mitä tarkoittaa rouva,joka lähetti minulle sen kirjeen sähköpost

???????????????

mitä tarkoittaa rouva,joka lähetti minulle sen kirjeen sähköpostitse, lukien en pystynyt mitään ymmärtämään???

TAIVAALLISEN JUMALALLINEN!
Rakkaimmat Rakkaani,

Olen edellä mainittu henkilö Kuwaitista. Rouva Roseline Edward, olen naimisissa Mr. Patrick Edward, joka työskenteli Kuwait suurlähetystön Norsunluurannikko yhdeksän vuotta ennen kuin hän kuoli 05/09 / 2007.
Olimme naimisissa jo yksitoista vuotta ilman lasta. Hän kuoli lyhyen sairauden, joka kesti vain neljä päivää. Ennen kuolemaansa, olimme molemmat uudestisyntynyt kristitty. Koska hänen kuolemaansa,
Päätin olla naimisiin tai saada lapsi ulkopuolella minun avioliittoa kotiin joka Raamatun vastaan.

Kun edesmennyt mieheni oli elossa hän talletettu summa $ 2.5Million (kaksi miljoonaa viisisataatuhatta Yhdysvaltain dollaria), jossa yksi pankki Abidjanissa. Nykyään tämä raha on vielä pankin kanssa.

Viime aikoina minun lääkäri sanoi minulle, että minun ei kestäisi seuraavat kahdeksan kuukautta, koska syöpä ongelma. Joka häiritsee minua eniten se minun aivohalvaus sairaus.
Ottaa tunnettu tilani päätin lahjoittaa tämän rahaston kirkko, joka hyödyntää tätä rahaa niin aion opettaa tässä. Haluan kirkko / organisaatio / yksityishenkilö, joka käyttää tätä rahastoa lastenkodeissa, leskiä, ??lisäys Jumalan sanaa ja pyrkimään että talo Jumalan säilyy. Raamattu ja Koraani meidät ymmärtämään, että siunattu on käsi, joka antaa teille.

Otin tämän päätöksen, koska minulla ei ole mitään lapsen perii rahat ja mieheni sukulaiset ovat erittäin ahneita ja en halua mieheni pyrkimyksiä käyttää sellaisella tavalla, tiedän, että meillä ei täytä ennen, mutta en Haluan sinun harkita asiaa kuin jumalallista tehtävää!

En halua tilanteeseen, jossa rahat käytetään jumalaton tavalla. Siksi pidän tätä päätöstä. En pelkää kuolemaa siksi tiedän missä olen menossa. Tiedän, että aion olla helmassa Herran. Exodus 14 VS 14 sanoo, että "Herra taistelee minun tapauksessani ja aion pitää minun rauhaa". En tarvitse mitään puhelinta tässä asiassa, sillä minun terveyden. Jumalan kanssa kaikki asiat ovat mahdollisia.

Heti kun saat vastauksen annan sinulle yhteystiedot pankin Abidjanissa. Aion myös antaa sinulle viranomaisen kirje, joka todistaa teitä nykyinen edunsaaja varoja. Haluan sinut ja kirkosta aina rukoilla minulle, koska Herra on minun paimeneni. Minun onneni on, että olen elänyt elämää
arvoinen Christian. Joka että haluaa palvella Herraa on palvella häntä hengessä ja totuudessa.

Ota aina rukouksen kautta koko elämäsi viivästyminen vastaus antaa minulle tilaa sourcing toisen kirkon tähän samaan tarkoitukseen. Ole hyvä ja vakuuttaa minulle, että tulet toimimaan sen mukaisesti kuin olen todennut tässä odottanut saavansa vastaus. Pysy siunattu Herra.

2

176

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      133
      3497
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      110
      1379
    3. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      271
      1310
    4. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      69
      1209
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      17
      1114
    6. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1071
    7. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      57
      1019
    8. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      45
      1008
    9. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1006
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      49
      899
    Aihe