Paljonko suunnilleen maksaa jakopääremontti kyseiseen Vectraan?
Vectra 2.2 01
8
290
Vastaukset
- Kaikki maksaa
jos jakopää hihnalla niin 295€ näyttäin olevan Metro-Auton tarjous hinta, mutta jos jakopää on ketjulla, niin soita ja kysy.
- rempan teettäny
N.700€
- Opeliko
2.2 ainoastaan ketjulla.
Miksi pitää rempata? - Katkolle
Niitäkin on katkeillu, jos ei ole jo "korjaussarjaa" vaihdettu
- rempan teettäny
ei aina katkea ketju se on yleisempi vika et kiristin antaa periksi ja jako pääsee hyppäämään yli.
- YH- miäs
rempan teettäny kirjoitti:
ei aina katkea ketju se on yleisempi vika et kiristin antaa periksi ja jako pääsee hyppäämään yli.
Monesti näissä 2.2yh-moottoreissa on jakopään ketjun katkeamiseen/ ylihyppäämiseen vikana väärä öljysuodatin. Tarvikesuodattimesta lähtee jonkinverran, -ainakin joskus,- nöytää, joka tukkii öljyreijän kiristimelle.
Käytä aina alkuperäistä öljynsuodatinta!
Näin neuvoi minua kokenut Opel korjaaja, kun tulin vieneeksi hänelle huoltoa varten tarvikesuodattimen, ei suostunut laittamaan paikalleen, vaan haki itse siihen alkuperäis- suodattimen! - kiitti vinkistä
YH- miäs kirjoitti:
Monesti näissä 2.2yh-moottoreissa on jakopään ketjun katkeamiseen/ ylihyppäämiseen vikana väärä öljysuodatin. Tarvikesuodattimesta lähtee jonkinverran, -ainakin joskus,- nöytää, joka tukkii öljyreijän kiristimelle.
Käytä aina alkuperäistä öljynsuodatinta!
Näin neuvoi minua kokenut Opel korjaaja, kun tulin vieneeksi hänelle huoltoa varten tarvikesuodattimen, ei suostunut laittamaan paikalleen, vaan haki itse siihen alkuperäis- suodattimen!Onko esim. Motonetin Opel-suodattimet alkuperäisiä, paketti ainakin ihan Opel merkeillä varustettu?
- yh-mies
kiitti vinkistä kirjoitti:
Onko esim. Motonetin Opel-suodattimet alkuperäisiä, paketti ainakin ihan Opel merkeillä varustettu?
Sitä en tiedä, onko motonetin suod. alkuperäisiä, metro-autosta saat varmasti alkuperäisen!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun584001KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar932368Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo452042- 221783
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?261571- 281526
- 151182
- 311138
- 1091084
Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka
Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale791052