Woodbury vs Jersey Garden

NYMAY

Ollaan menossa toukokuussa nykkiin ja yks päivä varattas shoppailulle. Woodburyn outletissa on tullut aiemmin käytyä ja nyt mietinnässä mennäkö sinne uudestaan vai ottaa kohteeksi joku muu paikka... Woodburyssa huonoina puolina pitkähkö matka, suht kallis bussi ja lähes 9%:n vero.

Vaihtoehto Woodburylle voisi olla Jersey Garden NJ:n puolella. Ymmärtääkseni matka vähän lyhyempi ja halvempi. Lisäksi NJ:ssa vaatteista ei mene myyntiveroa ollenkaan. "Kauppalistoissa" on tietysti jonkun verran eroa, mutta molemmissa on puolensa.

Onko kokemuksia Jersey Gardenista tai jopa molemmista paikoista? Miten vertaisitte? Tuottaako Jersey Garden pettymyksen Woodburyn jälkeen? Onko Jersey Gardenin kaupat yhtä isoja kuin Woodburyssä jne? Kiitos avusta!

11

2121

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nykistä kotiutunut

      Heippa! Olin Helmi-Maaliskuun vaihteessa New Yorkissa ja vierailin molemmissa ostoskeskuksissa. Jersey Gardenissa kaksi kertaa. Mielestäni Woodbury oli mennyt huonompaan suuntaan parin vuoden takaisesta ajasta. Paljon liikkeitä lopetettu yms. Joten suosittelen ehdottomasti Jersey gardensia, ihan hyvät liikkeet ja tuo verokin on pois hinnoista. Bussi maksoi 6dollaria suuntaansa eli 12taalaa koko reissu. Woodburyyn maksoin muistaakseni 42taalaa edestakaiselta reissulta enkä todellakaan saanut rahoilleni vastinetta. Jersey gardenin bussi numero 111 lähtee laiturilta 222 helppo muistaa :) Mielestäni yksi hyvä paikka oli queensin macys, ei muita turisteja ja halvemmat hinnat kuin manhattanin macysillä. Se sama 10% alennuskuponki käy sielläkin. Keltainen R-metrolinja menee sinne suoraan ja jäät pois woodhaven bulevardilla, matka kestää noin puoli tuntia. Siellä on paljon muitakin kauppoja kuin macys kuten jcpenney ja banana republic. Vähän macyn kauppakeskuksesta eteenpäin on myös century21-outletmyymälä käy toki sielläkin :)

      Ja hauskaa reissua, paksu lompakko ja pari tyhjää laukkua mukaan ;)

    • Buy24

      Kiitos.
      Siis bussi 111 laiturilta 222. Tarkoititko Port Authority 42nd st?
      Mitä matka kestää?
      Hinnat?

      • Buy24

        Miten hinnat vertaa SYMS'in kanssa?
        SYMSillä tavara tosin kirjavaa.


    • nykistä kotiutunut1

      Juu Port authority 8ave 42nd st. Matka kestää noin 30min-45min riippuen ruuhkista. Hinta on 6dollaria suuntaansa vai oliko 6,5 en ole ihan varma

    • NYMAY

      Kiitos "nykistä kotiutunut" hyvästä vastauksesta!

      Käykö Macys alennuskuponki kaikkiin tuotteisiin? Tarviiko olla jotain dokumentteja mukana kun sitä käy noutamassa?

    • nykistä kotiutunut2

      Ostin itse kellon ja siihen se ainakin kävi mutta muistaakseni kosmetiikasta ei saa alennuksia. Mutta esimerkiksi jo valmiiksi tarjouksessa olevasta tuotteesta sen kyllä saa :) Passi pitää olla mukana että saat sen kortin macyn visitorcenteristä

    • matkailija-x

      Tavaratalon nettisivuilta selviää tämäkin http://www.visitmacysusa.com/visitors/savings.cfm

      Manhattanin tavaratalossa kortin voi hakea pääovista eteenpäin vasemmalla olevasta visitor's centeristä mezzanine-kerroksesta (=puoli kerrosta ylöspäin ala-aulasta).

      "International Visitors can use the Welcome International Savings Card, which is available in ten languages and offers 10% savings in all Macy's stores nationwide for 30 days after validation.

      Visitor Exclusions
      *Savings Pass entitles you to 10% off merchandise purchases and must be redeemed in person at any Macy's. Excludes: Everyday Values (EDV), specials, super buys; furniture, mattresses, floor coverings, rugs, electrics/electronics; cosmetics, fragrances, selected licensed Depts. Not valid on previous purchases, special orders, special purchases, services, jewelry, trunk shows, macys.com, gift cards, payment on credit accounts; restaurants, gourmet foods, wine. Macy's Employees are not eligible for discount. Cannot be combined with any coupon or other discount offers except opening a new Macy's account. EXTRA SAVINGS % APPLIED TO REDUCED PRICES. Visitors must have a residence of 250 miles away from Macy's store location in order to redeem voucher for Macy's 10% Visitor Savings Pass. "

    • NYCgirl
    • NYC

      Nyt toukokuussa suuntaamassa Nykiin ja näiden kahden ostospaikan välillä mietin kumpaan mennä. Molempiin ei ole aikaa. Onko ihmisillä antaa lisää infoa ja kertoa kokemuksia näistä? Löytyykö Jersey Cardenista suurin piirtein sama tarjonta kuin Woodburysta?

    • matkailija-x

      Molempien sivuilta löytyy lista liikkeistä, tarjontaa voi vertailla ainakin liikkeiden perusteella.

      http://www.premiumoutlets.com/outlets/store_listing.asp?id=7

      http://www.jerseygardens.com/directory

      Outleteissa on paljon vain niihin tehtyjä halvemmista materiaaleista tehtyjä vaatesarjoja, jotka eivät ole olleet ketjujen "varsinaisissa" liikkeissä lainkaan myynnissä, eivätkä laadullisesti yllä merkin normaalitasolle. Toisaalta esim. kosmetiikassa olen tehnyt hyviä löytöjä. Olen käynyt outleteissa kun reitti on muutenkin kulkenut niiden ohi, mutta koko päivää en uhraisi outlet-reissuun, sen verrran hyviä tarjouksia Manhattanilta löytyy.

      • NYC

        Kiitos matkailija-x infosta ja kokemuksista outleteistä :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Terveystalo paljasti yksityisen sairaanhoidon empatia puutteet

      Yksityisellä puolella raha ratkaisee, jos ei ole rahaa potilas ei saa empatiaa eikä siten apuakaan: Poliisi teki rikosi
      Maailman menoa
      149
      1476
    2. Ehdin aamulla

      ajattelemaan sinua. Olit ensimmäisenä mielessäni. Avasin silmäni tähän uneen, jota elämäksi kutsutaan. Kuuntelin lintuje
      Ikävä
      139
      1225
    3. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      176
      976
    4. Mä todella toivon että

      Sulla on nyt kaikki hyvin sun elämässä, olet sisukas nainen sen näki jo ensimmäisestä hetkestä.
      Ikävä
      30
      925
    5. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      178
      832
    6. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      56
      785
    7. Katselimme pitkään ja se merkitsi minulle paljon

      Sinulle se ei merkannut näköjään mitään.
      Ikävä
      41
      766
    8. Naiselle kysymys

      Oletko rakastunut minuun?
      Ikävä
      54
      753
    9. Ymmärräthän, että sun katkeruus ajaa mut pois

      Sä olet niin itseriittoinen, ettet edes tajua mitä myrkkyä suollat ympärillesi. Olet harhaisessa päässäsi kuvittellut et
      Ikävä
      37
      656
    10. Upea nainen

      Olet upea nainen. Sinulle
      Ikävä
      31
      622
    Aihe