Hei!
Löytyykö täältä pareja, joissa mies on muslimi. Itse olen naimisissa algerialaisen miehen kanssa. Meille on kohta puoliin syntymässä vauva. Olisi mukava vaihtaa ajatuksia muiden samankaltaisten parien kanssa.
Kristitty-muslimi pareja
8
402
Vastaukset
- vm-81
olen naimisissa somaliasta kotoisin olevan miehen kanssa ja meillä on 3 lasta.itse olen kristitty ja aion jatkossakin olla.miehelle se ainnakin tähän asti on kelvannut.mies on kyllä sitä mieltä että lapset ovat muslimeja.vaikka virallisestihan se uskonto menee äidin mukaan.minun pitäisi tutustua tähän uskontoon paremmin että voisin kertoa mieli piteeni.
- joku vain
olen kanssa naimisissa muslimi miehen kanssa ja ollaan vähän kans tässä vängätty samasta asiasta siis lapset. mutta en hyväksy sitä että lapset ovat muslimeita. saavat sitten itse valita mitä haluavat olla ku ovat isompia 15 v. oppivathan ne nyt sitten isältä aika paljon ja vietämme ramadania ja muita juhlia ja tottakai joulut ja pääsiäiset kuuluvat myös arkeen.
- mie vaa
olen naimisissa marokkolaisen kanssa. meille tulee pian vauva. ollaan mieheni kanssa puhuttu, että jos on tyttö niin sitten kristitty mutta jos on poika niin sitten muslimi.
haluan, että jos tulee tyttö niin hän saa saman mahdollisuuden kuin minäkin, eli mennä rakastamansa miehensä kanssa naimisiin uskontoon katsomatta. muslimi nainenhan sitä ei voi tehdä... - illismurffiina85
hei minä olen naimisissa Turkkilaisen miehen kanssa jo 10 vuotta. meillä on kaksi lasta yhdessä, tyttö 7 vuotta ja poika kohta 4 vuotta. itse olen kristitty ja elän aika oman pään mukaan, enemmän suuntaudun mieheni muslimi tiehen joissakin asioissa.
me ei syödä esim sianlihaa kotona ja lapset on puoli muslimeja siis saa päättää isona mihin pyrkii. Mieheni käy moskejassa ja opettaa lapsia sen mukaan, mitä juhlia eid ja ramadan koskee siihen. kyllä lapset juhlii joulua ja muita juhlia koulussa.
puhun itse suomea lasten kesken ja isä sitten turkkia, koulussa puhuvat ruotsia ja leikkien myös ruotsia. minä ja mieheni keskenään englantia. - am71
hei
minulla on algerialainen mies ja lapsia on kaksi. olemme olleet naimisissa yli kymmenen vuotta. jos haluat kirjoitella niin kirjoittele osoitteeseen [email protected]. näillä sivustoilla käy niin paljon rasisteja ihmisiä, että en halua julkisesti enempää kirjoitella. - free at last,
Voi rakkaat siskot,
Omat poikani jo täysi-ikäisiä mutta lasten "muslimi" isä haki nuoren morsion kotimaastaan heti kun alkoi kina lasten uskonnosta ja ynpärileikkaamisistaja pysyin tässä tiukkana.
Lasten isä ei enää missään tekemisissä kanssamme. Pojat on ateisteja, tosin ripille pääsivät omasta halustan ja kastettiinkin kun halusivat siten viestittää ympäristölleen suomalaisuuttaan. Nyt ovatkin eronneet kirkosta ja suhtautuvat erittäin kriittisesti uskontoihin ja niihin liittyviin rituaaleihin. Kun vanhenee alkaa huomata mitä kaiken takana piileekään. Omilla aivoilla pitäisi olla lupa saada ajatella päätellä asioita. Sitä uskonnot kovasti yrittävät rajoittaa. - Meriami
Hieman myöhään vastaan tähän, mutta toivottavasti luet vielä palstaa. Meillä mies on tunisialainen ja esikoisemme on viestistäsi päätellen melko samaa ikää kuin teidän.
[email protected] - otromundoesposible
Hei!
Meilla mies on algerialainen, 2 vuotta ollaan yhdessa asuttu.
Naimisiin ollaan menossa taman vuoden puolella!
Kuinka teilla on yhteiselama sujunut?
Meilla ei ole ollut sen suurempia ongelmia, ollaan molemmat rauhallisia ihmisia ja keskustelemme kaikesta mahdollisesta ja mahdottomastakin
useasti. Yhteista tulevaisuutta suunnitelemme innoissamme.
Mukavaa kesanjatkoa ja olisi kiva kuulla muidenkin kuulumisia!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde262778Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292312- 1482264
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532190Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211802Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891662Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään981597- 2981485
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131419- 1331418