ostaa lagunaa 1.9dci koneella vm.01-03? Millaisia kokemuksia kestävyydestä?
Vastaukset 3
- böööööööböböö
uskaltaa itellä jo on, samat osat hajoaa kuin muissakin autoissa, muita tyypillisiä vikoja ovat ilmastointiviat, raidetangot, nivelet, sähköviat yms.....
- Mainettaan parempi
Ajettu 230tkm, 220´:ssä meni turbon akseli poikki ( ~1´euroa), laturin vapaakytkin (Valeo), Eberin tiiviste (80 euroa), raidetangon päät ( alle 40 euroa), ikkunan nostimen vaijeri poikki (ollut jo pari vuotta kun ei ole kehdannut korjata)
Ei yhtään sähkövikaa. Mukava ja pienikulutuksinen matka-auto. Loistava moottori ja vaihteiden välitykset. Tarkoitus ajaa 300´-400´. Huoltoväli (öljynvaihto) 30tkm.
- ¨¨
Rellun moottorit on kestäviä ja mm Nissan käyttää Rellun hyväksi havaittuja dieseleitä ja Volvokin on joskus käyttänyt
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän48950Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll15828Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl497779- 46707
- 42644
- 36586
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30586Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE169536Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37530- 44480