olen monta kertaa ollut töissä ja kyllä se SOK vaan on parempi, ihan jo etujenkin puolesta. Viimeinen kerta kun olin Restellillä töissä. Ja samaa sanoi muutkin työkaverit, etteivät Restellin palkkalistoille enää koskaan palaa. Joten kokeilkaa ja aina kannattaa yrittää, mutta itsellä usko loppui osaamattomien ja ei-välittävien työkavereiden/pomojen takia.
- nannanna
Nostan, kun kaipailisin lisää tietoa Shellillä työskentelystä! Plussia sekä miinuksia. Onko muuten totta, että sieltä pistetään helposti pihalle koeajan lopulla?
- Google tietää
Googlettele lisää kokemuksia Shellistä, s24 keskusteluissakin on PALJON! Ja kyllä, kenkää tulee koeajan vimppanakin päivänä, kas kun ne on tarvineet tyypin vain aikamääreeksi X ja houkutelleet jonku hyväuskoisen siihen kyykytykseen pitkällä sopparilla.. koeaikana kun ei juurikaan ole varaa alkaa kyseenalaistamaan käytäntöjä...
- Ammattilainen
Ei "hyviä" työntekijöitä ole ennenkään pihalle heitetty.... Katsiskos katsoa peiliin ja tarkastaa se CV ennenkun lähtee tänne huuteleen!! Nm en ole Restellillä töissä, ikävä kyllä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617790- 1334494
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.323737- 213098
- 232642
- 282576
- 502276
- 252170
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3922123- 322049