Vastuu korvaa vastuuttomuuden

Joku jostain

On ilo nähdä kuinka "valkoinen etuoikeus" murtuu yhteiskunnassamme.

http://www.nytimes.com/2011/03/20/us/20race.html


Aiempi sukupolvi ei toiminut näin. He aina pelasivat varman päälle. Vasta sitten, kun oli turvallisesti katto pään päällä, "täydellinen avioliitto" ja kolme omaa mukulaa...niin, vasta sitten, kun oli "täydellinen ura ja elämä" alettiin haaveilla siitä "omasta afrikkalaisesta kääröstä" Katsos, kaikki lähtee aina siitä että "minä haluan" tai "me halusimme"


Vähän niinkuin raamatussa, jossa kaikki lähtee Jumalasta. "Alussa oli" Jumalan nimi muuten on aivan kirjaimellisesti muinaisen Heprealaisen tekstin mukaan "minä olen"



Nämä epäonnistuneet ja kauhistuttavat adoptiotarinat lähtevät aina "minä haluan" tai "me halusimme" Eli kun teillä oli jo kolme omaa lasta, ura, avioliitto ja ja perhe, VASTA sitten, kun teillä oli oma elämä vakaalla kalliolla, te päätitte ottaa itsellenne eksoottisen pikku lemmikin asumaan, jonka elämän te käytännössä täysin tuhositte, vaikka tuhat kertaa parempi olisi ollut tuon lapsen kuolla nälkään oman maansa orpokodissa!


Näin oli aiemman sukupolven kohdalla. He halusivat "sitoutua" lapseen. Mutta aina viimekädessä koti oli valkoinen, perhe oli valkoinen, avioliitto oli valkoinen...niin, kaikki ystävät ja naapurusto oli valkoisia. VAIN LAPSI OLI ERILLAINEN! Eli kun lapselle alkoi tulla sopeutumis ja identtitentti vaikeuksia, se oli aina lapsen oma vika. Sillä oli "Asperger" Sitä oltiin kai pahoinpidelty lastenkodissa, tai sitten se oli syntynyt kuolleena, eikä ollut sanut happea kunnolla. Siis se sama valhe joka kerrottiin lapsen synnyttäneelle äidille jotta päästäisiin hänestä eroon, ja myöhemmin väitettiin että hän oli "karannut sairaalasta"



Näin toimi aiempi sukupolvi. NS Baby Boomerit ja heitä palvelleet LAPSIKAUPIAAT! Tuhosivat perheitä, tuhosivat ihmisielämiä, tuhosivat viattomien lasten elämän koska "minä haluan"



Nyt varttuvat nuoremmat sukupolvet ymmärtävät, että elämä on sitoutumista. Jos et sitoudu toiseen ihmiseen, niin hän ei sitoudu sinuun. Jos kohtelet lasta kuin eksoottista lemmikkiä, niin hän varttuessaan kohtelee sinua kuin vierasta. Nuoremmat sukupolvet ovat VASTUUNTUNTOISIA! He haluavat aivan oikeasti SITOUTUA toiseen ihmiseen, jota rakastavat! Jos haluat eksoottisia mukuloita, niin tee ne itse! Älä osta niitä ulkomailta ja sitten valita kun ne "menevät rikki" eivätkä enää tottele sinua! Juuri tämä oli ongelma aiemmalla sukupolvilla, eli käytännössä ns "baby booremeilla" Onneksi tälle LAPSIKAUPPALLE ollaan nyt lopulta panemassa piste, mutta tuhansien syrjäytyneiden lasten elämän hinnalla!

http://www.internationaladoptionstories.com/china-adoption-rules.htm

http://www.voanews.com/english/news/africa/-Ethiopia-to-Cut-Foreign-Adoptions-by-Up-to-90-Percent-117411843.html

3

72

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jokujostain

      Minähän tuossa aritkkelissa puhuinkin Baby Boomereista! Impivaaran rakensivat heidän VANHEMPANSA! Pilalle hemmotellut Boomerit tuhosivat sen! Hankkivat eksoottisia mukuloita Afrikasta ja Aasiasta rääkättäväksi täällä Suomessa ja kutsuivat sitä "adoptioksi" tyyliin "adoptoin hienon näyköisen koiran Virosta"


      Niin! Impivaara kuoli Boomereiden vanhempien mukana! Lipponenkin möi Suomen Pankin Juutalaisille rahanlainaajille Brysseliin! Tyypillinen Boomeri!!!

    • TiinaTyllerö

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      274
      2890
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      215
      1870
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1532
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      2
      1310
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      77
      1208
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      258
      1144
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      80
      1042
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      983
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      79
      930
    10. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      142
      794
    Aihe