Omistin vielä kuukausi sitten Opel Vectra 2.2 direct wagonin vuosimallia 04. Auto oli minulla pikkasen vajaa 3 vuotta. huoltoihin ja korjauksiin meni sinä aikana n.3500 euroa. Termostaatti, ruiskun korkeapainepumppu ja jakoketjusarja viimeisenä ja kalleimpana (ei onneksi rikkonut venttiilejä kun meni jako pieleen). Minusta 150 00 ajettuun autoon liiaksi "isoja vikoja", eli vaihtoon lähti. Ainut hyvä puoli oli että aina meni katsastuksesta läpi ilman huomautuksia. Kokemuksesta sanon että olkaa tarkkana sen jakopään ketjun kanssa. Tulee kalliiksi jos kunnolla rikkoutuu. Ei koskaan enää opelia tule meidän perheeseen.
Opel asiaa
5
320
Vastaukset
- tuleva Opelisti
Ostitko Audin tai jonkun muun VAG tuotteen?
Minulla on sellainen ollut 3 vuotta ja ajettu 30 000 kilometrejä. Ei ole hajonnut vielä kuin turbo ja ilmastointilaite. Minusta noihin kilometreihin nähden turhan isoja vikoja, eli vaihtoon lähtee.
Arvaa tuleeko VAG:n tuotteita enään meidän perheeseen? - Vieläkin opelisti
Autotkin ovat yksilöitä, mulla oli 3 vuotta astra H 1.8 wagon vm. 2006, kilsoja tuli n. 80000 tuona aikana eikä tarvinut muuta kuin määräaikaishuollot ja 50€ ylimääräinen remppa kun jäi takajarru vähän laahaamaan. Viimeisessä katsastuksessa insinööri kysyi, mitä varten sää ehjää tänne tuot kytättäväksi.
Iltapäivällä pitäisikin hakea astra J sports tourer kotiin. - Korjaamon rahat
Mitenkään puuttumatta auton laatuun tai muuhun, tosin kilometrejä on joten kun perheessäme on kaksi autoa toinen Vectra 2003 ja toinen Ave niin en ole huomannut kummassakaan erikoisemmin suurempia kuluja ainut vain että toi Ave jää aina mulle joten oopeli on meillä ainakin suosittu.
Tosin käytän autokorjaamoa joka ei ole merkki vaan tekee kaikki merkit ja aika edullinen vielä ja aina soittavat jos haluavat tehdä lisätöitä.
Eli kattelin tuolta yhen varaosaliikkeen hinnastoja ja katsoin että kyseiset osat mitä mainittit korjatun saa yhteishinnalta alta 800 eken, eli nyt olet kyllä maksanut työstä melkein 3000 ekee joten suosittelisin korjaamon vaihtoa.
Eli ei minusta automerkin vika pelkästään.- Maksaja tyhmä ei aut
Niin kyllähän tuossa huomaa että tyhmä se on joka maksaa eikä se automerkin vika ole.
- tshii-whihuhu-89
Sierra jättää sen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12681Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1511258Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491135- 1271008
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?206949Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä15899- 72855
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297855- 40851