Jotkut yrittää saada oikeaa keskustelua aikaan, toiset nakkaa paskaa joka laitaan! Ole siinä sitte perkele. Minä en kerro teille yhtään mitään saatana.
Ufo suomi on kakkaa!
14
215
Vastaukset
- kriittinen skeptikko
jaa, sitä ei kestetä kritiikkiä...
- minäkään en kerro
Skepoja täällä ei ole näkynyt pitkiin aikoihin. Kuulut pellejoukkoon. Foliopää.
- niiinpä
Ihmiset ei kestä ajatusta siitä, että emme olekaan täällä yksin. Perusturvallisuuden tunne järkkyy.
Juuri tästä syystä media ei kerro mitä UFOista jo tiedetään ja kuinka laaja ilmiö on kyseessä.
Vielä siinäkin vaiheessa kun TV:ssä tulevaisuudessa näytetään mitä todella tapahtuu, osa ihmisistä tulee kieltämään asian.- No Way Sir
"Vielä siinäkin vaiheessa kun TV:ssä tulevaisuudessa näytetään mitä todella tapahtuu, osa ihmisistä tulee kieltämään asian."
Enpä usko. - media-peli
Niitä TV-lähetyksiä odotellessa.......
Voi voi. Minäpä luulen että monikin olisi iloinen humisten tarjoamasta työvoimasta Suomessa.
Siivoojia tarvittaisiin ja vanhainkoteihin pyllynpyyhkijöitä.
Vosivat myös pitää seuraa yksinäisille vanhuksille.- Fuulio Ikleesia
kekek-kekek kirjoitti:
Voi voi. Minäpä luulen että monikin olisi iloinen humisten tarjoamasta työvoimasta Suomessa.
Vosivat myös pitää seuraa yksinäisille vanhuksille.no, suomes työnantajat kysyis niiltäkin ensin et ootteko tukikelpoisia ^^
- pienet munat, suuret
kekek-kekek kirjoitti:
Vosivat myös pitää seuraa yksinäisille vanhuksille.Vosivat?
Jospa sinä, "itseäsi älyköksi kutsuva". Opettelisit edes kirjoittamaan.
- Jaaha vain niin
Aijaa.
- POISTOON
Alieneita ei voi olla. jos muuta todistatte niin poistamme teidät palstalta !!½
- huuuu! käääk!
Taivaalta kuuluu pörinää ja surinaa...
Värilliset lamput välkkyvät...
Kuka kurkistaa yöllä ikkunasta sisään... ja koputtaa ruutuun...? - wumwumwumwum
Wumwumwumwumwumwum kuuluu ennen ku skeptikkoa abduktoidaan tieteellisiä testejä varten...kannattaa rasvata paikat valmiiksi niin pääset skepo helpommalla ;)
- :D
Kek-kek on jo brobattu. Näin sen karvasen %&/___ You Tuubissa. Antakaa hälle anteeksi. Pelosta sekosi.
- OUCH!!!!!
:D kirjoitti:
Kek-kek on jo brobattu. Näin sen karvasen %&/___ You Tuubissa. Antakaa hälle anteeksi. Pelosta sekosi.
Ai, onkos sen arse se ylös päin?
No, sitten Mäkin ymmärrän sen jutut. Käviköhän, että ouch-ouch...OUCH!?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1931382
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän138903- 85862
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?52781- 51758
Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t253647Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä321616Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,7605Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55589- 53584