Onkohan mulla nyt korkiton ja lukoton bensatankki? Keskuslukitus ei lukitse tankin kantta ja erillistä lukkoa ei ole. Metallilta näyttävä este on kylläkin tankkausputken alussa, joka antaa periksi bensapistoolille. Manuaali kertoo juuri näin olevan, mutta onko mahdollista että nykyisissä autoissa on lukoton tankki? Easy Fuel -tankkien täyttöaukon läpän sisäpuolella on yleensä ohjeet ja maininnat korkittomasta täyttöaukosta, mutta mulla ei ole sanaakaan. Läpässä on netistä löytyvien kuvien mukaan vielä kumisuojakin, joka estää kosteuden ja roskien pääsyn putken huulille - ei ole mulla sellaistakaan.
Pikahuollossa Konalassa sanottiin putken sisällä olevan esteen menevän lukkoon keskuslukituksen myötä (kun läppä ei kerran lukitu), joten lukittua autoa ei voi tankata. Testasin - ei pitänyt paikkaansa - auki on aina.
Onko kokemuksia kellään?
Focus 2007 tankin lukitus
3
4452
Vastaukset
- pitääpä kokeilla
Meidän 2007 Trend Focucsessa on kyllä ihan perinteinen kierrettävä korkki (rekisteröity huhtituussa).
Kugassa taitaa olla samanlainen kun sinun Focuksessa. En ole testannut lukitusta, mutta voi kokeilla tankatessa.
Tiivis se kyllä tuntuu olevan, joskus kuulee kun tankki imaisee ilmaa, kun työntää pistoolia reikään. - ppasodasdasas
Focus vm 2008 sama juttu. Luukku ei lukitu eikä siihen saa lukitusta vaikka haluaisi. Selvä puute, joka mahdollistaa ilkivallan.
- 5432
Mulla on kanssa vm 2008 focus jossa ei lukitusta , entäpä sitten jos joku laittaa siihen reikään vaikkapa hiekkaa ja kun menet tankkaamaan niin sehän menee tankkiin. selvä puute . On muuten viimeinen voorti minkä omistan .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281488- 371401
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541149- 69994
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi254954Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei193934- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää16830Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818