Kristitty-muslimi pareja

Fatma77

Hei!
Löytyykö täältä pareja, joissa mies on muslimi. Itse olen naimisissa algerialaisen miehen kanssa. Meille on kohta puoliin syntymässä vauva. Olisi mukava vaihtaa ajatuksia muiden samankaltaisten parien kanssa.

8

469

Vastaukset 8

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vm-81

olen naimisissa somaliasta kotoisin olevan miehen kanssa ja meillä on 3 lasta.itse olen kristitty ja aion jatkossakin olla.miehelle se ainnakin tähän asti on kelvannut.mies on kyllä sitä mieltä että lapset ovat muslimeja.vaikka virallisestihan se uskonto menee äidin mukaan.minun pitäisi tutustua tähän uskontoon paremmin että voisin kertoa mieli piteeni.

• joku vain

olen kanssa naimisissa muslimi miehen kanssa ja ollaan vähän kans tässä vängätty samasta asiasta siis lapset. mutta en hyväksy sitä että lapset ovat muslimeita. saavat sitten itse valita mitä haluavat olla ku ovat isompia 15 v. oppivathan ne nyt sitten isältä aika paljon ja vietämme ramadania ja muita juhlia ja tottakai joulut ja pääsiäiset kuuluvat myös arkeen.

• mie vaa

olen naimisissa marokkolaisen kanssa. meille tulee pian vauva. ollaan mieheni kanssa puhuttu, että jos on tyttö niin sitten kristitty mutta jos on poika niin sitten muslimi.
      haluan, että jos tulee tyttö niin hän saa saman mahdollisuuden kuin minäkin, eli mennä rakastamansa miehensä kanssa naimisiin uskontoon katsomatta. muslimi nainenhan sitä ei voi tehdä...

• illismurffiina85

hei minä olen naimisissa Turkkilaisen miehen kanssa jo 10 vuotta. meillä on kaksi lasta yhdessä, tyttö 7 vuotta ja poika kohta 4 vuotta. itse olen kristitty ja elän aika oman pään mukaan, enemmän suuntaudun mieheni muslimi tiehen joissakin asioissa.

me ei syödä esim sianlihaa kotona ja lapset on puoli muslimeja siis saa päättää isona mihin pyrkii. Mieheni käy moskejassa ja opettaa lapsia sen mukaan, mitä juhlia eid ja ramadan koskee siihen. kyllä lapset juhlii joulua ja muita juhlia koulussa.

puhun itse suomea lasten kesken ja isä sitten turkkia, koulussa puhuvat ruotsia ja leikkien myös ruotsia. minä ja mieheni keskenään englantia.

• am71

hei
      minulla on algerialainen mies ja lapsia on kaksi. olemme olleet naimisissa yli kymmenen vuotta. jos haluat kirjoitella niin kirjoittele osoitteeseen [email protected]. näillä sivustoilla käy niin paljon rasisteja ihmisiä, että en halua julkisesti enempää kirjoitella.

• free at last,

Voi rakkaat siskot,

Omat poikani jo täysi-ikäisiä mutta lasten "muslimi" isä haki nuoren morsion kotimaastaan heti kun alkoi kina lasten uskonnosta ja ynpärileikkaamisistaja pysyin tässä tiukkana.

Lasten isä ei enää missään tekemisissä kanssamme. Pojat on ateisteja, tosin ripille pääsivät omasta halustan ja kastettiinkin kun halusivat siten viestittää ympäristölleen suomalaisuuttaan. Nyt ovatkin eronneet kirkosta ja suhtautuvat erittäin kriittisesti uskontoihin ja niihin liittyviin rituaaleihin. Kun vanhenee alkaa huomata mitä kaiken takana piileekään. Omilla aivoilla pitäisi olla lupa saada ajatella päätellä asioita. Sitä uskonnot kovasti yrittävät rajoittaa.

• Meriami

Hieman myöhään vastaan tähän, mutta toivottavasti luet vielä palstaa. Meillä mies on tunisialainen ja esikoisemme on viestistäsi päätellen melko samaa ikää kuin teidän.

[email protected]

• otromundoesposible

Hei!

Meilla mies on algerialainen, 2 vuotta ollaan yhdessa asuttu.
      Naimisiin ollaan menossa taman vuoden puolella!

Kuinka teilla on yhteiselama sujunut?
      Meilla ei ole ollut sen suurempia ongelmia, ollaan molemmat rauhallisia ihmisia ja keskustelemme kaikesta mahdollisesta ja mahdottomastakin
      useasti. Yhteista tulevaisuutta suunnitelemme innoissamme.

Mukavaa kesanjatkoa ja olisi kiva kuulla muidenkin kuulumisia!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä on totta mikä ei?

Onko juoru vai ei että nimeltä mainitsematon henkilö on tehnyt naiselle/naisille jotain joka on väärin?
      Kuhmo
      21
      2154
    2. Päivän aivopieru Trumpilta

Trump julisti sodan hyttysiä vastaan. Myös punkit ovat Trumpin sodan kohteena. Eikö vieläkään USA:n kansa tajua tuon uko
      Maailman menoa
      74
      1285
    3. Lopetetaanko tämä

Juttu ja mennään eteenpäin? Pystytkö?
      Ikävä
      132
      938
    4. Just saying

Mies joka antaa naiselle turvallisen olon, on seksikäs. Ei kieroja kikkoja ja haluaa olla vain sen yhden naisen mies.
      Ikävä
      142
      727
    5. Voisin antaa sulle nyt

Halin❤️
      Ikävä
      54
      656
    6. Löytyikö syy miksi Martina on Muhiksen kanssa

Saipa naurut Gekkosen kuvasta, missä ovat ravintola Hookissa Immu fight night ottelun jälkeen, Muhoksella pullottaa hirv
      Kotimaiset julkkisjuorut
      95
      642
    7. Janpen Thai lopettanut, miksiköhän

Hyvää apetta teki.
      Suomussalmi
      13
      577
    8. Jos selviäisi että kaivattusi

Olisi savant asperger? Rakastaisitko vielä? Savant-lahjakkuus olisi kapea-alaista neroutta liittyen mekanisiin ja tilan
      Ikävä
      93
      575
    9. Jorma Uotinen läväytti härskin heiton - Paljastus uudesta TTK-romanssista?

Tuomari Jorma Uotisen linja on välillä hyvinkin rohkea TTK:ssa. Hän näpäytti Jaakko Parkkalille ja Kastanja Rauhalalle v
      Tanssii tähtien kanssa
      11
      573
    10. Tosi kiva on

Joo. Mitä olisit menettänyt jos olisit paljastanut itsesi?
      Ikävä
      65
      551
    11. Jokin ei täsmää

Joskus yksi vuosiluku saa katsomaan koko tarinaa uudestaan. Löysin gradun. Matematiikka ei oikein täsmää siihen, mitä mi
      Ikävä
      298
      546
    12. Toivotko vielä viestiä

Minulta? En rohkene enää ottaa yhteyttä, kun varmasti jo uusia naisia elämässä. Nolaisin vain itseni.
      Ikävä
      44
      539
    13. Tehdään yhdessä itsestämme

Parhaat versiot❤️ Se vaatii molemmilta hyvää itsetuntoa!
      Ikävä
      42
      525
    14. Oliko Jani Halmeen aika jo tippua TTK:sta?

Jani Halme ja Claudia Ketonen joutuivat jättämään TTK:n. Halme ja Ketonen saivat viimeiseksi jäänestä tanssista, sambas
      Tanssii tähtien kanssa
      28
      498
    15. Kuka kaipaa T m?

Kerro nainen kirjaimesi vaan... Haluan miettiä kuka tulee ekana mieleeni.. kuin kurkistus tunteiden meren pinnalle, jota
      Ikävä
      36
      490
    16. Olen ajellut Dieseleillä yli 50 vuotta.

Enkä ole koskaan kaivannut sähköautoa.
      Hybridi- ja sähköautot
      122
      478
    17. Mitä tunteita

Sulla vielä on?
      Ikävä
      76
      473
    18. Miksi jotku naiset on niin tyhmiä

Että elättelevät turhaa toivoa toisen kustannuksella. Onko ne kaikki kaappilesboja vai mikä niitä vaivaa? Sitten itketä
      Ikävä
      51
      457
    19. Kerro muuten miksi

Estit somessa?
      Ikävä
      41
      444
    20. Vaikea on tämän

Jälkeen suhtautua sinuun ilman ettei muista kirjoituksiasi.
      Ikävä
      58
      437
    Aihe