...nii miten mä saan vanhemmat suostuteltuu ostaa koiran?
tai ennemminki iskän...
äitil ei ois mitää sitä vastaa et meille tulis koira.
Mut miten mä saisin suostuteltuu iskän ostaa koiran? Neuvoja, ja pian!
miten mä saan vanhemmat suostuteltuu...
5
732
Vastaukset
- ...
Joku psykiatri on joskus sanonut ettei ole koskaan tavannut täysin häiriintynyttä lasta, jolla olisi koira. Eli vetoa mielenterveyteen ja vastuunoton kehittymiseen.
- sentään
Se vastuu jää kuitenkin vanhemmille loppupelissä, joten en suosittele noin infantiilin yrittävän hankkia koiraa ennenkuin on älliä päässä ja papereissakin. Kun kasvattaa ensin korvien väliin vastuuntuntoa, niin sitten voi ruveta miettimään koiraa. Rahakysymyksestä ja kuluista nyt vielä puhumattakaan.
- ..tähän
sentään kirjoitti:
Se vastuu jää kuitenkin vanhemmille loppupelissä, joten en suosittele noin infantiilin yrittävän hankkia koiraa ennenkuin on älliä päässä ja papereissakin. Kun kasvattaa ensin korvien väliin vastuuntuntoa, niin sitten voi ruveta miettimään koiraa. Rahakysymyksestä ja kuluista nyt vielä puhumattakaan.
Toivottavasti vanhempiesi suostuttelu ei tuota tulosta, sillä koiran hankinta on melkoisen suuri vastuu (jo rahallisestikin), joka kestää parhaimmillaan reilusti yli 10 vuotta.
Onkohan aiheen aloittaja todella valmis sitoutumaan koiraan kenties viideksitoistakin vuodeksi? Epäilen.. - minä
..tähän kirjoitti:
Toivottavasti vanhempiesi suostuttelu ei tuota tulosta, sillä koiran hankinta on melkoisen suuri vastuu (jo rahallisestikin), joka kestää parhaimmillaan reilusti yli 10 vuotta.
Onkohan aiheen aloittaja todella valmis sitoutumaan koiraan kenties viideksitoistakin vuodeksi? Epäilen..Voi voi laps-parkaa et ole todellakaan valmis hoitamaan ja omistamaan koiraa!En tiedä minkäikäinen olet mutta kirjoituksesi toi esiin kypsymättömyytesi.
- mapsu
Sitten kun vanhempasi ostavat koiran. Koira on AINA koko perheen jäsen ja yhteinen päätös, vaikka sinun nimiisi tulisikin... Vanhempasi joutuvat myös miettimään koiran hankinnan taloudellista puolta (ostohinta ell kulut ruoat verot mahdolliset näyttelyt ja treenit...)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."562215Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2012051- 1161392
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711180- 96995
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73939Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78889Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki58887Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347933855- 61746