Antalya

Jatta

Eikö kukaan ole lähdössä Antalyaa? Kaikki täällä vaan puhuuu Alanyasta. Kävin siellä huhtikuun alussa..No, joo..ihan kiva turisti paikka, nyt kuitenkin olen lähdössä kesäkuun alussa Antalyaan kun olen kuullut että parempi paikka kuin Alanya.Kokemuksia..pliis???

5

714

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Erkan

      Moi, olen turkkilainen ja olen ollut Alanyassa töissä 6 vuotta.Tiedän kokemuksesta että Alanya paremmi.Antalya on myös hyvä paikka mutta se ei ole varsinaisesti turisti paikka.Siellä on enemmän paikallisia ja myös turkkilaiset tulevat sinne lomalle.Suosittelen enemmän Alanyaa.

    • Jatta

      eli kukaan ei ole menossa Antalyaan eikä ole siellä koskaan käynytkään?
      No, taidan olla ensimmäinen suomalainen joka sinne lähtee:))

    • nasbe

      sama täällä, haluisin kans kuulla kokemuksia / näkemisen arvosia paikkoja Antalyasta, jos jollain niitä on tiedossa

      • turkkifanit

        Oltiin Antalyassa n.6 vuotta sitten viikko ja sen jälkeen pistäydytty Alanyasta päiväseltään pari kertaa. Ei moittimista. Ainut huonohko puoli on , että huoneistohotelleja on vähän ja muutenkin hotellit sijaitsevat 5-7 km päässä keskustasta. Ainoastaan 4- 5 tähden hotelleja on lähellä keskustaa. Muuten kaupunkina kaunis ja satama-alue on tosi upea. Kebap-kujalla on hauska käydä syömässä. Nähtävyyksistä Duden-vesiputoukset kannattaa kurkata ym. Useimmat hotellit ovat Laran alueella (7-8 km).Tunnemme vain Konyati-rannan suunnalta Alem Regency-huoneistohotellin. Se on ainakin kiva ja ihan rannalla,matkaa keskustaan n. 4-5 km. Toivottavasti näistä vanhoista muisteloista on apua. Hauskaa matkaa! t. Turkkifanit


    • myös

      Kyllä me mennään Antalyaan Heinäkuussa ja samaa sitä ihmettelen etteikö muut mene.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      140
      4295
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      125
      1681
    3. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      71
      1497
    4. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      283
      1422
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      18
      1304
    6. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      51
      1207
    7. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1141
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1126
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      60
      1091
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      66
      1083
    Aihe