Ketkä odottaa yhteiskuntaopin huomista ylioppilaskoetta? Minä odotan! Ja innolla odotankin! Heräsin tänäänkin varta vasten puoli seitsemältä, että saisin luettua mahdollisimman paljon ja tehokkaasti. Olen jo syksystä lähtien valmistautunut koetta varten. Tavoitteenani on L, E:n pystyisin vielä ehkä niukin naukin hyväksymään.
Itse olen aikeissa hakea sitten armeijan johtajakoulutuksen jälkeen oikikseen, ja tavoitteideni mukaan sitten noin 20 vuoden kuluttua tienaan jo hyvin, ja ajelen Audilla ja katselen kaikkia alempiarvoisia ja huonommin koulutettuja pitkin nenääni. Pelkkä ajatuskin saa jo toivomaan ajan kulumaan mahdollisimman nopeasti!
Yhteiskuntaopin huominen YO
6
334
Vastaukset
- Ejurr
Niin ihan unohtui tuossa sanoa, että asunnon pitäisi löytyä sitten Westendistä tai Eirasta, saapi nähdä mihin aika vie! :)
- :-D
Kiva provo. :D
- Ejurr
Noniin, kohta se olisi sitten edessä! Toivottavakaa onnea (tosin en sitä varmaankaan paljoa tarvitse)!
- kaikkikotona?
Lol, tyyppi ei varmasti edes kirjoittanut yhteiskuntaoppia. Kunhan provoilee täällä... ;D voi sinua, ei voi muuta sanoa... :D
- Ejurr
Anteeksi vain, kyllä minä kirjoitin. Mahtaa alempiarvoisia hieman "ottaa päähän", vai miten sanotaankaan!
- Anonyymi
Jos joku tarvitsee "tärppejä" ja hyviä muistiinpanoja, joiden avulla voi jättää kirjasta lukemisen vähemmällä niin tässä olisi hyvä vinkki: "näin onnistut ylioppilaskirjoituksissa (yhteiskuntaoppi ja historia)
https://www.tori.fi/vi/94889552.htm
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k512264Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖251078Aavistatko että moni tietää
Vai ollaanko hyvin vedätetty pokerinaamalla. No kun vähiten odotat niin yllätämme sinut82992Yritin saada
Vastauksia mutta et voinut olla rehellinen ja kaiken kannoin yksin. Halusin kovasti ymmärtää mutta en voi enää ymmärtää.11914Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt54893- 68873
Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me126853Kronikat..
Mikä hele… on tää yks kronikat mikä suoltaa facessa kaikkea julkaisua ja AINA samoista firmoista imatralla??? Eikö ne mu10783vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos22773Täällä istun ja mietin
Miten paljon haluaisin katsoa sinua juuri niin kuin haluaisin katsoa sinua. Rakastavin silmin. Näkisit vihdoin senkin pu49759