Kuinkakohan kauan menee, että tuon näytepakkauksen saa?
Olen tilannut sen jo viikkoja sitten, mutta ei vain ole näkynyt postilaatikossani.
Olisi niin kiva päästä kokeilemaan tätä uutuutta.
Näytepakkaus
odottavan aika
4
680
Vastaukset
- jessi-
Sama juttu minulla, ei ole pussukkaa näkynyt. Toivottavasti ei ole mikään perätön mainos kikka.
- jesse63
sama juttu ei ole vaan näkynyt näyte pusseja
- Jokunen__
Kenties kerätään vain kirjoittajien henkilötietoja, eikä aikomuskaan ole lähettää tota pussia?
Kohta "tilaajat" sitten saavat kohdennettuja mainoksia seksi jne... firmoilta riippuen millaisia viestejä on tänne Suomi24 kirjoittanut. - 54tr
no mulle on kyllä jo tullut, tais saapua 12.4.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1757304
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes803119- 572275
Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se671445Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3681389- 571323
Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l201276Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä171051Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <3841018Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni791010