Castelldefels

paikkana?

Millainen paikka tuo Castelldefels on? Sopiiko perheelle, jossa on pieni lapsi? Löytyykö sieltä ravintoloita ym. vai onko ihan pieni kylä? Lennämme ensi kesänä Barcelonaan ja olisi kiva löytää joku pienempi suht rauhallinen paikka Barcelonan läheltä, josta voisimme sitten poiketa päivä reissulla Barcelonaan. Vai olisiko joku muu parempi paikka? Onko kellään kokemusta tuon paikan hotelleista? Tulisi sopia perheille ja lastenallas olisi välttämätön :)

6

2218

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • BCNN

En ole käynyt mutta google maps street viewillä näkyy olevan melkein kaikki kadut kuvattuna :)
      Hirmu lähellä lentokenttää ja 2 kiitorataa juuri Castelldefelsiin päin.
      Junayhteydellä Barcelonasta pääsee sekä alas- että ylös rannikkoa pitkin.
      Jos lentoajat ovat ok niin kannattaa tutkiskella olisiko siellä jotain rauhallista pikkukaupunkia.

• lennie

Castelldefels on hieno paikka, ja sopii ehdottomasti myös lapsiperheille! :) Ravintoloita löytyy vaikka millä mitalla, rantojen läheisyydessä upeimmat. Hotelleista en kyllä tiedä. Tsekkaa myös Sitges, se on kans upea paikka ja sopii ehdottomasti lapsiperheille. :) Olin siellä viime kesän aupairina, ja niin upea paikka!

• yay

Mä sanoisin että sopii lapsiperheelle. Itse olen asunut siellä pienenä ja voin sanoa että ihan mukava paikka. Ei pieni, mut ei nyt kauhee isokaa ja löytyy kivoja ravintoloita yms.

• wgew

Castelldefelsin rantapuoli on ihan ok, itse kaupunki on tosi ruma ja masentava.

• maikki7

Sitges on hieno paikka kesällä. Katukuva on kyllä sitä kaikenkirjoista miespariskuntaa täynnä ympäri vuoden, enemmän kuin heteropariskuntaa, joten ei ehkä kaikille lapsiperheille soveltuva. Riippuu vanhempien etiikasta ja elämänkatsomuksesta, tietty.

• Asukastäällä

Suosittelen Vilanova i la Geltru :) Ihana paikka ja joka 20 min pääsee junalla Barcelona CC alle tunnissa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      17
      4132
    2. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      10
      3094
    3. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      40
      3067
    4. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      43
      2328
    5. Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista

Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas
      Ikävä
      80
      1183
    6. Miellytänkö sinun silmää?

Varmaan ainakin vähän, jos tykkäät minusta. Siis jos tykkäät.
      Ikävä
      79
      1059
    7. Haluaisin lähettää sulle viestin

Mutta en enää uskalla. Miehelle.
      Ikävä
      56
      1024
    8. Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.

Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul
      Maailman menoa
      368
      1009
    9. Israel aloitti 3. maailmansodan

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.
      Maailman menoa
      214
      938
    10. Alex ja Sanna taas Bilderberg-kokoukseen

Kansainvälinen parivaljakkomme on taas yhdessä siellä missä tapahtuu. https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/09eda060-635e
      Maailman menoa
      137
      861
    Aihe