Kreikkaan kesäksi 2011

Miimi-_

Hei! Elikkä ens kesäksi olis mahtava päästä kreikkaan tai siltä ainakin tuntuu. Tarkotus olis vuokrata kämppä ja sen ei tarvi olla iso, sillä menen yksin tai ehkä yksi kaveri mukanani, joten millä hinnoilla mennään? aika olis kuukauden joko kesä- tai heinäkuussa. Ikinä en ole kreikassa käynyt, joten en siitä paljon muuta tiedä kuin mitä netistä olen lukenut ja sen perusteella lefkas on alkanut kiinnostaa, onko muita ehotuksia paikasta? Kokemuksia lefkasista kaipaan myös. Vähän nuita lentolippuja kans olen katellut niin mikä on yleensä keskimääräinen hinta ym.? Opiskelija budjetilla ollaan menossa, joten se ei ole ihan niin suupieliä nostattava:) Kaikki asiallinen info on tervetullutta!

6

286

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ss

Kukaudesta voit varautua maksamaan 250-350 euroa, riippuen paikasta. Näköalat merelle nostaa hintaa ja tietenkin kämpän ikä ja kalustus. Tarkoitan tässä nyt kaksioiden hintoja. Hyppää Lefkasilla lautaan ja mene Ithakalle tai Kefaloniaan, ovat ainakin mun mielestäni kauniimpia paikkoja. Lefkasin hintoja en tiedä, mutta luulen sen olevan samaa luokkaa, kuin nuilla em saarilla. Turisteja on Lefkasilla enemmän, joten voi olla vaikeampaa löytää rauhallinen kämppä.

• Miimi-_

Kiitos vinkeistä nimittäin tuo Kefalon on alkanut kiinnostamaan paikkana aika paljon minua ja mitä on lukenut, että suht turvallinen paikkakin on(ajatellen, että jos yksin menee, ettei tarvi pelätä kidnauppausta joka kulman takana) vielä kun on ongelmana että en löydä vuokra-asuntoja niinkö yhtään mistää, eikö niitä ole vai enkö osaa vain etsiä? Sitte tuo lentäminenkin mietityttää kun kefaloniaan maksaa lennot mitä oon katellu about.500euroa ja sama prevezaan, mutta ateenaan pääsisi yli puolet halvemmalla niin olisiki siinä mitään järkeä että menisi junalla prevezaan ja siitä lautalla kefaloniaan? Minkälaista ja minkä hintaista on junalla matkustelu kreikassa?

• ss

Kefalonia on todella turvallinen. Juna on edullinen liikkumismuoto. Ateenasta pääsee suoralla bussilla Kefaloniaan, hinta hieman alle 40 euroa. Bussi tulee Patran kautta, jonka kautta pääsee myös junalla, hinta samaa luokkaa. Mielestäni ei kannata lähteä Prevezan/Lefkadan kautta, jos Ateenaan lentää ensiksi.
      Btw, finnmatkoilta saa aika edullisia lentoja suoraan Kefaloniaan, tosin kesä-heinäkuussa taitaa maksaa 350 euron luokkaa, tsekkaa Finnmatkojen sivuilta.

Kämpän etsiminen on ainakin ekakertalaiselle hieman hankalaa. Mut jos ihan oikeesti haluat kämpän, niin voisin jelppiä, asun Kefaloniassa, tosin juur nyt Suomessa. Tunnen yhden välittäjän, asun nimittäin hänen talossaan, todella luotettava ja kiva perhe hänellä .Lähtö Kefaloniaan olis tossa parin viikon sisällä.
      Jos kiinnostaa niin voin linkin laittaa ko. välittäjän sivulle ? Voit hoitaa vuorauksen hänen kanssaan suoraankin.

• Miimi-_

Suur kiitos hyvistä vinkeistä, yksinkertaisti asioita paljon! Olisi tosi mukavaa jos voisit laittaa linkkiä, sillä reissu ei ole oikeestaan muusta kiinni kuin siitä kämpästä.

• ss

• ss

Miimi, lähetä mailiosoite, niin voin pistää kuvia yhdestä kohteesta finngreek(at)hotmail. fi. Saat sitten muutaman linkinkin

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle

Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.
      6
      2463
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      116
      1648
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      36
      1386
    4. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      160
      1223
    5. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      129
      1165
    6. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1125
    7. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      105
      1064
    8. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      57
      1061
    9. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      46
      939
    10. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Kittilä
      109
      904
    Aihe