HAEN RISAT JA EHJÄT PESUKONEET PÄÄKAUPUNKISEUDULLA JA UUDELLAMAALLA. Tarvitsen bensarahaa 20-50€/nouto.
040-478 28 58
Myös muuta romua ja tavaraa sopimuksen mukaan.
PESUKONEIDEN NOUTO
11
609
Vastaukset
sähköpostia: [email protected]
- arvelluttavaa
Mihin metsään käyt romut kippaamassa?
Koneet toimitetaan asianmukaisesti jäteasemalle.
ps. pikku kateelliset voisivat keksiä itse jotain parempaa tekemistä....- bb
hyvä kun joku viitsii hakee romut ettei joudu metsiin
- tuli mieleen
onko liikenne lupia huom!
- autoilija hki
jos tilaan noudon kerrotko liikenne lupasi numeron?
Jos tilaat noudon tavarat ovat minun heti kun saan ne kynnyksen yli. Sen jälkeen kuljetan omaani.
- jeppe 442
älkää käyttäkö palvelua pimeenä pitaa saada rahaa
Palvelusta saa kyllä kuitin.
- pimee töööt
älä puhu paskaa. ei saa taskuun menee heti kokemus on
- Anonyymi
Numero ei ole käytössä, onko tätä palvelua enää olemassa?
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell392218Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.511802Hallintooikeus..
"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.1291696Olen rakastunut
varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.1041356Teit yllättävän siirron
Olet tähän saakka ollut tietyllä tapaa varovainen. Voi kai sanoa, että olemme kunnioittaneet toistemme rajoja. Tiedän,541080Jos se joskus oli molemminpuolista
niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.761018- 60932
Laita nyt se viesti
Tiedän että haluat tavata. Kirjoitat, pyyhit, kirjoitat... Lähetä se viesti 😗54837Kaipaatko nainen
Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd102821Venäjä teki mahtavan iskun Kiovaan?
Miksi Ukraina ei kykene tekemään Moskovaan yhtä mahtavia iskuja.267809