Brother MS4- help?

Tietoa vailla oleva

Onko kenelläkään kokemusta Brother MS4-ompelukoneista?
Tarvitaan vain sellaiseen kevyempään käyttöön.

Onko ketään joku olisi hankkinut esim Anttilasta hiljakkoin sellaisen?
Tahtoisin tietää erästä ominaisuutta koskien onko noissa malleissa automaattinen neulanlangoitin vaiko eikö?

5

506

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Piiskasielu(eikirj.)

Jos automaattisella tarkoitat sitä, ettei tarvitse itse sitä lankaa siitä neulansilmästä manuaalisti pujotella, ei ole.

Muutoin erittäin hyvä kone (itsellä se ja Brotherin saumuri) perusompeluun. Plussana automaattisen piston pituuden ja leveyden oletusasetukset, ei tarvitse olla kokoajan vahtaamassa eri ommelten optimaalisia asetuksia, niin kuin aiemmassa Singerin vanhassa rämässäni :D...

Eli suosittelen, itsekin tilasin juuri Anttilasta ja nopeasti tuli :)!

• BrotherMS4

Voi mikä huono tuuri. Minä näet karsastan ja olin mielimässä sellaista, minkä kanssa olisi tuo asia mahdollisimman helppo, mutta en tietysti sen hinnalla, että ottaisin muuten vähemmän järkevän koneen.. Saakohan tuota neulansilmään laittamista sitten tehtyä. Meillä olisi kone tarpeen - se entinen on ollut niin kauan käyttökelvoton, etten tiedä miten se näkö taas on kehittynyt sillä aikaa. Ehkä auttaisi tarpeeksi jos menisi yksinkertaisesti uusimaan silmälasit kuten on aikonutkin. Ei silmistä sen terveemmät tule, mutta jos nyt näkisi sen langan edes silmään pistää.

Aloin kysellä siksi, koska eräässä liikkeessä väitettiin tätä mallia olevan myös toisenlaista, sellaista jossa olisi se langoitin, mutta ettei heillä ollut. On se sitten kummaa, miksiköhän noin hyvillä ominaisuuksilla varustetusta tuo puuttu.

Saisinko udella mistä syystä valitsit juuri tuon ylitse niiden muiden samaa hintaluokkaa olevien, mitä tuolla oli? Siellä oli ainakin ne Evan saman hintaluokan koneet sellaisia joissa oli, ja se yksi Brotherin muu samanhintainen malli. Vaan en tiedä ovatko ne muuten yhtä hyviä ...? Olen niin ruosteessa ompelukoneasioissa, vinkit ovat todella tarpeen.

• neulekone

tietääkö kukaan mistä kirpparilta tai kaupasta voisi saada suhtkoht halvalla neulekoneita esim.Brother merkistä tai ihan minkä merkkistä tahansa???

• -------

Kun vielä oppisi käyttämään sitä neulanlangoitinta.

• -------

Nyt on sitten opittu että jees.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensi kesänä

Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta
      Ikävä
      66
      3402
    2. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      46
      3222
    3. Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.

Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      127
      2850
    4. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      46
      2579
    5. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      31
      1973
    6. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      27
      1860
    7. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
      Ikävä
      48
      1646
    8. Mihin hävisi

Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä
      Iisalmi
      87
      1525
    9. On jo heinäkuun viimeinen päivä.

En taida nähdä sinua koskaan.
      Rakkaus ja rakastaminen
      39
      1340
    10. Et siis vieläkään

Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k
      Ikävä
      39
      1321
    Aihe