...nii miten mä saan vanhemmat suostuteltuu ostaa koiran?
tai ennemminki iskän...
äitil ei ois mitää sitä vastaa et meille tulis koira.
Mut miten mä saisin suostuteltuu iskän ostaa koiran? Neuvoja, ja pian!
miten mä saan vanhemmat suostuteltuu...
5
700
Vastaukset
- ...
Joku psykiatri on joskus sanonut ettei ole koskaan tavannut täysin häiriintynyttä lasta, jolla olisi koira. Eli vetoa mielenterveyteen ja vastuunoton kehittymiseen.
- sentään
Se vastuu jää kuitenkin vanhemmille loppupelissä, joten en suosittele noin infantiilin yrittävän hankkia koiraa ennenkuin on älliä päässä ja papereissakin. Kun kasvattaa ensin korvien väliin vastuuntuntoa, niin sitten voi ruveta miettimään koiraa. Rahakysymyksestä ja kuluista nyt vielä puhumattakaan.
- ..tähän
sentään kirjoitti:
Se vastuu jää kuitenkin vanhemmille loppupelissä, joten en suosittele noin infantiilin yrittävän hankkia koiraa ennenkuin on älliä päässä ja papereissakin. Kun kasvattaa ensin korvien väliin vastuuntuntoa, niin sitten voi ruveta miettimään koiraa. Rahakysymyksestä ja kuluista nyt vielä puhumattakaan.
Toivottavasti vanhempiesi suostuttelu ei tuota tulosta, sillä koiran hankinta on melkoisen suuri vastuu (jo rahallisestikin), joka kestää parhaimmillaan reilusti yli 10 vuotta.
Onkohan aiheen aloittaja todella valmis sitoutumaan koiraan kenties viideksitoistakin vuodeksi? Epäilen.. - minä
..tähän kirjoitti:
Toivottavasti vanhempiesi suostuttelu ei tuota tulosta, sillä koiran hankinta on melkoisen suuri vastuu (jo rahallisestikin), joka kestää parhaimmillaan reilusti yli 10 vuotta.
Onkohan aiheen aloittaja todella valmis sitoutumaan koiraan kenties viideksitoistakin vuodeksi? Epäilen..Voi voi laps-parkaa et ole todellakaan valmis hoitamaan ja omistamaan koiraa!En tiedä minkäikäinen olet mutta kirjoituksesi toi esiin kypsymättömyytesi.
- mapsu
Sitten kun vanhempasi ostavat koiran. Koira on AINA koko perheen jäsen ja yhteinen päätös, vaikka sinun nimiisi tulisikin... Vanhempasi joutuvat myös miettimään koiran hankinnan taloudellista puolta (ostohinta ell kulut ruoat verot mahdolliset näyttelyt ja treenit...)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek184141Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia4892293Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1391828- 761474
- 1581446
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.91184Olisitko maailmani?
Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik34714- 27711
- 102711
Lähdetkö nainen joku päivä mun kanssa Anttilaan?
Katsomaan sisustustarvikkeita ja sit mentäisiin matkatoimistoon katsomaan matkoja?25681