Ketkä odottaa yhteiskuntaopin huomista ylioppilaskoetta? Minä odotan! Ja innolla odotankin! Heräsin tänäänkin varta vasten puoli seitsemältä, että saisin luettua mahdollisimman paljon ja tehokkaasti. Olen jo syksystä lähtien valmistautunut koetta varten. Tavoitteenani on L, E:n pystyisin vielä ehkä niukin naukin hyväksymään.
Itse olen aikeissa hakea sitten armeijan johtajakoulutuksen jälkeen oikikseen, ja tavoitteideni mukaan sitten noin 20 vuoden kuluttua tienaan jo hyvin, ja ajelen Audilla ja katselen kaikkia alempiarvoisia ja huonommin koulutettuja pitkin nenääni. Pelkkä ajatuskin saa jo toivomaan ajan kulumaan mahdollisimman nopeasti!
Yhteiskuntaopin huominen YO
6
379
Vastaukset
- Ejurr
Niin ihan unohtui tuossa sanoa, että asunnon pitäisi löytyä sitten Westendistä tai Eirasta, saapi nähdä mihin aika vie! :)
- :-D
Kiva provo. :D
- Ejurr
Noniin, kohta se olisi sitten edessä! Toivottavakaa onnea (tosin en sitä varmaankaan paljoa tarvitse)!
- kaikkikotona?
Lol, tyyppi ei varmasti edes kirjoittanut yhteiskuntaoppia. Kunhan provoilee täällä... ;D voi sinua, ei voi muuta sanoa... :D
- Ejurr
Anteeksi vain, kyllä minä kirjoitin. Mahtaa alempiarvoisia hieman "ottaa päähän", vai miten sanotaankaan!
- Anonyymi
Jos joku tarvitsee "tärppejä" ja hyviä muistiinpanoja, joiden avulla voi jättää kirjasta lukemisen vähemmällä niin tässä olisi hyvä vinkki: "näin onnistut ylioppilaskirjoituksissa (yhteiskuntaoppi ja historia)
https://www.tori.fi/vi/94889552.htm
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia
"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoainetukijärjestelmän, kun energianhinnat nousi463108Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta
🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs462901100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman
Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es512525Iso poliisioperaatio Lapualla
Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo512514Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin
Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks322106Olen aika varma
että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa581860- 451779
Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys
Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä431636- 481572
- 261381