Mitä eroa on aamiaispöydällä ja buffetaamiaisella. Ebookersilla on toisissa hotelleissa aamiaispöytä ja toisissa bufffetaamianen.....
Aamiaispöytä vs. Buffetaamiainen
10
4602
Vastaukset
- voi luoja
No mietippä sitä! Jos et keksi, ehkä se selviää kohteessa....
- voi luoja sullekin
Mikä olikaan tämän keskustelupalstan nimi?
- werry
Buffetti on sellainen seisova pöytä-systeemi mistä voi itse ottaa niin paljon kuin haluaa,ja se toinen siis suppeampi
- Kääntäjätär
Luulenpa, että erona on kääntäjä, ei mikään muu.
- uusope
Tämä on vanha ketju, mutta vastaan silti. Opetan juuri näitä asioita ammattikoulussa ja pohdin tätä eroa päätyen siihen tulokseen, että nykyään noita sanoja käytetään toistensa synonyymeina eli ne tarkottavat samaa asiaa. Perinteisesti kuitenkin aamiaispöytä=aamiainen noutopöydästä eli saa itse itseänsä palvella ja hakea mielensä mukaisesti ruokaa. Aamiaisbuffet= aamiainen buffet-pöydästä eli osittainen itsepalvelu. Esimerkiksi kahvin saattaa kaataa henkilökunta tai lämpimät annostelee henkilökunnan jäsen (vrt. laivoilla buffet --> suurin osa ruuasta otetaan itse, mutta alkoholit tarjoillaan pöytiin ja esimerkiksi lihoja leikkaamassa ja annostelemassa on henkilökuntaa). Näin minä tämän asian ratkaisin.
- kootmu
Muffetaamiainen on runsaampi, kuin tavallinen aamiainen. Tarjolla voi olla kananmunia keitettyjä tai munakasta jne, nakkeja juustoja lihaleikkeleitä, pitsaa jne puuroa myslejä hilloja jugurtti. Eri ravintoloissa vaihtelee tarjoilu.
- kootmu
kootmu kirjoitti:
Muffetaamiainen on runsaampi, kuin tavallinen aamiainen. Tarjolla voi olla kananmunia keitettyjä tai munakasta jne, nakkeja juustoja lihaleikkeleitä, pitsaa jne puuroa myslejä hilloja jugurtti. Eri ravintoloissa vaihtelee tarjoilu.
Buffetaamiainen on aina noutopöydästä. Brunssi on samantapainen, mutta aamiaisen ja lounaan välillä noutopöydästä tarjottava ruoka.Brunssissa on Buffetlounaasta poiketen hiukan " tukevampaa" lounastyyppistä ruokaa tarjolla.
- heh heh
kaikki pöydät on seisovia vai oletko muita nähnyt? Tuo sana buffet on vain hienostelua eli vähän kuin sana brunssi....kyllä se aamiainen sekin....kuulostaa vain hienolta ...snoppailua kaikki.
- ip istuvapöytä
ei pitäs kyllä opettaa toisia jos ei itelläkään ole hajua asiasta.
- huh mitä opeja
tosiaan suosittelen uusopelle ihan muita hommia, vaikka blokkariksi ruotsinlaivalle, siellä näkis senkin että puhveteissa on nykyään hanat joista saa liruttaa itse niin viiniä kuin oluttakin. kannattaa jättää teorioiden kehittely sellaisille jotka on selvinneet peruskoulun edes puoleen väliin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1397810Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde412009Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251940- 911653
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801585Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071040Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik5979- 50945
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28830- 34822