Tulevana viikonloppuna kelloja siirretään siis tunnilla eteenpäin. Kiinnostaisi tietää, kuinka kellojen siirto vaikuttanut vauvojen rytmiin?
kesäaikaan siirtyminen
6
522
Vastaukset
- ...
Meillä ainakin tuo helpotuksen.
kesäaikaan siirtyminen tuo mukavamman rytmin: yhdeksältä nukkumaan ja puoliseitsemältä ylös, talviajan kahdeksalta nukkumaan ja puoli kuudelta ylös sijaan... - Meillä..
meni syksyllä rytmit todella sekaisin kellojen siirrosta. Nyt keväällä tietysti tuo siirto tapahtuu parempaan suuntaan, mutta mietityttää kyllä miten saa lapsen laitettua iltaisin nukkumaan tuntia aikaisemmin. Pari viikkoa meni syksyllä, että sai rytmit taas kohdilleen, toivottavasti nyt selvitään vähemmällä.
- jatkuu..
Lapsi jatkaa sisäisen kellonsa mukaan samaan rytmiin kuin aikaisemmin. Nyt kello siirtyy inhimillisempään suuntaan - syksyllä aamuherätykset olivat tosi aikaisia kellon siirron jälkeen eikä ne muutamassa päivässä käänny kohdilleen.
- meillä taas
meillä taas oli syksyllä sellainen yökukkuja, että odotin tietenkin että menee aikaisemmin nukkumaan, mutta ei se ihan niin mennyt. Nyt on taas rytmit muuttuneet ja iltakukkujasta on tullut aamukukkuja ;)
- öspofkl
Joo syksyllä herättiin tooosi aikaisin. Meni vajaa viikko kun sai rytmiä pikkuhiljaa käännettyä. Toivon, että tuleva siirto helpottaisi meidän nykyistä rytmiä, mennään aikaisin nukkumaan ja herätään aikaisin
- Anonyymi
Saatana eikö tästä kesäajasta päästä pois. Vituttaa. Vituttaa tämä kesäaika. Unirytmi on mitä sattuu ja minun terveys on huono. Saatana että vituttää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m724184Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o963607Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363329- 512860
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182329- 402318
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222052- 231646
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami141517Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?321506