Kirkon vastaajat ovat paljon kirjoittaneet vastauksia,mutta erittäin vähän ovat perustelleet vastaukset raamatulla.
papit
11
57
Vastaukset
Sehän on positiivista kuulla. Eivät siis perustele vastauksiaan pääsääntöisesti lammaspaimenten iltanuotiotarinakokoelman saduilla. Heillä on siis vielä toivoa jeesusinfektiostaan huolimatta. Nämä palstan nicanderit ovat sen sijaan jo kaiken avun ulkopuolella.
- ihme.ja.kummastus
Oikeastaan ei ollenkaan raamatulla.
Joten kuka tahansa voi alkaa papiksi. Luettelee vain omia mielipiteitään ja se on sitten siinä. Ja aika hyvä palkka kuitenkin varmaan. Missähän muussa firmassa saa palkkaa omien ajatustensa löpisemisestä. Room. 13:10 Rakkaus ei tee lähimmäiselle mitään pahaa. Näin rakkaus toteuttaa koko lain.
Mark 28: 18 Jeesus tuli heidän luokseen ja puhui heille näin: "Minulle on annettu kaikki valta taivaassa ja maan päällä. 19 Menkää siis ja tehkää KAIKKI kansat minun opetuslapsikseni: kastakaa heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen 20 ja opettakaa heitä noudattamaan kaikkea, mitä minä olen käskenyt teidän noudattaa. Ja katso, minä olen teidän kanssanne kaikki päivät maailman loppuun asti."
Me noudatamme työssämme Herramme antamaa käskyä. Opetamme sitä, mitä Jeesus on käskenyt noudattaa. Hän itse tiivisti käskyt Rakkauden kaksoiskäskyyn. Sitä me viemme eteenpäin. Ja kaikelle kansalle, ei vain heteroille. Kirkko on kaikkia varten. Jokainen tarvitsee Jumalan armoa.
pappi Sonja- ...
Miksi rakkaus pitää sekoittaa syntiin
- kysyvä?
... kirjoitti:
Miksi rakkaus pitää sekoittaa syntiin
Aivan! Miksi teet niin?
- pertsa2010
Te rakastatte lähimmäisiänne kadotukseen.
Laistahan ei muutu pieninkään piirto!
Pedofiilitkin sanovat rakastavansa lapsia tekevätkö he syntiä?
Laki on kaksiteräinen miekka se ei mene teillä oikein jakeluun.
Armo on Jumalan rakkautta sinullekin ilman, että sinun pitäisi se ansaita. Se on huolenpitoa ja Jumalan välittämistä.
En sekoita rakkautta syntiin. Ne ovat kaksi eri asiaa. Me voimme rakastaa lähimmäistämme hänen asemastaan, osaamisestaan ja seksuaalisesta suuntautumisestaan riippumatta.
Se, että kaksi miestä tai kaksi naista rakastaa toisiaan, ei tee kenellekään mitään pahaa.
Paavali puhui holtittoman seksin harrastamisesta. Sitä kirkko ei hyväksy edelleenkään heteroilta eikä homoilta. Parisuhteet ovat kuitenkin paljon enemmän.
On ymmärrettävä kulttuurin ja aikakauden muutos. Raamatussa on niin paljon muutakin, mikä on yksinkertaisesti pakko ottaa aikakauteen sidottuna. Ja myös toisinpäin. Miksi me käytämme turvavöitä, vaikka Jeesus ei ole sitä käskenyt tehdä? Ja tästähän seuraa se, ettei Jumala välitä meidän hengestämme, kun ei ole sanonut mitään turvatyynyistä, turvaistuimista tai turvavöistä. Ymmärrätte, että tällainen keskustelu on turhaa.
Me elämme tänään ja Jumala on sama eilen, tänään ja iankaikkisesti. Myös Hänen rakkautensa meitä vajavaisia, syntisiä ihmisiä kohtaan kestää.
pappi Sonja- äimäsenkäki
Niin,voihan sitä raamattua noinkin vääntää.Raamatun ensi lehdillä lukee että mieheksi ja naiseksi hän heidät loi........Tekikö Jumala virheen.
- pertsa2010
Sonja sanoi :
Se, että kaksi miestä tai kaksi naista rakastaa toisiaan, ei tee kenellekään mitään pahaa.
Jumalan lakia vastaan siinä kapinoidaan.
Ei löydy minun Raamatustani mitään holtittomasta seksistä homoista
puhuttaessa.Jätäs nyt totuuden vääristely Sonja
Miksi Jeesus ei sanonut ,että Mäkisen enkelit eivät saa valehdella.
Ja mitä tarkoittaa parisuhde? Seurustelu, avoliitto, avioliitto...
Kerropa se minulle....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 252593
- 951576
- 1211374
- 751150
Mira Luoti ja Julkkisselviytyjät 2017 - Ketä kuumottaa juuri nyt?
HS: Tässä ohjelmassa Mira Luoti kertoi kokeneensa seksuaalista väkivaltaa "PMMP-yhtyeen Mira Luoti kertoo Ylen uudessa361141Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo25961Julkisuuden henkilön päiväin päätös
Sitä vaan, että kyllä nyt kaikki tietävät kuka oli Eemeli Peltola (kansanedustaja, joka päätti päivänsä eduskuntatalossa270931- 52922
MESTARI SIVALTAA JÄLLEEN
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011436243.html Suomen ainoa Mestari lausuu tosiasiat Sannasta , Tuomiojasta ja hil216889- 34825