IE:n bugit

Joona

10

708

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tõppõ

Tossa joku nyt mättää Operalla katsottuna. Ne koodit ei näy oikein nimittäin.

css-tiedostosta löytyy yksi virhe mutta se ei kyllä liity tuohon juttuun. Silti css-valid -lätkän käyttö edellyttää validia css:ää. Tietenkin.

Muuten ihan hauska sivu.

En muuten ihan oikeasti pysty ymmärtämään miten IE voi kaatua noin yksinkertaisesta css-koodista {background-color: silver;position: fixed;}
      Mun mielestä on jo riittävän anteeksiantamatonta ja sivuntekijöiden kiusaamista ettei IE ymmärrä miten fixed toimii.

• Joona

Kyllä mun opera 7.5:llä näkyy ihan oikein noi koodit, samalla tavalla kun Firefoxissakin.

• Tõppõ
        Joona kirjoitti:

Kyllä mun opera 7.5:llä näkyy ihan oikein noi koodit, samalla tavalla kun Firefoxissakin.

niin, Opera 7.23. Näyttää ihan suttuna, pitää ottaa css:t pois käytöstä niin sitten näkyy kunnolla.

• Joona
        Tõppõ kirjoitti:

niin, Opera 7.23. Näyttää ihan suttuna, pitää ottaa css:t pois käytöstä niin sitten näkyy kunnolla.

niin.

• Tõppõ
        Joona kirjoitti:

niin.

Mikä lie bugi Operassa tuokin ollut, onneksi on nyt korjattu.

Missään tapauksessa tuon bugin ongelmallisuus ei ollut samaa luokkaa kuin IE:ssä olevat selaimen kaatumiseen johtavat bugit.

• Linkku
        Tõppõ kirjoitti:

Mikä lie bugi Operassa tuokin ollut, onneksi on nyt korjattu.

Missään tapauksessa tuon bugin ongelmallisuus ei ollut samaa luokkaa kuin IE:ssä olevat selaimen kaatumiseen johtavat bugit.

Olen sivujen ylläpitäjä ja tyylitiedostossa OLI line-height: 0.1em; joten rivinväli oli aika pieni.

Kiinnostaa vaan vielä että miksi uudemmat selaimet eivät osanneet näyttää oikein sitä...

• Rami
        Linkku kirjoitti:

Olen sivujen ylläpitäjä ja tyylitiedostossa OLI line-height: 0.1em; joten rivinväli oli aika pieni.

Kiinnostaa vaan vielä että miksi uudemmat selaimet eivät osanneet näyttää oikein sitä...

Miksei mun IE kaatunut?

• Tõppõ
        Rami kirjoitti:

Miksei mun IE kaatunut?

Mulla ainakin kaatu IE6 jokaisella esimerkillä.

• Anonyymi

Winku vuotaa aina!

• Anonyymi

Google Kääntäjän käyttö, on valvomatonta Bug virhettä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Onko sulla

suoja työ paikka? 🤔🤷‍♂️
      Ikävä
      48
      4046
    2. Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle

Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle
      Joensuu
      13
      1910
    3. Oletko nainen alkanut kammoamaan minua

Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom
      Ikävä
      63
      1374
    4. Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä

Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise
      Maailman menoa
      95
      1306
    5. Toivoisitko Rakas vielä?

Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.
      Ikävä
      68
      1205
    6. Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen

Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A
      Kotimaiset julkkisjuorut
      5
      1081
    7. Koska tajusit silloin aikanaan

että olin ihastunut sinuun? 🤭😍 Taisin olla aika läpinäkyvä 🫣❤️
      Ikävä
      47
      961
    8. Keskustelua kasteesta

You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti
      Kaste
      334
      930
    9. Ihan pieni näkeminen vaan

👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥
      Ikävä
      28
      929
    10. En haluaisi kaiken kuihtuvan pois

ilman, että olemme voineet jutella rauhassa kasvotusten... Mutta mistä ihmeestä löydän sinut?
      Ikävä
      40
      917
    Aihe