Odotellessa tälläistä.

Odotusta

on hyvä0
Avainsanat: Tapani Kansa
Luokassa: Luokittelematon — vilmaroosa @ 14:40 Perjantaina, Tammikuun 16. 2009

Iltalehti uutisoi:

“Laulaja Tapani Kansan, 59, pitkään jatkunut tiivistahtinen työputki on pantu poikki. Kaikki tammikuun keikat on peruttu, ja laulaja on vetäytynyt lomalle.

Näillä näkymin Kansa astuu seuraavan kerran yleisön eteen Suomen euroviisukarsintojen finaalissa lauantaina 31. tammikuuta.

Laulaja veti syksyn aikana läpi laajan konserttikiertueen. Konserttikiertueen aikana Kansan käyttäytyminen herätti huomioita. Hän sanaili niitä näitä laulujensa välissä muun muassa Turun konsertissa. Tuolloin heräsi kysymys laulajan voinnista ja jaksamisesta.

- Eihän nuorikaan ihminen jaksa rumbaa jatkuvasti, kertoo Tapani Kansan keikka-asioita hoitava Nina af Enehjelm Iltalehdelle.”

Katselin aamutv:n haastattelua ja olen lukenut lehtijuttuja ja niistä näkyy selvästi, ettei kaikki ole kunnossa. Tämä oli nähtävissä jo syksyllä. Hyvä, että asia on tullut selväksi myös Tapani Kansalle. Parasta hänelle on ammattitaitoinen apu ja lepo.

6

138

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ihmettelen tuollaist

Ei kaikista laulajista ole pakko pitää, mutta kyllä täytyy olla pahasti häiriintynyt jos toivoo toisen sairastumista. Ei niin paljon sentään luulisi ketään inhoavan. Etenkään ketään laulajaa.

• Häh?

Missäs sen sairastumista on muka toivottu?

• No katsos kun
        Häh? kirjoitti:

Missäs sen sairastumista on muka toivottu?

Minä "SEN" ? Ei ihmisestä sanota "SE"
        Jos ja kun nimimerkki on "odotusta" ja jutussa kerotaan Tapsan pari vuotta sitten olleesta parin kuukauden sairaslomasta niin eikös tuosta väkisinkin saa sellaisen käsityksen ,että aiheen aloittaja toivoo sairastumista Kansalle.

• Pilikku.
        No katsos kun kirjoitti:

Minä "SEN" ? Ei ihmisestä sanota "SE"
        Jos ja kun nimimerkki on "odotusta" ja jutussa kerotaan Tapsan pari vuotta sitten olleesta parin kuukauden sairaslomasta niin eikös tuosta väkisinkin saa sellaisen käsityksen ,että aiheen aloittaja toivoo sairastumista Kansalle.

Pilkun nussimista. Täällä kirjoitetaan yleisesti ihmisistä "se". Selaappas viestejä niin näet.

• Odottele sä ääliö vaan mitäs odottelet. Mä odottelen kesää ja Tapsan keikkoja. Muutama keikka onkin jo tiedossa mihin varmasti aion mennä !

• Samin neuvo

Pidän sellaista ihmistä sairaana, joka etsii jonkin kaksi vuotta vanhan uutisen netistä, kirjoittaa siihen jotain löysää vattuilua jatkoksi ja sitten pistää sen tänne! Ei kuulosta työssäkäyvän ihmisen toiminnalta, jolla olisi elämässä sisältöä. Pitäisin taukoa internetin keskustelupalstoilta oivana lääkkeenä tähän persoonallisuushäiriöön. Kaikkea hyvää sulle toivoen

Sami

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin kun katsoit salaa ja

Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku
      Ikävä
      50
      4154
    2. Katu täyttyy...

Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt
      Ikävä
      35
      1959
    3. Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.

Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj
      Maailman menoa
      153
      1346
    4. Kuvaa yhdellä sanalla meidän välejä tällä hetkellä

Vastaa kuin vastaisit Hänelle.
      Ikävä
      154
      1232
    5. Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."

No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      42
      1024
    6. Miten suhtautuisit

jos saisit tietää, että kaivatullasi on kokkeliriippuvuus?
      Ikävä
      192
      992
    7. Sari Multala teki "riikkapurrat"

Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.
      Maailman menoa
      229
      976
    8. Sinut mies vain haluan

Olet kohtaloni. Kaikessa riipaisevassa rakkaudessa, sinä se olet. ❤️
      Ikävä
      80
      947
    9. Mitähän sä näit siinä akassa?

Älä nyt vain sen kanssa ala mitään.
      Ikävä
      55
      820
    10. Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"

Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm
      Maailman menoa
      122
      815
    Aihe