Hyvä lasertulostin?

Osaisiko joku neuvoa

Tarvitsen mustavalkolasertulostimen ja tärkeää olisi pystyä tulostamaan kohtuu helposti myös kaksipuolisesti.

6

1110

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hyvämies98+34
      • Osaisiko joku neuvoa

        Kiitos vastauksestasi! Enpä näköjään osannutkaan antaa tarpeeksi tietoa :(. Tulostin tulee kotikäyttöön joten en tarvitse mitään erityisen nopeaa enkä niin tehokasta tulostinta kuin toimistokäytössä. Tulostan satunnaisesti, mutta saatan joskus tulostaa isompia määriä ja siksi tarvitsen tulostimen jolla voi tulostaa kaksipuolisesti ilman älyttömiä kikkailuja (tästä on kokemusta). Skanneri minulla on, joten en tarvitse monitoimitulostinta. Toki tiedän että yleensä ei hyvää saa halvalla, mutta koska tulostin ei kuitenkaan ole jokapäiväisessä käytössä, en haluaisi maksaa siitä useita satoja euroja. Ajattelin tuollaista 200 euron hintakattoa.


      • hyvämies98+34
        Osaisiko joku neuvoa kirjoitti:

        Kiitos vastauksestasi! Enpä näköjään osannutkaan antaa tarpeeksi tietoa :(. Tulostin tulee kotikäyttöön joten en tarvitse mitään erityisen nopeaa enkä niin tehokasta tulostinta kuin toimistokäytössä. Tulostan satunnaisesti, mutta saatan joskus tulostaa isompia määriä ja siksi tarvitsen tulostimen jolla voi tulostaa kaksipuolisesti ilman älyttömiä kikkailuja (tästä on kokemusta). Skanneri minulla on, joten en tarvitse monitoimitulostinta. Toki tiedän että yleensä ei hyvää saa halvalla, mutta koska tulostin ei kuitenkaan ole jokapäiväisessä käytössä, en haluaisi maksaa siitä useita satoja euroja. Ajattelin tuollaista 200 euron hintakattoa.

        Tuo kaksipuolisen tulostamisen vaatimus on laserille samaa kuin tietokoneelle
        pelaamismahdollisuuden esittäminen.
        Hinta nousee heti ainakin kolminkertaiseksi.
        Maksa pois vaan jos et halua "älyttömiä kikkailuja".


      • Joku Vaan
        hyvämies98+34 kirjoitti:

        Tuo kaksipuolisen tulostamisen vaatimus on laserille samaa kuin tietokoneelle
        pelaamismahdollisuuden esittäminen.
        Hinta nousee heti ainakin kolminkertaiseksi.
        Maksa pois vaan jos et halua "älyttömiä kikkailuja".

        Niin itselläni on 3 vuotta vanha värilaseri KM Magicolor 2500w hintaa muistaakseni 210€, siinä on manuaalinen kaksipuoleistulostus. Tulostimen asetuksista kaksipuoleinentulostus päälle, jonka jälkeen tulostus. Sitten tulostetut paperit nostetaan paperikaukaloon ja ok klikataan hiirellä. Jos kaksipuoleisia tarvitaan satunnaisesti niin mielestäni paperipinkan nostaminen..ei ole mikään suuri vaiva. Luulisi tämän ominaisuuden olevan nykyään aika perusominaisuus, joten välttämättä sitä ei laitteen ominaisuuksissa erikseen mainita.

        MV laserin saa satasella hyvän joka riittää kotikäyttöön, käytännössä kaikki tunnetuimmat merkit ovat ihan ok jos tulostus on pääasiassa tekstiä, kuvituskuvia. Kysymyksestä päätellen, et tarvitse mitään verkko ominaisuuksia? (käteviä jos kannettavalla tulostelee) Vaan riittää että tulostin on koneessa kiinni kaapelilla.

        Onhan niitä halpoja kakspuoleisia tekeviä kuten http://www.canon.fi/For_Home/Product_Finder/Printers/Laser/i-SENSYS_LBP6200d/ (125€) tiedä sit millasia ovat. Ovat hinnat laskeneet paljon, silloin kun itse ostin niin ominaisuus oli vähintään parisataa lisää.


      • Osaisiko joku neuvoa
        Joku Vaan kirjoitti:

        Niin itselläni on 3 vuotta vanha värilaseri KM Magicolor 2500w hintaa muistaakseni 210€, siinä on manuaalinen kaksipuoleistulostus. Tulostimen asetuksista kaksipuoleinentulostus päälle, jonka jälkeen tulostus. Sitten tulostetut paperit nostetaan paperikaukaloon ja ok klikataan hiirellä. Jos kaksipuoleisia tarvitaan satunnaisesti niin mielestäni paperipinkan nostaminen..ei ole mikään suuri vaiva. Luulisi tämän ominaisuuden olevan nykyään aika perusominaisuus, joten välttämättä sitä ei laitteen ominaisuuksissa erikseen mainita.

        MV laserin saa satasella hyvän joka riittää kotikäyttöön, käytännössä kaikki tunnetuimmat merkit ovat ihan ok jos tulostus on pääasiassa tekstiä, kuvituskuvia. Kysymyksestä päätellen, et tarvitse mitään verkko ominaisuuksia? (käteviä jos kannettavalla tulostelee) Vaan riittää että tulostin on koneessa kiinni kaapelilla.

        Onhan niitä halpoja kakspuoleisia tekeviä kuten http://www.canon.fi/For_Home/Product_Finder/Printers/Laser/i-SENSYS_LBP6200d/ (125€) tiedä sit millasia ovat. Ovat hinnat laskeneet paljon, silloin kun itse ostin niin ominaisuus oli vähintään parisataa lisää.

        Joo, minulla oli aikoinaan mustesuihkutulostin jolla pystyi tulostamaan kaksipuoleisesti kuvaamallasi tavalla. Eikä se olekaan mikään ongelma. Minulla vain sattui töissä olemaan lasertulostin (HP, en muista mallia), jolla kaksipuolinen tulostaminen oli mielestäni turhan hankalaa koska jokainen paperi täytyi siirtää edellisen päälle ennen kuin kaksipuolinen tulostaminen oli mahdollista. Ei riittänyt että paperipino vain nostettiin paperikaukaloon ja klikattiin hiirellä ok. No, toivottavasti liikkeessä myyjä tietää edes jotakin tulostimista joita myy.


    • Joku Vaan

      Niin ehkäpä toi HP oli tarkoitettu yritys käyttöön?
      Yritys/ammatti käyttöön tarkoitetuista tuotteista puuttuu monesti ominaisuuksia mitkä ovat monissa kotikäyttöön tarkoitetuissa, koska ne ovat suuremmassa mittakaavassa kömpelöitä, aiheuttaisivat virheitä jne....

      Kannattaa lukea kiinnostavien tulostimien ohjeita niissä usein manuaalinen kaksipuolinen tulostus on neuvottu jos tukea on, ohjeet saa valmistajien sivulta. Voit myös kokeilla valmistajien tuotetukea, mut sekin riippuu pitkälti vastaajan tietotaidosta millaisen vastauksen saapi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 107
      2072
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      56
      1946
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1895
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1667
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1598
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      12
      1398
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1340
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1326
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      15
      1311
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1262
    Aihe