Suomi-Ghana perheitä

möykky84

onkos täällä muita pareja jolla mies ghanasta.
asumme helsingissä ja olisi mukava jutella muiden suomi-ghana parien kanssa :)

14

949

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • me,mara,marankasa

keski-pohjanmaalla suomi-ghana aviopari 1 lapsi

• ghana1234

onhan muitakin . miten saamme yhteyttä ?

• Africanwife

Täällä kans ja meillä on 2kk ikäinen vauveli seurana myös :O) Muhun saa yhteyttä [email protected]

• Eve Sani

Täällä kanssa yks joka on naimisissa Ghanalaisen miehen kanssa ja kaipaisimme muita pariskuntia kavereiksi,tulkaa mun kavereiksi facebookkiin mun löytää nimellä Eve Sani,kiitos jo etukäteen.

• -------

Ei oo kyllä enää parina miestä Ghanasta, mutta puoliks Ghanalainen lapsi on :)

• rofld

Ylläri.

• ghanalaisen ex!

Onneks pääsin eroon ghanalaisesta miehestä. Halusi naimisiin ja lapsen oleskeluluvan takia, kohteli minua ja lasta kuin joku perkele enkä ikinä ota paskaa takaisin! En suosittele ghanalaisia kenellekään ikinä! Voi sitä valehtelun, ilkeilyn ja kieroilun sekä itsekkyyden määrää. Narsistista käytöstä alusta loppuun ja vielä yrittää tunkea takaisin, mutta en ota!

• ihmettelen vain

Miksi menit naimisiin ja teit lapsen hänen kanssaan vain oleskeluluvan takia? MIksi ensinnäkin aloit suhteeseen jos oli narsistinen alusta alkaen?

• Whatsup?

Moi :) oon itse kurdilainen ja hyväntahtoinen tyttö HYVÄNTAHTOISESTA perheestä..tunnen myös kurdilaisia jotka on käyttäny hyväks suomalaista naista päästääkseen suomeen olekeskelemaan, ja tiedän kurdilaisia jotka kohtelee vaimoaan/perhettään todella kaltoin MUTTA myös tunnen paljon hyviäkin. Joten, ellet tunne jokaikistä Ghanalaista miestä ja jokaikinen heistä olisi kohdellut sinua kaltoin, ÄLÄ sano ettet suosittele heitä kenellekkään.. Ymmärrän et oot tosi pettyny kyl mäki oisin, mut silti älä yleistä mitään :)

• niih...

Joo, onneks suomalaiset miehet on niin herranterttuleita kaikki. Eiköhän noita kuspoja löydy joka maasta :S

• Neuvoja?

Olen itse tällaisessa tilanteessa: Olen kahden lapsen yh- äiti, asuntolainaa on ja kaikki varmaan muutenkin mahdollisimman epähoukuttelevaa kelle tahansa miehelle. Nyt olen tutustunut ghanalaiseen mieheen. Hän on muuttanut Suomeen opiskelun vuoksi, tekee kahta työtä ja saa Suomen kansalaisuuden muutaman kk päästä. Onko tässä yhtälössä nyt jotain, minkä vuoksi ko. mies voisi vain haluta hyväksikäyttää minua/ perhettäni jotenkin?
      Vaikka vaikuttaakin tällä hetkellä aivan loistotyypiltä niin silti jossain mielen sopukoissa elää epäluulo.

• ghanalaisen ex

No voithan sinä esimerkiksi tuolta monikulttuuriset suhteet palstalta lukea kokemuksia ghanalaisista..
        Eihän ne tietenkään kaikki samanlaisia ole, mutta...

• Mun mies paras mies, Ghanasta kotoisin. En valita enkä vaihtais.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!

Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit
      Pitkäveto
      1
      2681
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      151
      1258
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      49
      1135
    4. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      127
      1008
    5. Hyvää huomenta 18. luukku

Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      223
      974
    6. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      206
      959
    7. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      15
      899
    8. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      297
      865
    9. Olet sä silti

Ihana ❤️ tykkään
      Ikävä
      72
      855
    10. Haluaisin vain varmistua

Sinusta tarpeeksi.
      Ikävä
      40