mitä tarkoittaa rouva,joka lähetti minulle sen kirjeen sähköpostitse, lukien en pystynyt mitään ymmärtämään???
TAIVAALLISEN JUMALALLINEN!
Rakkaimmat Rakkaani,
Olen edellä mainittu henkilö Kuwaitista. Rouva Roseline Edward, olen naimisissa Mr. Patrick Edward, joka työskenteli Kuwait suurlähetystön Norsunluurannikko yhdeksän vuotta ennen kuin hän kuoli 05/09 / 2007.
Olimme naimisissa jo yksitoista vuotta ilman lasta. Hän kuoli lyhyen sairauden, joka kesti vain neljä päivää. Ennen kuolemaansa, olimme molemmat uudestisyntynyt kristitty. Koska hänen kuolemaansa,
Päätin olla naimisiin tai saada lapsi ulkopuolella minun avioliittoa kotiin joka Raamatun vastaan.
Kun edesmennyt mieheni oli elossa hän talletettu summa $ 2.5Million (kaksi miljoonaa viisisataatuhatta Yhdysvaltain dollaria), jossa yksi pankki Abidjanissa. Nykyään tämä raha on vielä pankin kanssa.
Viime aikoina minun lääkäri sanoi minulle, että minun ei kestäisi seuraavat kahdeksan kuukautta, koska syöpä ongelma. Joka häiritsee minua eniten se minun aivohalvaus sairaus.
Ottaa tunnettu tilani päätin lahjoittaa tämän rahaston kirkko, joka hyödyntää tätä rahaa niin aion opettaa tässä. Haluan kirkko / organisaatio / yksityishenkilö, joka käyttää tätä rahastoa lastenkodeissa, leskiä, ??lisäys Jumalan sanaa ja pyrkimään että talo Jumalan säilyy. Raamattu ja Koraani meidät ymmärtämään, että siunattu on käsi, joka antaa teille.
Otin tämän päätöksen, koska minulla ei ole mitään lapsen perii rahat ja mieheni sukulaiset ovat erittäin ahneita ja en halua mieheni pyrkimyksiä käyttää sellaisella tavalla, tiedän, että meillä ei täytä ennen, mutta en Haluan sinun harkita asiaa kuin jumalallista tehtävää!
En halua tilanteeseen, jossa rahat käytetään jumalaton tavalla. Siksi pidän tätä päätöstä. En pelkää kuolemaa siksi tiedän missä olen menossa. Tiedän, että aion olla helmassa Herran. Exodus 14 VS 14 sanoo, että "Herra taistelee minun tapauksessani ja aion pitää minun rauhaa". En tarvitse mitään puhelinta tässä asiassa, sillä minun terveyden. Jumalan kanssa kaikki asiat ovat mahdollisia.
Heti kun saat vastauksen annan sinulle yhteystiedot pankin Abidjanissa. Aion myös antaa sinulle viranomaisen kirje, joka todistaa teitä nykyinen edunsaaja varoja. Haluan sinut ja kirkosta aina rukoilla minulle, koska Herra on minun paimeneni. Minun onneni on, että olen elänyt elämää
arvoinen Christian. Joka että haluaa palvella Herraa on palvella häntä hengessä ja totuudessa.
Ota aina rukouksen kautta koko elämäsi viivästyminen vastaus antaa minulle tilaa sourcing toisen kirkon tähän samaan tarkoitukseen. Ole hyvä ja vakuuttaa minulle, että tulet toimimaan sen mukaisesti kuin olen todennut tässä odottanut saavansa vastaus. Pysy siunattu Herra.
mitä tarkoittaa rouva,joka lähetti minulle sen kirjeen sähköpost
2
191
Vastaukset
- varma asia
taytta potaskaa koko juttu -- ei totuuden hiukkastakaan ela korvaasi lopsauta jutulle,vaan kayta ______d e le t e ___nappulaa
- eioleninimimerkkia
Mitako tarkoittaa? No tuohan on selkeasti googlen kaannosohjelmalla kaannetty 419-kirje.
Lisaa: http://fi.wikipedia.org/wiki/Nigerialaiskirjeet
Eli yleensa tyyliin olen pankinjohtaja Nigeriassa/rikas leski/sotilas ym, jolla on miljoonia dollareita rahaa. Loysin sinut internetin kautta (huomaa etta vastaanottajakentta sahkopostissa on joko tyhja tai siina on monta sataa vastaanottajaa) ja haluan etta juuri sina autat minua kaantamaan nama miljoonat dollarit ulkomaille laittomasti. Maksan hirvittavasti rahaa vaivan palkaksi, ja tarvitsen nyt aluksi kaikki mahdolliset yhteystietosi jotta voin vaarinkayttaa henkilollisyyttasi tai yrittaa nyysia pankkitilisi jostain hornasta kasin.
Esimerkkeja: http://www.theregister.co.uk/2003/01/27/beware_new_nigerian_bush_spam/ (tuo on paras esimerkki)
http://stupidspam.blogspot.com/2009/02/not-too-original-nigerian-one-style.html
http://stupidspam.blogspot.com/search/label/how to check if you are being scammed
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1631473Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä271291Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on681284Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2151154- 1271086
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3171019Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2241012- 42949
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että277928- 72915