Kuka ylläpitää murha.info-sivustoa? Mitään yhteystietoja ei ole!
Murha.infon ylläpitäjä
10
2076
Vastaukset
- kkkkkllllllll
Maza ja Pharao tiettävästi.
- Kuka on ?
Allanhan tuon takana on.
Sen voit käydä itse toteamassa katsomalla WHOIS palvelusta.
http://who.is/whois/murha.info/ - ewwwdd
Vironmaa.. :o
- Msr78
Joo mäkin haluaisin tietää kun olen yhdessä jutussa mukana ja joku jopa halus tietää mikä meininki nykyjään mut ei oo yht tietoja ni paha ruveta kertoo..
- Msr78
Toki aikaa on kulunut jo jonkin verran vuodesta 86 mut viel tos muutama vuos sit joku kyseli mun perään et mitäköhän kuuluu ni nyt yritän myös ite ettii ja vastata kysymyksiin joita ite mietin ja ehkä joku muukin..
- Anonyymi
Täytyy kyllä todeta, että TURHAinfoa lukemalla ymmärtää ainakin sen "miksi ihminen on susi toiselleen". Kaikkitietävyyden, tyhjäntoistojen ja keskustelijoitten toisiinsa iholle käynnin oheen tosin asiaakin joskus, ja vielä kovinkin sitä. Mutta yli 95% kyllä "jotain ihan muuta". Siinä sitten miettiä voisi sitäkin että miten ne jotkut käy iholle vaan netissä, ja jotkut sitten ... Niinpä näin ...
- Anonyymi
Ihan tulee PiLi mieleen.
- Anonyymi
Tietoa etsin minäkin!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911304Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50725- 33692
- 60689
- 50665
- 52657