Mistä matka?

malysia_72

Tekisi mieli käydä Malesiassa. Mutta mistä saa matkoja? Finnmatkat & tjäreborg ei lennä sinne, aurinkomatkoilta ei löydy vapaita hotelleja millään milloinkaan. Onko siellä kaiki matkat Malesiaan jo nyt loppuun myytyjä ensi talvelle..

Auttakee!!

16

269

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • malysia_72

      Lomamatkoilta näkyy löytyvän. Mitäs mieltä ootte olleet Lomamatkojen touhusta, onko hyvää palvelua jne..?

    • käyttänyt

      Helin Matkat räätälöi kaiken valmiiksi.

      • Malesiaan mieli.

        Saanko suositella? Me otimme mieheni kanssa heinäkuuksi 2011 Eebokersin kautta ja siellä on edulliset ja tasokkaat hotellit, sekä lennot.. Meille kaksi viikkoa 4 tähden hotellissa 2898 euroa.. Se on edullinen hinta. Älä ota Aurinkomatkojen, tai Lomamatkojen kautta siellä paljon kallimpaa.. Muita edullisia on Supersaver ja Matkapörssi.. Mutta tuo Eebokers tuntuu olevan edullisin ainakin Kuala Lumpuriin.. Langawiin on sitten hiukan kalliimpaa.. Päivi


    • malysia_72

      Kiitos viesteistä! Meillä mukaan lähtis lapset 10 ja 13v, joten koko paketti hotelleineen pitäs saada. Oon katsellut noita pelkkiä lentoja, mutta 4 henkee kun lähtee, niin se tulee ihan liian kalliiks suhteessa siihen et ottaa valmismatkan (Thaimaan kohdalla ainakin), jos niitä jostain löytyy.

      Käympäs kattomassa Eebookers ja Heliltä, kiitos;)

      • Malesiaan matkalle..

        yleensä lennot itsessään ovat kalliimpia, kuin paketit...Olen verrannut kaikki Suomen matkatoimistot ja minusta Eebokers halvin.. Hotelleja laidasta laitaan.. Kuala Lumpur on kyllä sellainen kokemus, että moista ei ole... Shoppaajan paratiisi ja halpa paikka.. Lennot, vaan pitkät, mutta sen kyllä kestää.. Toivotaan, että mieleiset löytyy teidän perheelle.. Päivi


    • ota selvää

      Aurinkomatkoilla paikkoja vaikka kuinka paljon ensi talvelle.

    • malysia_72

      En mä ainakaan sieltä oo öytäny yhtään matkaa malesiaan. Täytyy yrittää taas kerran uudestaan, mutta ensi helmikuulle en oo löytäny AM matkoja Malesiaan. Sitä ihmettelenkin täällä.

      Kiitos Päivi! Kuala lumpur alkaa kiinnostaa..

      • malysia_72

        Kerropas "ota selvää" millä hakuehdoilla löytyy AM:lta matkoja Malesiaan?

        Meillä on vaatimuksina kesto 2vko, 2aik, 2 lasta 10 ja 13v. Lähtö milloin vain ensi vuoden alusta. Ei löydy yhtään paikkaa.


      • Langkawi & KL

        Hei!

        Juuri tarkistin ja hyvin tuntuu olevan tilaa AM:lla ainakin 17.2.2012 lähdölle, sekä yhdistelmä- & pelkälle Langkawin matkalle. Omani (2 vkoa Langkawilla) varasin jo heti ekana myyntipäivänä. Ja myöhemmin ostin Air Asian lennot Kuala Lumpuriin, jossa olemme 2 yötä. Malesiaan siis mennään! :)


    • malysia_72

      Joo, mutta laitapas siihen hakuun lisäksi kaksi lasta, niin eipä löydy matkan matkaa. Onko Malesia siis vain aikuisille..

      • ota selvää

        Soita AM:lle ja kysy


      • ota selvää
        ota selvää kirjoitti:

        Soita AM:lle ja kysy

        Laita hakuun huone 1: aikuinen ja lapsi
        huone 2: aikuinen ja lapsi
        jo löytyy


    • malysia_72

      Otin eilen yhteyttä matkatoimistoon ja asia on niin, ettei AM:lla ole neljälle huonetta, on varattava kaksi huonetta. Tosi perheystävällistä touhua! Onneks Lomamatkoilta löytyy hyvään hintaan huoneita koko perheelle.

      Kiitos kaikille vastauksista!

      • niin tai näin

        Mutta eikö matkan laatu parane jos voi asua kahdessa huoneessa vähän tilavammin? ja eihän sitä kukaan kysy vaikka nukkuisitte kaikki samassa huoneessa ja toinen olisi tyhjä / varahuoneena - nimittäin Aurinkomatkoilla lasten hinta on yleensä sama ( -25 %) vaikka ottaisi kaksikin erillistä huonetta! Harvoin huoneeseen annetaan laittaa kahta lisävuodetta ja huone myös muuttuisi aika ahtaaksi sillä tavoin. Mutta usein hotelli pystyy järjestämään huoneet väliovella, jolloin tilan tuntu on aivan ihana ! Toki jos Lomamatkoilta löytyy huoneita 2 aik 2 lapselle ettekä koe sitä liian ahtaaksi ratkaisuksi, niin mikäs siinä, mutta ainakin me ollaan tykätty tuosta AM:n systeemistä että lapset saa alennuksen jo yhdenkin aikuisen seurassa (käytännössä siis kuitenkin toisessa huoneessa vanhemmat ja toisessa lapset). Itse pidän tätä AM:n tapaa nimenomaan "perheystävällisenä" ...


      • mukavaa mutta
        niin tai näin kirjoitti:

        Mutta eikö matkan laatu parane jos voi asua kahdessa huoneessa vähän tilavammin? ja eihän sitä kukaan kysy vaikka nukkuisitte kaikki samassa huoneessa ja toinen olisi tyhjä / varahuoneena - nimittäin Aurinkomatkoilla lasten hinta on yleensä sama ( -25 %) vaikka ottaisi kaksikin erillistä huonetta! Harvoin huoneeseen annetaan laittaa kahta lisävuodetta ja huone myös muuttuisi aika ahtaaksi sillä tavoin. Mutta usein hotelli pystyy järjestämään huoneet väliovella, jolloin tilan tuntu on aivan ihana ! Toki jos Lomamatkoilta löytyy huoneita 2 aik 2 lapselle ettekä koe sitä liian ahtaaksi ratkaisuksi, niin mikäs siinä, mutta ainakin me ollaan tykätty tuosta AM:n systeemistä että lapset saa alennuksen jo yhdenkin aikuisen seurassa (käytännössä siis kuitenkin toisessa huoneessa vanhemmat ja toisessa lapset). Itse pidän tätä AM:n tapaa nimenomaan "perheystävällisenä" ...

        kallista. Kaksi huonetta on kalliimpi kuin yksi huone. Minun vinkkini on seuraava, ja itse teemme joulu-tammikuussa tällaisen matkan: Finnairin suorat lennot Singaporeen. Olisikohan ollut jotain 3400 4 henkeä. Sieltä sitten paikallisilla edullisila lentoyhtiöillä Malesiaan ja Indonesiaan (Balille). Säästyneet rahat voi laittaa luksushotelliin, tai sitten ottaa edullinen hotelli ja panostaa shoppailuun ym. Lopetimme Aurinkomatkojen käyttämisen, kun meille syntyi toinen lapsi, sillä heillä ei ole 4 h huoneita juuri muualle kuin Kanariansaarille. Finnmatkoissa taas väsyin riistohintoihin ja kamaliin Tui Nordicin lentoihin, sekä aurinkotuolien varailijoihin yhteispohjoimaalaisissa hotelleissa. Itse varaillen olemme säästäneet niin paljon rahaa, että olemme voineet vaihtaa Kanarianmatkat kaukomatkoihin.


    • Aloitt(eli)ajalle

      Matkoja saa lähimmästä matkatoimistosta tai netistä itse etsiskellen sekä halvemmalla että matkakuumetta kivasti nostaen. Ei ole kovin vaikeaa..eihän? Ja jos jättää Langkawit etc. rysät väliin niin on vielä edullisempaa ja "oman" saarensa löytäen askelen lähempänä paratiisia ;)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      57
      3789
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      167
      2357
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      212
      2085
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      141
      1989
    5. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      412
      1401
    6. 79
      1231
    7. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      137
      1160
    8. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      235
      1135
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      55
      1060
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      74
      1020
    Aihe