Minkä ikäsenä teillä on loppunu jalan kasvu? Oon 16v 183cm pitkä poika ja kengännumero on 42. Tuntuu että jalka ei ois kasvanu ehkä vuoteen tai kahteen yhtään, mutta voiko olla mahollista että jäis noin pieneks?
Jalan koko
14
443
Vastaukset
- kenkä46
jalan koosta voi päätellä myös peniksen koon. tieteellisesti tutkittu ja verrattu. toivottavasti sinulla vielä molemmat kasvavat!
- jaa jaa
"mutta voiko olla mahollista että jäis noin pieneks? "
No onko tuo nyt loppujen lopuksi niin pieni? Ei jalan koko 42 ole ainakaan mitenkään poikkeuksellisen pieni.
Itse olen suurin piirtein samanpituinen ja jalan koko mulla on 43 tai 44, riippuu vähän kengästä. - kenkkänen
mun jalan koko oli 12-vuotiaana 44!
- mafiapanda
yhyy mulla on 35 jalka ja tuskin kasvaa enää, ku ei oo pariin vuotee :--( kiva ku ei löydä mistää kenkiä, ja jooo tyttö oon
- pikkuisetjalatmyös
Kantsii tilata jostain japanilaisesta nettikaupasta kun siellä löytyy pieniä kenkiä :>
- tinjareettah
kohta viis vuotta sitten ostetut talvikengät mahtuu yhä, vaikka irvistäähän niistä jo kärjet kun jalka tietty kasvanu 6. luokasta, mut ehkä kolmisen vuotta ne on ollu samankokoiset eli ei oo kasvanu kolmeen vuoteen enää. Olen tyttö, kohta 17 ja kehgän numero on 39-40. Mahtuis jotku kolmikasitki, mut mulla on ns. liikavarvas joten jalka on terästä vähän leveempi ku normaalisti ja monet kegät hankaa.
- menomono.
Oon siis tyttö ja noin 3 vuotta sitte loppu jalan kasvu ja nykyään numero on 40-41 :D Ikä 16 ja pituus 167. Oli kyllä koomiisen näkönen kun olin vain 159 ja jalat nykyisen kokoset :DD
- Vittu sullon pieni
sulla sillee pieni jalka 42-43 ittellä mutta oon 172
- gfdhghg
erikoista, olen 15 cm lyhyempi ja kengän koko sama ja se kasvaa mun mielestä iha liian nopeasti melkee 2 numeroo vuodes
- heidi123
Kyllä niitten pitäs kasvaa luiden ja lihastes mukana. Tosin itellä ollu 2 vuotta sama jalankoko ja oon 16.
- 14v. tyttö
tyttö pituutta 161cm ja kengän koko vaihtelee 35-37 eniten tosin käytän 36 =)
- jussi- 93
no ite myös poika 183 cm ja jalan koko 42 (ja ikää on 19 v.)... onhan se pieni mut en usko et korrelois mulkun koon kanssa ku itel on kumminki iha ok kyrpä n. 17,5 cm erektiossa (tosin saattaa johtua pikemminki siit et itel on helvetinmoinen kyömynenä... ;))
- isojalka :(
tyttö 16v 161cm tai pidempi kengännumero 36-37 riippuu kengistä :)
- bigfooot
Itse olen 16v ja 179cm ja kengät kokoa 46. Täytyy toivoa ettei enää kasva, muuten ei saa kaupasta enään kenkiä :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Iso poliisioperaatio Lapualla
Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo804727Kuinka Riikka Purra on parantanut Suomen kansalaisen elämää?
Haastan kaikki perussuomalaisten kannattajat kertomaan konkreettisia esimerkkejä kuinka Riikka Purran harjoittama politi2194626Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin
Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks682398Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys
Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä752386- 602326
Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava
valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak682161- 531886
- 281537
Kehu kaivattuasi
Mikä hänessä on parasta? Jos osaat kertoa muuta kuin ulkonäköön liittyvää, niin ansaitset mitalin.1101348Vuoksesi kaiken
Tekisin vuoksesi kaiken. Enemmänkin. Kunpa tietäisi ja hyväksyisit sen. Ymmärtäisit, en voi elää ilman sinua. En halua1171328