flagyl comp. heelp!

miiiras

mulle määärättiin kyseinen puikko emättimentulehdukseen.. nyt oon kahtena iltana laittanu sitä. molemmilla kerroilla hetken päästä sitä on ruvennu valumaan pois emättimestä. ihan vaikka jos oon yskässykki..
kuuluuko sen valua pois sieltä? enkö laita sitä oikein? syvyyttä pitäis riittää koska pistäny sen niin syvälle ku etusormella saa...
että missä vika??

9

9327

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ffdggfdgdfg

      Menetkö nukkumaan/makuulle heti laittamisen jälkeen? (Tuosta syystähän se siis laitetaan illalla.) Sellainen määrä lääkeainetta ei toki imeydy täydellisesti johonkin sisuksiin, vaan sitä toki valuu jonkin verran ulos. Illalla lääke laitetaan siksi, että lääke valuu vähemmän makuuasennossa (ehtii vaikuttaa paremmin). Jos olet laittanut sen niin syvälle kuin saat ja mennyt nukkumaan/makuulle laittamisen jälkeen, niin homman luulisi olevan ihan ok, vaikka vähän valuukin.

    • miiiras

      ekalla kerralla kävin vielä tekemässä jotain ennenku menin sänkyyn. ja sit sängyssä kun huomasin että tunutuu märältä, niin kävin sit vielä vessas pyyhkimäs, jolloin tuli vielä enempi ainetta...
      Eilen sit maanantaista viistastuneena menin samantien sänkyyn ja hetkenpäästä tunsin et taas valuu.. aamulla sit oli taas iha valkosenaan alapää :/
      näyttää vaa niin isolta määrältä mitä sieltä tulee, mut kai siitä sit tarvittava määrä imeytyy jos se on iha normaalia et osa tulee ulos? ;o
      ohjeissaha sanotaan muistaakseni jotenki et emättimen takaosaan tj.. mut en mä sitä osaa sen kummemmin ohjata mihinkään suuntaa..

    • dfsdfsdfwrrr

      Se puikko täytyy laittaa silloin, kun oot jo menossa nukkumaan ja makuulla, silloin ei saa enää sit liikkua! Ja kuten tossa jo aikasemmin sanottiin, sitä valuju väkisinkin jonkin verran pihalle sieltä emättimestä. Mulla on kanssa ollut noita samoja puikkoja, ja valuu myös yön aikana jonkin verran pihalle. Ja se puikko työnnetään emättimeen niin syvälle kuin sormet yltää.

    • miiiras

      eile yriti laittaa sitä makuul, mut en saanu menee niin piti nousta sen verran vielä seisoon ja siit sai pistettyä sen... haittaakoha tuommoinen? vai pitääkö ehdottomasti makuuasennos laittaa?

      7pv kuuri , joista ny vissii yks jonkun verran menny pilalle... haittaakohan se ;o

    • kuin jäätelö lämmöss

      Sen voi ihan hyvin laittaa seisaallaan ja mennä sitten sänkyyn. Ruumiinlämpösi alkaa sulattaa sitä.
      Muistaakseni ohjeessa (voi olla joku muukin emättimeen laitettava lääkeaine) neuvotaan käyttämään terveyssidettä. Eipähän sotkeennu lakanat.

      • Tekniikan oppii

        Olen aina laittanut niin tuon kuin muutkin emätinpuikot sängyssä maaten. Ainakin minusta on helpompaakin selällään maaten haarat levällään (kuten "silloinkin") saada puikko syvälle. Pikkareissa pidän pikkuhousunsuojaa ja puikonkin laitan vähän pikkareiden punttia raottaen niin ei tarvitse nousta yhtään makuulta ylös ennen aamua.


    • miiiras

      jeps :) kiitos neuvoista! :) eilen sainkin sen hyvin menee makuultaan :) eikä tullu aamuun mennessä läheskää niin paljon sitä pihalle kuin kahdella edellisellä kerralla.. :)

    • Anonyymi

      Itellä menossa vika flagyl puikko, viikon kuuri. Juu, valuu tosi nopeasti ulos kun se on kookosta se rasva mihen lääke on sekotettu. Imeytyy n 1tunnin kuluessa joten side sinne housuun. Mulla toiminut tosi hyvin jo ekasta puikoista apua vaginoosiin. Hajuvapaa alakerta🙏

      • Anonyymi

        Mulla ei viellä ole tuollaisia käytössä


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 107
      2062
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      56
      1936
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1885
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1667
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1598
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      12
      1398
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1330
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1326
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      15
      1311
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1252
    Aihe