Sellaisesta päättelen, kun ehdokkaat antavat tukea vanhusten hoitotakuulle.
Kansanedustajaehdokkaat ikääntyvät?
10
82
Vastaukset
Kattia kanssa ja vähän koiraakin!
Kyllä nuo pyrkyrit osaavat mielistellä ja luvata.
Kun Eduskunnan ovi avautuu niin paskamaisuus palautuu - kaikille edustajille.- marja-liisa**
Niin!
Jospa aloittaja tarkoitti, että porukat siellä on jo liian vanhoja. Minä kyllä olen sitä mieltä, että kyllä sieltä sais yhden heinähäkillisen kerätä niitä vanhoja ukon ja akan kääkkiä, ja viedä suoraan vanhainkotiin. Nuohan ovat jo itsekkin eläkkeellä, antaisivat senkin työpaikan nuoremmille. Ei siellä nyt enää Donnereita tarvita. Siellä puolinukuksissa istuvat, enkä ole nähnyt niiden suutansa aukaisevan.
Ostaa vaan harmaata villalankaa, ja lyö mummoille kutimen käteen, niin saavat neuloa, jos vielä pysyy silmukat puikolla. Sitä täällä olen minäkin saanut tehdä, ei minustakaan ole enää toisten asioiden hoitajaksi, hyvä kun saa omatkin hommat jotenkin rullaamaan.
Ja olen muutenkin sitä mieltä, että sellaisten ei tartte toisten asioita hoitaakkaan, jos omatkin on retuperällä.
Minä sentään osasin vielä laskea, paljonko on 6 11.- Nuoret mukaan
Mistähän ne vanhat ukot ja akat sinne eduskuntaan tulee ?
Luulisin, että me äänestäjät ne sinne halutaan. Nyt on paljon nuoria ja hyvin koulutettuja ehdokkaita näitä vain messiin, niin hyvä tulee.
Nuorilla on paljon hyviä ja oikeuden mukaisia ajatuksia annetaan mahdollisuus
heille näyttä kykynsä.
Käykää vaalikoneella vertailkaa eri ehdokkaiden ajatuksia vaikka vain mielenkiinnon vuoksi.
ÄÄNESTETÄÄN JALOILLAMME EI NUKKUEN !
- Hyvä pointti!
Tuon paremmin en olisi minäkään tuota osannut sanoa, hyvä kun joku sanoi!
Voi Laritsa M
Pientä naurunpyrskettä kuului tuvanpuolelta ja ukkokin halusi tietää syyn moiseen iloitteluun,kun luin taas sinun nasevan aloituksen.
Vaalilupauksia on tehty kautta aikain ja hyvä kaiketi niitä tehdä,kun niistä ei joudu raastupaan,kansanedustajan pestin ja hyväpalkkaisen duunin ja eläke-edut ihan törkeän hyvät.
Olemme me eläkeläiset voimavara,silloin kun ääniämme kalastellaan,mutta kun hoitoa tarvitaan,se onkin ihan eri juttu- Laritsa M
Kiitos rituliini_38. Tykkäsin palauttestasi avaukseeni.
- 77vcxz
Kylläpä toi on nähty ,mitä noi maitonaamatkaan,meitä vanhuksia auttavat,itsensä etua vain ajattelevat. köyhille ei mitään ,kun jotain mössöä suuhun ,jotteivat ihan kuolisi. esimerkiksi nyt eläke korotus 10e miinuksen puolele ja heille suurituloisille 500e lisää, suoraan sanoen ihan itkettää,etenkin jotka pelkällä kansan eläkkeellä yrittävä pärjätä.Tiedän eräänkin vanhuksen ei voi lääkkeitä ostaa ,kun ruoka on tärkeämpi.Testien läpi pitäisi valita eduskuntaan pääsevät.Ovatko puoluutteeomia,vai ajattelevatko kansan parasta.? Paljon on vanhuksia ,jotka eivät pysty puoliaan pitämään.Siksi rehelliset valtaan. pois maatalous tulot kansan edustajilta,eihän ne itse niitä töitäkään ehdi tekemään. eräskin sokerijuurikasta vain kasvattaa,ja hirveät avustekset naapurista linnut lauloi.
Jos pääsisi kansanedustajaehdokkaiden sieluihin kurkistamaan, niin varmaan paljastuisi, että ensin on oma etu ja sitten vasta äänestäjien etu.
Hyvä arvostettu paikka kiinnostaa ja saahan siitä ihan hyvät edutkin.
Heidän vanhuutensakin on aika hyvin turvattu.
Nuo vanhuksille annetut lupaukset on niin helppo unohtaa, koska lyhyellä ajalla ei tapahdu mitään ja sitten, kun jotain saataisiin aikaan, niin kaikki lupauksen saaneet ovat jo lähes kuolleet, joten lupauksia ei rikota.
Ei siis kannata tehdä mittään.
Eikä omaatuntoa kolkuta tippaakaan.- ikivanha pieru
Kansanedustajat joutavatkin ikääntyä.
Parasta olisi, kun eduskuntaan valittaisiin vain eläkeläisiä.
Kuka vaan osaa painaa äänestysnappia käskyn mukaan, kunhan muistaa kumpi nappi on jaa ja kumpi ei.
Tarvitaan vain pieni muistikoe ehdokkailta.
Eiks je? - jesss !
tämän palstan kirjoittajissa monta sopivaa !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 771545
Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee71518- 871426
Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen851155Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole3896- 64856
- 74805
- 52787
Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol140738- 79694