Minkä ikäistä porukkaa täällä käy?

><><><><

Yksinkertainen kysymys. Minkä ikäinen olet ? Itse olen 52 :)

96

1035

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ---

      25

      • 18+19

        Mie oon 69 ja Kuhmosta.


    • 24+14

      36

    • 7+12

      27

    • 12345ab

      21

    • kakskasi

      28

    • 20

      20

    • kaksyks

      21

    • --

      24

    • 15+9

      26v. uneton täällä.

    • +

      43

    • 109

      • ....................

        22


      • 13+2

        Pötyä! Sähän olet jo v ainaa.


    • dhfsf

      47

    • Miukulainen

      30

    • Heipparalla

      29 olen:)

    • eighteen

      18

    • 18+18

      36, eli toistamiseen täys'ikäinen

    • ><><><><

      Kysyn vain siksi, kun välillä tuntuu, että täällä on ihan lapsosia liikkeellä ;)
      En tietenkään väheksy kenenkään ikää, kiinnosti vain tietää. Tuo lähellä kolmeakymppiä ikä tuntuu olevan kaikkein yleisin.

      • mmd 39v

        Valitettavasti vaan kolmekymppisetkin ovat tänäpäivänä ihan teinejä vielä ajatuksiltaan ja käytökseltään, saati ulkoiselta olemukseltaan :(

        Sillä lailla aikuista seuraa heistä on hankala saada, ettei jutut pyörisi ulkonäön ja hiustyylien ympärillä....
        missäköhän lienee piilossa kaikki aikuiset naiset, ajatuksiltaan niin sanotusti aikuiset, jotka olisivat jo ymmärtäneet mikä tässä elämässä oikeasti tärkeintä on.


      • böö vaan
        mmd 39v kirjoitti:

        Valitettavasti vaan kolmekymppisetkin ovat tänäpäivänä ihan teinejä vielä ajatuksiltaan ja käytökseltään, saati ulkoiselta olemukseltaan :(

        Sillä lailla aikuista seuraa heistä on hankala saada, ettei jutut pyörisi ulkonäön ja hiustyylien ympärillä....
        missäköhän lienee piilossa kaikki aikuiset naiset, ajatuksiltaan niin sanotusti aikuiset, jotka olisivat jo ymmärtäneet mikä tässä elämässä oikeasti tärkeintä on.

        haluatko siis vartaloltaan alle kolmikymppisen henkisesti oman ikäisesi? hä?


      • en ottais
        böö vaan kirjoitti:

        haluatko siis vartaloltaan alle kolmikymppisen henkisesti oman ikäisesi? hä?

        Vartalolta?
        No olihan se kiva että olis kädet jalat ja pää, ja mielummin kaikki saman ikäsiä.

        Yrittäkää nyt ymmärtää mutta kaikki eivät ole kiinnostuneita nuorista naisista, vaikka niin tunnutte luulevan.


      • 20 +7
        en ottais kirjoitti:

        Vartalolta?
        No olihan se kiva että olis kädet jalat ja pää, ja mielummin kaikki saman ikäsiä.

        Yrittäkää nyt ymmärtää mutta kaikki eivät ole kiinnostuneita nuorista naisista, vaikka niin tunnutte luulevan.

        hehee hauska :D mieluummin kaikki osat saman ikäisiä..


    • 1+3

      39 olen minä.

      • Mie..

        54v. varmaan vanhimpia...


      • 1+15
        Mie.. kirjoitti:

        54v. varmaan vanhimpia...

        52


    • TikTak Tok

      Oulun alueella tuntuu ettei ole( 30) ns.aikuisia naisia tai ainakaa vapaana :(

    • ...

      31.

      Minusta on ihan mukava näyttää vielä vanhempanakin nuorekkaalta ja pitää itsestä huolta. Itsekin voi paremmin, eikä se, että on kiinnostunut muodista tai hiuksista ym. sulje vielä pois, että voisi olla syvällinenkin:)

      • notmeee

        No kuka niitä sitten on sulkemassa pois....
        ''pitää itsestään huolta'' varmaan tarkoittaa mielestäsi sitä että ostaa viiskymppisenä teinien vaatteita ja laittaa päähänsä väkisin vallalla olevan muotikampauksen, niin kuin karseana näkyi katukuvassa silloin kun oli muotivillitys värjätä hiukset alta tummiksi, päältä vaaleiksi.... näitä dingotukkia olikin sitten vauvasta mummoon, hyi kauhistus.


    • niinoon

      24,
      ja olen itse yllättynyt ettei enempää myös nuorta (n.16-18) väkeä ole ilmoittautunut. Plussaa vain mitä laajemmalla skaalalla porukkaa täällä käy

    • LesbianW.

      HKI lesbo, 29v.

    • 74

      36

    • Qazxcv

      Olen 52v :)

      • 8+14

        Minä olen 46 v.


    • visser67

      43

    • öä

      36

      • 11+1

        Täällä 48 v.


    • Ttrrk

      17

    • belisissimo

      Mahtavaa aikuisia naisia :))

      • ><><><><

        Näin on ;) Kysyin asiaa itseasiassa siksi, koska arvelin olevani "vanha" täällä, mutta näköjään lähes ikäistäni porukkaa liikkuu täällä myös. Mieleltäni olen kyllä nuori ja yleensä minua luullaan muutenkin alle nelikymppiseksi ;) eli ei se ikä aina kaikkea kerro.


      • 1965
        ><><><>< kirjoitti:

        Näin on ;) Kysyin asiaa itseasiassa siksi, koska arvelin olevani "vanha" täällä, mutta näköjään lähes ikäistäni porukkaa liikkuu täällä myös. Mieleltäni olen kyllä nuori ja yleensä minua luullaan muutenkin alle nelikymppiseksi ;) eli ei se ikä aina kaikkea kerro.

        Ikä 45. Täällä harvakseltaan pyörähdän, joskus aikoinaan enemmän. Keskustelujen taso on muuttunut niin oudoksi. Tosin joskus onneksi on sellaisiakin keskusteluja, joihin ikäiseni nainen viitsii osallistua...


    • nuori-

      19 vuotias olen.

    • SJ

      35v.

    • futurexxx

      34

    • hbjhb

      23

    • Kposta

      23

    • matematiikkaa

      Tähän astisten vastausten mukaan (pois lukien tuo 109 ikäinen), keski-ikä on 32,2 vuotta.

      • ö

        Jee, olen siis keski-ikäinen.


    • Lizzy_

      35. Aika vähän kolmekymppisiä, miksi?

    • 11+3

      27

    • Dirlandaa16

      Vanhoja tätejä lähes kaikki, mun isoäidin ikäluokkaa. Missä ovat nuoret naiset??

    • dsdsdsd

      40

    • Täällä...

      28... Seuraillut palstaa jo vuosikausia, silloin tällöin tulee jotain kirjoitettuakin. :)

    • 24

      Kupannut täällä jo 18v ->

    • 48

      48

    • nukkumaija

      kaksikymmentäneljäpäivää vaille neljäkymmentä.

    • jukujukumaa-

      Biologinen ikä 27. Henkinen ikä 18-20.

    • 292929

      29

    • Cizze83

      27

    • 30v olen :)

    • Karo16

      En tiedä, mutta vanhanolisia. Kuvankaunis lesbo on nuori - 17 - 22.

      • <><><><><>

        Ei millään pahalla, mutta kuten VANHA sananlasku sanoo "moni kakku päältä kaunis" pitää hyvin paikkansa. Kauneus on mielestäni katsojan silmissä. Jos etsii vain kaunista kumppania, niin voi hyvinkin tulla pettymys tai ainakin saa etsiä pitkään.
        Olen kerran kuullut vanhan äidin sanoneen pojalleen, kun tämä oli lähdössä tansseihi, seuraavalla lailla: Tanssita poika kaikkia, ei ne naiset naamallaan puuroa keitä. Mielestäni hyvin osuvasti sanottu.
        Olet ilmeisesti, kirjoituksestasi päätellen, hyvin nuori, mutta kyllä ne vuodet kertyvät sinunkin harteillesi ja ennenkuin huomaatkaan ajattelet jo aivan toisin.
        Toivottavasti sinulla kuitenkin käy tuuri ja löydät "kuvankauniin" kumppanin. Onnea matkaan t. nainen 52 v. ja elämänsä kunnossa ;)


      • Keskikaunis

        Jos sie oot aito lesbo, niin vielä 60 vuotiaanakin sie naisia kattelet, onko se sit silloinkin kuvankaunis. No se kauneushan on katsojan silmissä.... Etsippä kuvankaunista 60-70 sitten aikoinasi.. Onnea matkaan... Vanhentuminen koittaa myös sinulle.....


      • ~JoJo~

        Minä olenkin jo sitten melko rupsahtanut, olen 23. :)))
        Kauneus on katoavaista.


      • 52 kohta
        <><><><><> kirjoitti:

        Ei millään pahalla, mutta kuten VANHA sananlasku sanoo "moni kakku päältä kaunis" pitää hyvin paikkansa. Kauneus on mielestäni katsojan silmissä. Jos etsii vain kaunista kumppania, niin voi hyvinkin tulla pettymys tai ainakin saa etsiä pitkään.
        Olen kerran kuullut vanhan äidin sanoneen pojalleen, kun tämä oli lähdössä tansseihi, seuraavalla lailla: Tanssita poika kaikkia, ei ne naiset naamallaan puuroa keitä. Mielestäni hyvin osuvasti sanottu.
        Olet ilmeisesti, kirjoituksestasi päätellen, hyvin nuori, mutta kyllä ne vuodet kertyvät sinunkin harteillesi ja ennenkuin huomaatkaan ajattelet jo aivan toisin.
        Toivottavasti sinulla kuitenkin käy tuuri ja löydät "kuvankauniin" kumppanin. Onnea matkaan t. nainen 52 v. ja elämänsä kunnossa ;)

        :) Hyvin sanottu t. toinen saman ikäinen


    • jokvaan

      17v

    • bebe-71

      39v

    • dgdsgsdgsdgsgs

      24 v.

    • duuniaduunia

      55 ja vain silloin kun V****** töiden jälkeen ettei uni tule.

    • LilliL

      Terve! Olen 12 v. Helsingistä. Seukkaan tytön kaa joka on 13.

    • hulabalooooo

      23v.

    • frokenl

      26 ja tuntuu kuin vasta eilen olis ollu 20!!

    • Hapsu

      45 ja mustakin tuntuu, että vasta eile nelikymppinen! :D

    • kakskyt

      20

    • rokkitypy81

      eli 29 ja viel tuntuu ihan nuorelta untuvikolta...Tosin toivottavasti jotain kehitystä päänsisällä tapahtunut :)

    • delicatesuicide

      17v.

    • Charlie87

      24

    • 50vee voi

      näyttää 30vee
      20vee voi näyttää 30vee

      riippuu mistä roikkuu...

    • Kaikenikäistä!

      olen 27 ja elänyt ihan liikaa. :o

    • gladis

      kohta kakskyt, tosin välillä tuntuu kuin olis jo keski-ikänen :D ainaki muihin oman ikäsiin verraten..

    • uuh..mama

      63, porukan wanhin?!

    • 25

      25

    • millahirvonen

      23 ja jyväskylästä

    • 14+1

      Mä 58v.Käyn usein tääl palstalla,mut nykyään ei ole kiinostanut enää,jutut ku on mitä on,mut suotanee kaikille sananvalta,ikään katsomatta.Aletaan me "ikinuoretki taas kirjotteleen täällä.... ;)) kun näkyy kuitenki olevan "meitäkin...

    • or__ki__de__a

      49 v ja Helsingistä. Ihanaa päivää kaikille! :)

    • 40 +

      44v.

    • //

      23

    • ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

      42

    • kpo.

      20

    • vuosikerta-72

      vuosimallia 1972 eli pian 40v.... onpa kiva huomata että osallistujina on myös kohta keski-ikäisiä naisia... luulin olevani melkein ainut nelikymppinen...

    • 23+4

      27 (olenkohan vastannut tähän joskus ennen...!?) :)

    • 17+8=

      25v. Tykkään etenkin vähän vanhemmista (n. 40-60v) naisista tällä palstalla ja kavereina

    • ...

      Ennen pidin vähän vanhemmista naisista, mutta ajan kuluessa olen huomannut, kuinka vaiketa ihmisiä etenkin keski-ikäiset naiset ovat vaihdevuosineen, ryppy-, ihmissuhde, alkoholi-, paino- ja ikäkriiseineen (ja kuinka tuon ikäiset esittävät alkujaan niin enkeliä, mutta sieltä paljastuukin todellinen noita-akka), että mielummin pidättäydyn samanikäisissä tai nuoremmissa.

      Vaihdevuodet saattavat olla todella vaikeat joillakin, jolloin naiset saavat vaikka mitä kuumia aaltoja, mielialat vaihtelee laidasta laitaan aivan yht äkkiä ja saattaapa tulla tuo keski-iän villityskin.Ja jos samoja ikiä oleva näyttää 10 tai 15 vuotta vanhemmalta ikäisekseen, niin saa olla ihan rauhassa...

    • vielä viikon

      25

    • 5+15+1

      21 olen :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      37
      1966
    2. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      49
      836
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      84
      831
    4. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      7
      701
    5. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      35
      691
    6. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      600
    7. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      60
      519
    8. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      43
      467
    9. Porukkaa ku pipoa

      Olipas iloinen yllätys kun kiertelin ja kaartekin autolla koko päivän pitkin ähtäriä joka paikassa väkeä, leirintäalueel
      Ähtäri
      28
      459
    10. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      76
      441
    Aihe