Aamiaispöytä vs. Buffetaamiainen

kertokaa!

Mitä eroa on aamiaispöydällä ja buffetaamiaisella. Ebookersilla on toisissa hotelleissa aamiaispöytä ja toisissa bufffetaamianen.....

10

4921

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • voi luoja

No mietippä sitä! Jos et keksi, ehkä se selviää kohteessa....

• voi luoja sullekin

Mikä olikaan tämän keskustelupalstan nimi?

• werry

Buffetti on sellainen seisova pöytä-systeemi mistä voi itse ottaa niin paljon kuin haluaa,ja se toinen siis suppeampi

• Kääntäjätär

Luulenpa, että erona on kääntäjä, ei mikään muu.

• uusope

Tämä on vanha ketju, mutta vastaan silti. Opetan juuri näitä asioita ammattikoulussa ja pohdin tätä eroa päätyen siihen tulokseen, että nykyään noita sanoja käytetään toistensa synonyymeina eli ne tarkottavat samaa asiaa. Perinteisesti kuitenkin aamiaispöytä=aamiainen noutopöydästä eli saa itse itseänsä palvella ja hakea mielensä mukaisesti ruokaa. Aamiaisbuffet= aamiainen buffet-pöydästä eli osittainen itsepalvelu. Esimerkiksi kahvin saattaa kaataa henkilökunta tai lämpimät annostelee henkilökunnan jäsen (vrt. laivoilla buffet --> suurin osa ruuasta otetaan itse, mutta alkoholit tarjoillaan pöytiin ja esimerkiksi lihoja leikkaamassa ja annostelemassa on henkilökuntaa). Näin minä tämän asian ratkaisin.

• kootmu

Muffetaamiainen on runsaampi, kuin tavallinen aamiainen. Tarjolla voi olla kananmunia keitettyjä tai munakasta jne, nakkeja juustoja lihaleikkeleitä, pitsaa jne puuroa myslejä hilloja jugurtti. Eri ravintoloissa vaihtelee tarjoilu.

• kootmu
        kootmu kirjoitti:

Muffetaamiainen on runsaampi, kuin tavallinen aamiainen. Tarjolla voi olla kananmunia keitettyjä tai munakasta jne, nakkeja juustoja lihaleikkeleitä, pitsaa jne puuroa myslejä hilloja jugurtti. Eri ravintoloissa vaihtelee tarjoilu.

Buffetaamiainen on aina noutopöydästä. Brunssi on samantapainen, mutta aamiaisen ja lounaan välillä noutopöydästä tarjottava ruoka.Brunssissa on Buffetlounaasta poiketen hiukan " tukevampaa" lounastyyppistä ruokaa tarjolla.

• heh heh

kaikki pöydät on seisovia vai oletko muita nähnyt? Tuo sana buffet on vain hienostelua eli vähän kuin sana brunssi....kyllä se aamiainen sekin....kuulostaa vain hienolta ...snoppailua kaikki.

• ip istuvapöytä

ei pitäs kyllä opettaa toisia jos ei itelläkään ole hajua asiasta.

• huh mitä opeja

tosiaan suosittelen uusopelle ihan muita hommia, vaikka blokkariksi ruotsinlaivalle, siellä näkis senkin että puhveteissa on nykyään hanat joista saa liruttaa itse niin viiniä kuin oluttakin. kannattaa jättää teorioiden kehittely sellaisille jotka on selvinneet peruskoulun edes puoleen väliin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.

Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk
      Maailman menoa
      86
      3358
    2. Sinä vain tulit elämääni

Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna
      Ikävä
      92
      1899
    3. Tiesitkö mies

Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll
      Ikävä
      87
      1733
    4. Nuorempi mies

Olen tänään ajatellut sua paljon, miten toimittaisiin makuuhuoneessa jne! 😏🔥
      Ikävä
      144
      1591
    5. Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?

Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.
      Ikävä
      65
      1458
    6. Miksi teillä meni...

...välit poikki kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      162
      1443
    7. Mies, mitä minun pitäisi tehdä

Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur
      Ikävä
      95
      1384
    8. Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen

Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍
      Ikävä
      167
      1361
    9. Jos siis saamme

Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j
      Ikävä
      100
      1314
    10. Onko sinulla

Joku nyt huonosti? :(
      Ikävä
      86
      1267
    Aihe