Hei,
Minä ja ystäväni (molemmat tyttöjä) olemme lähdössä kesäksi Alanyaan noin kahdeksi kuukaudeksi, ainakin kesä- ja heinäkuuksi. Olemme ajatelleet vuokrata asunnon täksi ajaksi, mieluiten ihan Alanyan keskustasta ja yksiö-kaksio käy hyvin. Vuokraisimme mieluiten yksityishenkilöltä, sillä kiinteistövälitysfirmojen hinnat ovat pilvissä. Olemme luotettavia ja siistejä vuokralaisia.
Vuokra-asuntoja tarjolla Alanyasta kesäksi 2011?
Vuokrataan asunto Alanyasta 2011
5
495
Vastaukset
- Janne Ojala
Oletteko jo löytäneet asunnon?
Vuokrataan täysin kalustettu 1 1 (n. 54m2) asunto Cikcillissa (Lemon Garden). Valmistunut vuonna 2009. Uima-allas, tennis/koripallokenttä, sisäuima-allas, kuntosali-/biljardihuone ym. Kuvia saatavana e-mailina. Ota yhteyttä [email protected]. Otan nyt vastaan vuokrauksia ajalle huhti-syyskuu 2011. Vuokra 300e/kk Hei Janne!
Et sattuisi tietämään kolmen makuuhuoneen asuntoa vuokralle??- Vai ettei
yksi makuuhuone riitä.
Just, just... - 8+3
Vai ettei kirjoitti:
yksi makuuhuone riitä.
Just, just...No ei varmaankaan yksi makkari riitä, jos on isommalla porukalla liikenteessä...
- Olivia11
Hei Janne,
Kiitos vastauksestasi. Kuulostaa oikein hyvältä, mutta Lemon Garden on hieman liian kaukana haluamastamme sijainnista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h403686- 743443
- 1153145
- 1452747
- 1582154
Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue202018Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa281962- 401639
- 641233
Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."
Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To261115