mopon peräkärry

huuulllluua

kärryn tarvetta olisi, että saisi kuskattua moottorisahaa ja työkaluja ja kaiken näköstä roinaa ja millon mitäkin.
tarkoitus olisi tehdä tuohon rieju rr.ään jonkin sortin yksipyöräinen kärry joku b.o.b yak .in mallinen mutta erilaisella kiinnityksellä mopoon.
ajattelin tehdä kiinnitys pisteen mopoon matkustajan jalkatappien kiinnikkeihin.
kärryyn tulisi vanhan lasten maastopyörän takajousitus ja rengas.
onko kukaan tehnyt mopoon peräkärryä? ja onko antaa neuvoja, kokemuksia, kuvia?

11

6095

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hur dur

      Ei löydy tarpeeksi hulluja ihmisiä siihen.

    • säälittävää

      Rieju RR? et voi olla tosissasi...





      On päästänsä vajaa jos Liejulla ajaa!

      • säälittävä oot ite

        Vielä enemmän on päästäsä sekasin jos ajaa derbillä tai yamahalla.


      • landevaa
        säälittävä oot ite kirjoitti:

        Vielä enemmän on päästäsä sekasin jos ajaa derbillä tai yamahalla.

        Derbi on sairaus, mutta Yamaha on laatupeli.


    • lakkimiäs

      mitäs laki tähän sanoo?

    • huullua

      jos asia kiinnostaa niin tämä juttu jatkuu muilla palstoilla.

    • Oikein ymmäretty

      Oikein, yksipyöräinen peräkärry on vakaampi.
      Jousitus suojaa rakenteita, mutta painaa.
      Kiusa on kärryn kokonaismassan raja, puolet vetävän mopon tyhjäpainosta.
      (Kevyessä polkupyörässä saa vetää jopa kahden lapsen kärryä.)

      Katsastusta ei vaaadita. Kolmioheijastimet riittää.
      Ei haittaa, jos olisi takavalot ja vilkut.
      Moposkootterien seriffillä on peräkärry skotterissa. Hyvin toimii.
      Yksipyöräinen, 60 litran peltitynnyri pitkittäin.

      • mopoilija

        Mopossa olevaan vetotukipisteeseen kohdistuva paino on rajoitettu mopon puoleen painoon. Kärryn paino määräytyy valmistajan antamaan vetomassaan. Kolmioheijastimien lisäksi täytyy olla ainakin yksi takavalaisin. rekisteri vaaditaan jos mopon oma ei näy.


    • Mopo kärry

      Mietin tossa et ois hyvä jos tekisin kärryn skootteriin tai Yamaha DT:seen. Aattelin harjotella tekemällä kärryn minicrossiin, vois kuletella sahaa yms. muita työkaluja kun liikkuu tuolla mettiä pitkin esim. heinätalli varastolle. Niin vissiin 2 pyöränen ois crossiin sopivampi?
      Ja sitten todennäköisesti 1 pyöränen sitten skobaan tai DT:seen :)


      JA SITTEN TURHAT PASKAN JAUHAJAT VOITTE PITÄÄ MÖLYT MAHOISSANNE!
      EN KAIPAA KUITTAILUA MOPOISTANI TAI MISTÄÄN KIITOS!
      Tietoa etsin :D

    • skoduäijä...

      Tällainen? Peräkärry mopoon - Veteraanimoottoripyöräklubi ry.www.vmpk.fi/forum/index.php?topic=72080.0‎Välimuistissa

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      62
      905
    2. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      704
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      79
      680
    4. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      39
      630
    5. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      36
      621
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      86
      547
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      110
      535
    8. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      481
    9. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      37
      475
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      70
      446
    Aihe