istäköhän löytäisin ko. jakosuotimen sisäisen kytkennän kaavion? Olisi kiva tutkia mitä moinen boksi on syönyt. Yleismittarin resistanssi-, kapasitanssi-, ja induktanssialueet eivät ainakaan ulkoapäin mitaten anna kovin älykästä kuvaa ko. keksinnön "sielunelämästä". Kovin isoa kelaa ei noin pieneen laatikkoon mahdu. Olisiko siellä pelkkä konkka yläpään elementtiä suojaamassa? Jos tuollaisessa tikkuaskin kokisessa purkissa on enemmän kopponmentteja mahtaa lämmetä, jos sen läpi paukataan jatkuvaa sinitehoa se luvattu 120 wattia, tosin oletan noiden olevan niitä jaappanilaisia mussiikkiwatteja... Taitaisi ehkä kuitenkin muuta kuin konkan tarvita, kun 3 kHz:n jakotaajuudelle on jyrkkyyttä luvattu "sentään" 12 dB / ( = oktaavi ? ).
Tuossa on kotisivu, muualtakaan en ole enempää viisastunut:
http://www.kemo-electronic.de/en/Car/Modules/M046-Cross-over-network-2-way-max-120-W.php
Kemo cross-over network 2-way sisäinen kytkentä?
2
168
Vastaukset
- -.-.-
Olisko pari ferriittikelaa ja pari bipolarelkoa, jos kerran jakojyrkkyys on 12dB/oct.
Eikun vaan väännät kannen auki ja katsot, mitä se on syönyt. Koteloinnista päätellen tarkoitettu autokaiuttimille. Kiitti, oletettavasti "syönyt" tuollaisia osia kun kuvailet. Ferriitti vie vähemmän tilaa. Tekisi mieli "korkata" tämä purkki, mutta kun on niin vahvasti hermeettisesti suljettu, että jos talttaan auki saattaa mennä tohjoksi koko keksintö...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101104
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82824Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18649Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264616- 76590
- 104574
- 54547
- 26522
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49513- 47437