kärryn tarvetta olisi, että saisi kuskattua moottorisahaa ja työkaluja ja kaiken näköstä roinaa ja millon mitäkin.
tarkoitus olisi tehdä tuohon rieju rr.ään jonkin sortin yksipyöräinen kärry joku b.o.b yak .in mallinen mutta erilaisella kiinnityksellä mopoon.
ajattelin tehdä kiinnitys pisteen mopoon matkustajan jalkatappien kiinnikkeihin.
kärryyn tulisi vanhan lasten maastopyörän takajousitus ja rengas.
onko kukaan tehnyt mopoon peräkärryä? ja onko antaa neuvoja, kokemuksia, kuvia?
mopon peräkärry
11
6095
Vastaukset
- Hur dur
Ei löydy tarpeeksi hulluja ihmisiä siihen.
- säälittävää
Rieju RR? et voi olla tosissasi...
On päästänsä vajaa jos Liejulla ajaa!- säälittävä oot ite
Vielä enemmän on päästäsä sekasin jos ajaa derbillä tai yamahalla.
- landevaa
säälittävä oot ite kirjoitti:
Vielä enemmän on päästäsä sekasin jos ajaa derbillä tai yamahalla.
Derbi on sairaus, mutta Yamaha on laatupeli.
- lakkimiäs
mitäs laki tähän sanoo?
- huullua
jos asia kiinnostaa niin tämä juttu jatkuu muilla palstoilla.
- Oikein ymmäretty
Oikein, yksipyöräinen peräkärry on vakaampi.
Jousitus suojaa rakenteita, mutta painaa.
Kiusa on kärryn kokonaismassan raja, puolet vetävän mopon tyhjäpainosta.
(Kevyessä polkupyörässä saa vetää jopa kahden lapsen kärryä.)
Katsastusta ei vaaadita. Kolmioheijastimet riittää.
Ei haittaa, jos olisi takavalot ja vilkut.
Moposkootterien seriffillä on peräkärry skotterissa. Hyvin toimii.
Yksipyöräinen, 60 litran peltitynnyri pitkittäin.- mopoilija
Mopossa olevaan vetotukipisteeseen kohdistuva paino on rajoitettu mopon puoleen painoon. Kärryn paino määräytyy valmistajan antamaan vetomassaan. Kolmioheijastimien lisäksi täytyy olla ainakin yksi takavalaisin. rekisteri vaaditaan jos mopon oma ei näy.
- Mopo kärry
Mietin tossa et ois hyvä jos tekisin kärryn skootteriin tai Yamaha DT:seen. Aattelin harjotella tekemällä kärryn minicrossiin, vois kuletella sahaa yms. muita työkaluja kun liikkuu tuolla mettiä pitkin esim. heinätalli varastolle. Niin vissiin 2 pyöränen ois crossiin sopivampi?
Ja sitten todennäköisesti 1 pyöränen sitten skobaan tai DT:seen :)
JA SITTEN TURHAT PASKAN JAUHAJAT VOITTE PITÄÄ MÖLYT MAHOISSANNE!
EN KAIPAA KUITTAILUA MOPOISTANI TAI MISTÄÄN KIITOS!
Tietoa etsin :D - skoduäijä...
Tällainen? Peräkärry mopoon - Veteraanimoottoripyöräklubi ry.www.vmpk.fi/forum/index.php?topic=72080.0Välimuistissa
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 62905
- 119704
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp79680- 39630
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm36621- 86547
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante110535- 41481
- 37475
- 70446