Estrogeeni ja kolestroli lääke

Moi! Kysyisin niiltä joilla on Estrogeeni lääke itse siis käytän pillerin muodossa.
ja nyt jouduin myös kolestrolilääkkeelle niin miten otatte lääkkeet? voiko nuo ottaa molemmat illalla? olen aina Estrogeenin ottanut illalla.
2197
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 2

Vanhimmat

Otan kolesterolipillerin illalla. Estrogeenipillerit puolitan ja otan puolikkaan aamusta alkaen koska sillä estrogeeni pysyy tasaisempana verenkierrossa. Gynekologini ehdotti että pillerin voisi jakaa neljänneksiinkin ja jakaa ne pitkin päivää otettavaksi.

Äänestä

No nyt olen ottanut klo 18 pillerin ja klo 21 kolesteroli lääkkeen

Äänestä

Kommentoi aloitusta


Saara... kirjoitti:

Moi! Kysyisin niiltä joilla on Estrogeeni lääke itse siis käytän pillerin muodossa.
ja nyt jouduin myös kolestrolilääkkeelle niin miten otatte lääkkeet? voiko nuo ottaa molemmat illalla? olen aina Estrogeenin ottanut illalla.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu