IE:n bugit

Joona

10

661

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tõppõ

Tossa joku nyt mättää Operalla katsottuna. Ne koodit ei näy oikein nimittäin.

css-tiedostosta löytyy yksi virhe mutta se ei kyllä liity tuohon juttuun. Silti css-valid -lätkän käyttö edellyttää validia css:ää. Tietenkin.

Muuten ihan hauska sivu.

En muuten ihan oikeasti pysty ymmärtämään miten IE voi kaatua noin yksinkertaisesta css-koodista {background-color: silver;position: fixed;}
      Mun mielestä on jo riittävän anteeksiantamatonta ja sivuntekijöiden kiusaamista ettei IE ymmärrä miten fixed toimii.

• Joona

Kyllä mun opera 7.5:llä näkyy ihan oikein noi koodit, samalla tavalla kun Firefoxissakin.

• Tõppõ
        Joona kirjoitti:

Kyllä mun opera 7.5:llä näkyy ihan oikein noi koodit, samalla tavalla kun Firefoxissakin.

niin, Opera 7.23. Näyttää ihan suttuna, pitää ottaa css:t pois käytöstä niin sitten näkyy kunnolla.

• Joona
        Tõppõ kirjoitti:

niin, Opera 7.23. Näyttää ihan suttuna, pitää ottaa css:t pois käytöstä niin sitten näkyy kunnolla.

niin.

• Tõppõ
        Joona kirjoitti:

niin.

Mikä lie bugi Operassa tuokin ollut, onneksi on nyt korjattu.

Missään tapauksessa tuon bugin ongelmallisuus ei ollut samaa luokkaa kuin IE:ssä olevat selaimen kaatumiseen johtavat bugit.

• Linkku
        Tõppõ kirjoitti:

Mikä lie bugi Operassa tuokin ollut, onneksi on nyt korjattu.

Missään tapauksessa tuon bugin ongelmallisuus ei ollut samaa luokkaa kuin IE:ssä olevat selaimen kaatumiseen johtavat bugit.

Olen sivujen ylläpitäjä ja tyylitiedostossa OLI line-height: 0.1em; joten rivinväli oli aika pieni.

Kiinnostaa vaan vielä että miksi uudemmat selaimet eivät osanneet näyttää oikein sitä...

• Rami
        Linkku kirjoitti:

Olen sivujen ylläpitäjä ja tyylitiedostossa OLI line-height: 0.1em; joten rivinväli oli aika pieni.

Kiinnostaa vaan vielä että miksi uudemmat selaimet eivät osanneet näyttää oikein sitä...

Miksei mun IE kaatunut?

• Tõppõ
        Rami kirjoitti:

Miksei mun IE kaatunut?

Mulla ainakin kaatu IE6 jokaisella esimerkillä.

• Anonyymi

Winku vuotaa aina!

• Anonyymi

Google Kääntäjän käyttö, on valvomatonta Bug virhettä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 6 kW saunan lämmityksestä kohta 10 euron lisämaksu / kerta

Kokoomuslainen sähköyhtiöiden hallitsema Energiavirasto ehdottaa 5 kW:n rajaa, jonka ylittämisestä tulee lisämaksu. Tark
      Maailman menoa
      317
      8663
    2. Duunarit hylkäsivät vasemmistoliiton, siitä tuli feministinaisten puolue

Pääluottamusmies Jari Myllykoski liittyi vasemmistoliittoon, koska se oli duunarien puolue. Sitä samaa puoluetta ei enää
      Maailman menoa
      204
      4730
    3. Olen väsynyt tähän

En osaa lopettaa ja koen huonoa omaatuntoa tästä. Kaikki on muutenkin turhaa ja tekemisesi sattuvat. Tunteita on vain hy
      Ikävä
      35
      3730
    4. Oppiiko vasemmistolaiset valehtelun jo kotonaan?

Sillä vasemmistolaiset/äärivasemmistolaiset valehtelee ja keksii asioita omasta päästään todella paljon. Esim. joku vas
      Maailman menoa
      201
      2681
    5. Seuraava hallituspohja - Kokoomus, kepu, persut + KD

Kokoomus saa ainakin 20% kannatuksen ensi vaaleissa, keskusta sanoisin noin 15%, persut todennäköisesti enemmän, ehkä 17
      Maailman menoa
      124
      2260
    6. Olenko mies sinun mielestä outo?

Saat vastata rehellisesti.
      Ikävä
      51
      1786
    7. Maailman laiskin eläin: persu

Persu ei ole eläessään laittanut rikkaa ristiin itsensä elättämiseen. Luonnossa tuollainen ei olisi mahdollista, mutta s
      Maailman menoa
      101
      1779
    8. Millasia unelmia sulla on?

onko unelmia...?
      Ikävä
      62
      1720
    9. Miten usein toivot

Tai olet toivonut että olisimme lähekkäin vai toivotko ollenkaan?
      Ikävä
      179
      1426
    10. Minneapolisin tapauksesta hyvä video

Runoilijan auto oli poikittain tiellä ja kun poliisit lähestyivät sitä, runotyttö painoi reippaadti kaasua. Auto syöksäh
      Maailman menoa
      351
      1394
    Aihe