Vastuu korvaa vastuuttomuuden

Joku jostain

On ilo nähdä kuinka "valkoinen etuoikeus" murtuu yhteiskunnassamme.

http://www.nytimes.com/2011/03/20/us/20race.html

Aiempi sukupolvi ei toiminut näin. He aina pelasivat varman päälle. Vasta sitten, kun oli turvallisesti katto pään päällä, "täydellinen avioliitto" ja kolme omaa mukulaa...niin, vasta sitten, kun oli "täydellinen ura ja elämä" alettiin haaveilla siitä "omasta afrikkalaisesta kääröstä" Katsos, kaikki lähtee aina siitä että "minä haluan" tai "me halusimme"

Vähän niinkuin raamatussa, jossa kaikki lähtee Jumalasta. "Alussa oli" Jumalan nimi muuten on aivan kirjaimellisesti muinaisen Heprealaisen tekstin mukaan "minä olen"

Nämä epäonnistuneet ja kauhistuttavat adoptiotarinat lähtevät aina "minä haluan" tai "me halusimme" Eli kun teillä oli jo kolme omaa lasta, ura, avioliitto ja ja perhe, VASTA sitten, kun teillä oli oma elämä vakaalla kalliolla, te päätitte ottaa itsellenne eksoottisen pikku lemmikin asumaan, jonka elämän te käytännössä täysin tuhositte, vaikka tuhat kertaa parempi olisi ollut tuon lapsen kuolla nälkään oman maansa orpokodissa!

Näin oli aiemman sukupolven kohdalla. He halusivat "sitoutua" lapseen. Mutta aina viimekädessä koti oli valkoinen, perhe oli valkoinen, avioliitto oli valkoinen...niin, kaikki ystävät ja naapurusto oli valkoisia. VAIN LAPSI OLI ERILLAINEN! Eli kun lapselle alkoi tulla sopeutumis ja identtitentti vaikeuksia, se oli aina lapsen oma vika. Sillä oli "Asperger" Sitä oltiin kai pahoinpidelty lastenkodissa, tai sitten se oli syntynyt kuolleena, eikä ollut sanut happea kunnolla. Siis se sama valhe joka kerrottiin lapsen synnyttäneelle äidille jotta päästäisiin hänestä eroon, ja myöhemmin väitettiin että hän oli "karannut sairaalasta"

Näin toimi aiempi sukupolvi. NS Baby Boomerit ja heitä palvelleet LAPSIKAUPIAAT! Tuhosivat perheitä, tuhosivat ihmisielämiä, tuhosivat viattomien lasten elämän koska "minä haluan"

Nyt varttuvat nuoremmat sukupolvet ymmärtävät, että elämä on sitoutumista. Jos et sitoudu toiseen ihmiseen, niin hän ei sitoudu sinuun. Jos kohtelet lasta kuin eksoottista lemmikkiä, niin hän varttuessaan kohtelee sinua kuin vierasta. Nuoremmat sukupolvet ovat VASTUUNTUNTOISIA! He haluavat aivan oikeasti SITOUTUA toiseen ihmiseen, jota rakastavat! Jos haluat eksoottisia mukuloita, niin tee ne itse! Älä osta niitä ulkomailta ja sitten valita kun ne "menevät rikki" eivätkä enää tottele sinua! Juuri tämä oli ongelma aiemmalla sukupolvilla, eli käytännössä ns "baby booremeilla" Onneksi tälle LAPSIKAUPPALLE ollaan nyt lopulta panemassa piste, mutta tuhansien syrjäytyneiden lasten elämän hinnalla!

http://www.internationaladoptionstories.com/china-adoption-rules.htm

http://www.voanews.com/english/news/africa/-Ethiopia-to-Cut-Foreign-Adoptions-by-Up-to-90-Percent-117411843.html

3

92

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jokujostain

Minähän tuossa aritkkelissa puhuinkin Baby Boomereista! Impivaaran rakensivat heidän VANHEMPANSA! Pilalle hemmotellut Boomerit tuhosivat sen! Hankkivat eksoottisia mukuloita Afrikasta ja Aasiasta rääkättäväksi täällä Suomessa ja kutsuivat sitä "adoptioksi" tyyliin "adoptoin hienon näyköisen koiran Virosta"

Niin! Impivaara kuoli Boomereiden vanhempien mukana! Lipponenkin möi Suomen Pankin Juutalaisille rahanlainaajille Brysseliin! Tyypillinen Boomeri!!!

• TiinaTyllerö

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 532
      8477
    2. Aamuseuraa/rehevää naista

uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo
      Keuruu
      4
      3642
    3. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      6
      1985
    4. Suomessa eletään liian pitkään

"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy
      Maailman menoa
      157
      1143
    5. Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain

Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja
      Joensuu
      17
      786
    6. Olen niin haaveillut

Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo
      Ikävä
      57
      712
    7. Oletko koskaan

Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?
      Sinkut
      68
      686
    8. Sun ulkonäkö on

Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.
      Ikävä
      31
      681
    9. Näyttääkö kaivattusi

Miten hyvältä ❤️
      Ikävä
      38
      636
    10. En voi ottaa

Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.
      Ikävä
      36
      627
    Aihe