Kuinkakohan kauan menee, että tuon näytepakkauksen saa?
Olen tilannut sen jo viikkoja sitten, mutta ei vain ole näkynyt postilaatikossani.
Olisi niin kiva päästä kokeilemaan tätä uutuutta.
Näytepakkaus
odottavan aika
4
758
Vastaukset
- jessi-
Sama juttu minulla, ei ole pussukkaa näkynyt. Toivottavasti ei ole mikään perätön mainos kikka.
- jesse63
sama juttu ei ole vaan näkynyt näyte pusseja
- Jokunen__
Kenties kerätään vain kirjoittajien henkilötietoja, eikä aikomuskaan ole lähettää tota pussia?
Kohta "tilaajat" sitten saavat kohdennettuja mainoksia seksi jne... firmoilta riippuen millaisia viestejä on tänne Suomi24 kirjoittanut. - 54tr
no mulle on kyllä jo tullut, tais saapua 12.4.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2334159Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1122624Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit382355Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?811426Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1151406- 481169
- 781087
- 59953
- 45936
Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58921