mitä tarkoittaa rouva,joka lähetti minulle sen kirjeen sähköpost

???????????????

mitä tarkoittaa rouva,joka lähetti minulle sen kirjeen sähköpostitse, lukien en pystynyt mitään ymmärtämään???

TAIVAALLISEN JUMALALLINEN!
Rakkaimmat Rakkaani,

Olen edellä mainittu henkilö Kuwaitista. Rouva Roseline Edward, olen naimisissa Mr. Patrick Edward, joka työskenteli Kuwait suurlähetystön Norsunluurannikko yhdeksän vuotta ennen kuin hän kuoli 05/09 / 2007.
Olimme naimisissa jo yksitoista vuotta ilman lasta. Hän kuoli lyhyen sairauden, joka kesti vain neljä päivää. Ennen kuolemaansa, olimme molemmat uudestisyntynyt kristitty. Koska hänen kuolemaansa,
Päätin olla naimisiin tai saada lapsi ulkopuolella minun avioliittoa kotiin joka Raamatun vastaan.

Kun edesmennyt mieheni oli elossa hän talletettu summa $ 2.5Million (kaksi miljoonaa viisisataatuhatta Yhdysvaltain dollaria), jossa yksi pankki Abidjanissa. Nykyään tämä raha on vielä pankin kanssa.

Viime aikoina minun lääkäri sanoi minulle, että minun ei kestäisi seuraavat kahdeksan kuukautta, koska syöpä ongelma. Joka häiritsee minua eniten se minun aivohalvaus sairaus.
Ottaa tunnettu tilani päätin lahjoittaa tämän rahaston kirkko, joka hyödyntää tätä rahaa niin aion opettaa tässä. Haluan kirkko / organisaatio / yksityishenkilö, joka käyttää tätä rahastoa lastenkodeissa, leskiä, ??lisäys Jumalan sanaa ja pyrkimään että talo Jumalan säilyy. Raamattu ja Koraani meidät ymmärtämään, että siunattu on käsi, joka antaa teille.

Otin tämän päätöksen, koska minulla ei ole mitään lapsen perii rahat ja mieheni sukulaiset ovat erittäin ahneita ja en halua mieheni pyrkimyksiä käyttää sellaisella tavalla, tiedän, että meillä ei täytä ennen, mutta en Haluan sinun harkita asiaa kuin jumalallista tehtävää!

En halua tilanteeseen, jossa rahat käytetään jumalaton tavalla. Siksi pidän tätä päätöstä. En pelkää kuolemaa siksi tiedän missä olen menossa. Tiedän, että aion olla helmassa Herran. Exodus 14 VS 14 sanoo, että "Herra taistelee minun tapauksessani ja aion pitää minun rauhaa". En tarvitse mitään puhelinta tässä asiassa, sillä minun terveyden. Jumalan kanssa kaikki asiat ovat mahdollisia.

Heti kun saat vastauksen annan sinulle yhteystiedot pankin Abidjanissa. Aion myös antaa sinulle viranomaisen kirje, joka todistaa teitä nykyinen edunsaaja varoja. Haluan sinut ja kirkosta aina rukoilla minulle, koska Herra on minun paimeneni. Minun onneni on, että olen elänyt elämää
arvoinen Christian. Joka että haluaa palvella Herraa on palvella häntä hengessä ja totuudessa.

Ota aina rukouksen kautta koko elämäsi viivästyminen vastaus antaa minulle tilaa sourcing toisen kirkon tähän samaan tarkoitukseen. Ole hyvä ja vakuuttaa minulle, että tulet toimimaan sen mukaisesti kuin olen todennut tässä odottanut saavansa vastaus. Pysy siunattu Herra.

2

279

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Selvästi näyttää siltä, että SDP:n kannattajat hyväksyy kiusaamisen

ja seksuaalisen ahdistelun, kun puolueen kannatus pysyy korkealla. Mitä tämä kertoo demari-äänestäjien moraalista?
      Maailman menoa
      160
      4913
    2. Kenen joukoissa Suomi seisoo maailmalla, jos SDP voittaa seuraavat vaalit?

SDP on ainoa pohjoismainen sosialidemokraattinen puolue, joka edelleen kuuluu Sosialistiseen internationaaliin. Sitä ka
      Maailman menoa
      62
      1555
    3. Kukka kuoli ja kukka tappo Kokkolassa?

Ouluntiellä tapettu nainen torstaina kukka tappo?
      Kokkola
      12
      1469
    4. Jos mies oikeasti haluaa sinut

Hän ei ota riskiä että menettäisi sinut. Ei pienintäkään. Mies ei jätä vastaamatta viesteihin eikä pidä sinua epätietois
      Ikävä
      121
      1391
    5. Helena Puolakka laukoo suorat sanat Vappu Pimiän MasterChef -pestistä

Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Kokenut keittiömestari ja ravintoloitsija Helena Puolakka laukoo suorat s
      Tv-sarjat
      7
      1119
    6. Ketä ehdotatte seuraavaksi kuntanne johtohahmoksi

Ei ole teitä riitaisia kehityksen jarruja helppo yrittää kohti valoa ohjata. Siinä on teille pähkinä purtavaksi.
      Lappajärvi
      95
      1027
    7. Voiko ryyppäämisellä tienata elantonsa?

Lassi Kuhlman on rappiostriimaaja. Hän kuvaa omaa päihteiden käyttöään pitkissä somestriimeissä. Katsojat voivat lahjoit
      Maailman menoa
      40
      947
    8. Persuille 1,8 prosenttiyksikköä laskua. Keskusta meni ohi ja Vasl hengittää niskassa

Erityisesti työväestö on hylkäämässä persut. https://yle.fi/a/74-20208249
      Maailman menoa
      298
      915
    9. Vasemmistoliitto menossa perussuomalaisten ohi!

Keskustapuolue meni jo...
      Maailman menoa
      150
      810
    10. Hinduille tiedoksi

USA Pressa sanoi '' kansakuntaa ei voi johtaa ilman Raamattua''. Tämä löytyy sitaateista. Raamatusta tulee kaikki julmu
      Hindulaisuus
      278
      729
    Aihe