Pienellä jännityksellä taas viskaan näitä kirjasia tähän. Siis millaisen vastaanoton kokevat.
1. Sydänverellä / Chelsea Cain
Siis en lukenut kuin muutamaa sivua silmäilin, kun ei nyt vaan ollut sitten sellaista tekstiä josta olisin yhtikään kiinnostunut. Ei napannut ja vaikutti hyvinkin tönkkökirjoitustyyliltä.
Huono rytmi korvilleni.
- - -
2. Halujen taistelukenttä / Michel Houellebecq
Ensialkuun ajattelin muutamaa sivua lukiessa, et ei v**** , ja sitte jotenki tuli siinä lukiessa edelleen vielä mieleen et ei s******. (Nämä *-lainaukset kuuluisan suomalaisen menestysKirjailijan, kiitokset vaan hänelle handicapisti tarttuvista ilmaisuista!)
ja asiaan:
suosittelen Teitä kaikkia lukemaan
Halujen taistelukenttä
vaikka tämä Houellebecq nyt sattuukin olemaan Ranskan kuuluisimpia tämän hetken kirjailijoita, joita kaikkia hänen kirjojaan ei ole edes suomennettu, niin voitteko kuvitella !!! jo pari vuosikymmentä sitten on osannut kirjoittaa tällaisen kirjan. Juuri tällaisia kirjoja saisi olla kirjoitettuna suomalaisiltakin kirjailijoilta.
Onko niitä ?
Muita hänen kirjoittamiaan kirjoja en ole lukenut.
Ja siis kirjoittelee edelleen. Onkohan ne muut minkähänlaisia? Tarkistin netistä että viimeksi ilmestynyt on
La carte et le territoire.
- - -
3. Ja virtahevot kiehuivat altaissaan / William S. Burroughs ja Jack Kerouac
Tämän lukaisin nopealla tempolla loikkien pikalukuna, tosin joissakin kohdissa sitten viivyttelin kun oli sellaista minua enemmälti kiinnostavaa epookkijuttua. Mutta muutenhan tämä on sitä samaa tohinaa ja touhua.
Ihan kiva kirja. Kuulunee totisesti genreen
yleissivistys.
Lukaiskaa jos kohdalle osuu.
Halujen taistelukenttä............yms.
4
158
Vastaukset
- scarabaeus
.......... juuh! ja näitäkin saa sitten kirjoitella hevonkuuseen,
ja sitähän minä nyt mietin taas, kun on ollut esillä oikein nimen kanssa yhdellä blogilla antamassa kommenttia oikein,
että minkähänlaista kirjaa on syntymässä siltä
Hotakaiselta,
kun telkkarissa mainitsi, että jostakin huumehörhöilystä vai mistä sitten
kirjoitteleekin sitä seuraavaa.
Milloinkohan se sitten tulee,
ai
ensi syksynä,
vaiko jo
kevään mittaan ?
Siis satutteko tietämään tällaistakaan sitten ?
Mitäh? Milloin tällaiset kirjat on julkaistu? Kenen kustantamia ne ovat?
"Ihan kiva kirja" - kuulostaa aika tyhjältä opukselta, jos se ei innosta sanomaan mitään enempää.- scarabaeus
Ihan kiva!
-
No voi Sun kuusosenhuitsukka sentään kaikkiko nyt pitää ilmoittaa kirjaimellisesti numerotarkkuudella. Kyllä en tajua mikä tämä sarjatulittaja
0808
on miehiään / naisiaan, niin on
epäloogista verrattuna
loogisuuteeni.
Huoh!
¤
1.Heartsick / WSOY ISBN: 978-951-0-32963-4
2.Extension du domaine de la lutte (1994) / Halujen taistelukenttä, WSOY 2009,
ISBN 978-951-0-34998-4
3.And the Hippos Were Boiled in Their Tanks (1945) / Sammakko 2010,
ISBN 978-952-483-152-9
- scarabaeus
...... ei täällä kyllä käy se
töyhtöhyyppä
kun ei niin
ei............ minkäs sillesitten mahtaa jos ei ole
agenttiakaan. Sinänsä ajateltuna
aika surkeeta
mainostilan käyttöä kyllä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1145895Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324007- 823342
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182966Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2502017Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?881984- 1421771
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui421743Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81686Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881549