Millainen paikka tuo Castelldefels on? Sopiiko perheelle, jossa on pieni lapsi? Löytyykö sieltä ravintoloita ym. vai onko ihan pieni kylä? Lennämme ensi kesänä Barcelonaan ja olisi kiva löytää joku pienempi suht rauhallinen paikka Barcelonan läheltä, josta voisimme sitten poiketa päivä reissulla Barcelonaan. Vai olisiko joku muu parempi paikka? Onko kellään kokemusta tuon paikan hotelleista? Tulisi sopia perheille ja lastenallas olisi välttämätön :)
Castelldefels
6
2086
Vastaukset
- BCNN
En ole käynyt mutta google maps street viewillä näkyy olevan melkein kaikki kadut kuvattuna :)
Hirmu lähellä lentokenttää ja 2 kiitorataa juuri Castelldefelsiin päin.
Junayhteydellä Barcelonasta pääsee sekä alas- että ylös rannikkoa pitkin.
Jos lentoajat ovat ok niin kannattaa tutkiskella olisiko siellä jotain rauhallista pikkukaupunkia. - lennie
Castelldefels on hieno paikka, ja sopii ehdottomasti myös lapsiperheille! :) Ravintoloita löytyy vaikka millä mitalla, rantojen läheisyydessä upeimmat. Hotelleista en kyllä tiedä. Tsekkaa myös Sitges, se on kans upea paikka ja sopii ehdottomasti lapsiperheille. :) Olin siellä viime kesän aupairina, ja niin upea paikka!
- yay
Mä sanoisin että sopii lapsiperheelle. Itse olen asunut siellä pienenä ja voin sanoa että ihan mukava paikka. Ei pieni, mut ei nyt kauhee isokaa ja löytyy kivoja ravintoloita yms.
- wgew
Castelldefelsin rantapuoli on ihan ok, itse kaupunki on tosi ruma ja masentava.
- maikki7
Sitges on hieno paikka kesällä. Katukuva on kyllä sitä kaikenkirjoista miespariskuntaa täynnä ympäri vuoden, enemmän kuin heteropariskuntaa, joten ei ehkä kaikille lapsiperheille soveltuva. Riippuu vanhempien etiikasta ja elämänkatsomuksesta, tietty.
- Asukastäällä
Suosittelen Vilanova i la Geltru :) Ihana paikka ja joka 20 min pääsee junalla Barcelona CC alle tunnissa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.52452- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46919- 60882