onkos täällä muita pareja jolla mies ghanasta.
asumme helsingissä ja olisi mukava jutella muiden suomi-ghana parien kanssa :)
Suomi-Ghana perheitä
14
1053
Vastaukset
- me,mara,marankasa
keski-pohjanmaalla suomi-ghana aviopari 1 lapsi
- ghana1234
onhan muitakin . miten saamme yhteyttä ?
- Africanwife
Täällä kans ja meillä on 2kk ikäinen vauveli seurana myös :O) Muhun saa yhteyttä [email protected]
- Eve Sani
Täällä kanssa yks joka on naimisissa Ghanalaisen miehen kanssa ja kaipaisimme muita pariskuntia kavereiksi,tulkaa mun kavereiksi facebookkiin mun löytää nimellä Eve Sani,kiitos jo etukäteen.
- -------
Ei oo kyllä enää parina miestä Ghanasta, mutta puoliks Ghanalainen lapsi on :)
- rofld
Ylläri.
- ghanalaisen ex!
Onneks pääsin eroon ghanalaisesta miehestä. Halusi naimisiin ja lapsen oleskeluluvan takia, kohteli minua ja lasta kuin joku perkele enkä ikinä ota paskaa takaisin! En suosittele ghanalaisia kenellekään ikinä! Voi sitä valehtelun, ilkeilyn ja kieroilun sekä itsekkyyden määrää. Narsistista käytöstä alusta loppuun ja vielä yrittää tunkea takaisin, mutta en ota!
- ihmettelen vain
Miksi menit naimisiin ja teit lapsen hänen kanssaan vain oleskeluluvan takia? MIksi ensinnäkin aloit suhteeseen jos oli narsistinen alusta alkaen?
- Whatsup?
Moi :) oon itse kurdilainen ja hyväntahtoinen tyttö HYVÄNTAHTOISESTA perheestä..tunnen myös kurdilaisia jotka on käyttäny hyväks suomalaista naista päästääkseen suomeen olekeskelemaan, ja tiedän kurdilaisia jotka kohtelee vaimoaan/perhettään todella kaltoin MUTTA myös tunnen paljon hyviäkin. Joten, ellet tunne jokaikistä Ghanalaista miestä ja jokaikinen heistä olisi kohdellut sinua kaltoin, ÄLÄ sano ettet suosittele heitä kenellekkään.. Ymmärrän et oot tosi pettyny kyl mäki oisin, mut silti älä yleistä mitään :)
- niih...
Joo, onneks suomalaiset miehet on niin herranterttuleita kaikki. Eiköhän noita kuspoja löydy joka maasta :S
- Neuvoja?
Olen itse tällaisessa tilanteessa: Olen kahden lapsen yh- äiti, asuntolainaa on ja kaikki varmaan muutenkin mahdollisimman epähoukuttelevaa kelle tahansa miehelle. Nyt olen tutustunut ghanalaiseen mieheen. Hän on muuttanut Suomeen opiskelun vuoksi, tekee kahta työtä ja saa Suomen kansalaisuuden muutaman kk päästä. Onko tässä yhtälössä nyt jotain, minkä vuoksi ko. mies voisi vain haluta hyväksikäyttää minua/ perhettäni jotenkin?
Vaikka vaikuttaakin tällä hetkellä aivan loistotyypiltä niin silti jossain mielen sopukoissa elää epäluulo.- ghanalaisen ex
No voithan sinä esimerkiksi tuolta monikulttuuriset suhteet palstalta lukea kokemuksia ghanalaisista..
Eihän ne tietenkään kaikki samanlaisia ole, mutta...
Mun mies paras mies, Ghanasta kotoisin. En valita enkä vaihtais.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
6 kW saunan lämmityksestä kohta 10 euron lisämaksu / kerta
Kokoomuslainen sähköyhtiöiden hallitsema Energiavirasto ehdottaa 5 kW:n rajaa, jonka ylittämisestä tulee lisämaksu. Tark2166828Minja jytkyttää vas.liiton kannatusta ylöspäin
Alkaa raavaat duunarimiehetkin palaamaan vasemmistoliiton kannattajiksi. Eduskunnassahan on vain kaksi työntekijöiden p3134778"Mitä sä nainen tuot sitten pöytään" ?
Jos mies provaidaa ja suojelee... Pitääkö miesten kysyä tuollaisia?1433626Duunarit hylkäsivät vasemmistoliiton, siitä tuli feministinaisten puolue
Pääluottamusmies Jari Myllykoski liittyi vasemmistoliittoon, koska se oli duunarien puolue. Sitä samaa puoluetta ei enää1153444Ekologinen kommunismi tulee voittamaan fossiilikapitalismin
Kiina on mahtitekijä uusiutuvien energialähteiden kehityksessä, ja Trump osoitus viimeisestä öljyn perään itkemisestä, m673405Mies, kerro minulle vielä jotakin aivan uniikkia
ja ainutlaatuista minkä vain me kaksi voisimme ymmärtää jos olemme sen kokeneet ja eläneet, jotta ihan varmasti tietäisi492876Hyviäkin uutisia tulossa, hallinto-oikeus asettaa toimeenpanokieltoon
Hyvinvointitalon työmaa pysähtyy. Rillankivi+energia ja vesi kytkyrahanpesu stoppaa. Tytäryhtiöiden hallitusjäsenet+kon2652710Oikeistopuolueiden kannatus vain 37,8 %, vasemmiston 43,0 %
Keskustaan jää 17,4 prosenttia ja loput ovat sitten mitä ovat. Mutta selvästikin Suomen kansa on vasemmalle kallellaan.832449- 252366
Gallup: Mikä on ollut mielestäsi paras tv-sarja ikinä?
Gallup: Mikä on ollut mielestäsi paras tv-sarja ikinä? Onko se joku suomalainen viihdepläjäys, brittirikossarja, amerikk1011951