Löyty tuolta netistä mielenkiintoinen artikkeli IE:n bugeista, jotka saavat IE:n kaatumaan. Kertokaa, jos tiedätte muita bugeja, kuin mitä tuolla sivulla on.
http://koti.mbnet.fi/linkku-/index.php?subaction=showfull&id=1085126094&archive=&start_from=&ucat=&
IE:n bugit
10
504
Vastaukset
- Tõppõ
Tossa joku nyt mättää Operalla katsottuna. Ne koodit ei näy oikein nimittäin.
css-tiedostosta löytyy yksi virhe mutta se ei kyllä liity tuohon juttuun. Silti css-valid -lätkän käyttö edellyttää validia css:ää. Tietenkin.
Muuten ihan hauska sivu.
En muuten ihan oikeasti pysty ymmärtämään miten IE voi kaatua noin yksinkertaisesta css-koodista {background-color: silver;position: fixed;}
Mun mielestä on jo riittävän anteeksiantamatonta ja sivuntekijöiden kiusaamista ettei IE ymmärrä miten fixed toimii.- Joona
Kyllä mun opera 7.5:llä näkyy ihan oikein noi koodit, samalla tavalla kun Firefoxissakin.
- Tõppõ
Joona kirjoitti:
Kyllä mun opera 7.5:llä näkyy ihan oikein noi koodit, samalla tavalla kun Firefoxissakin.
niin, Opera 7.23. Näyttää ihan suttuna, pitää ottaa css:t pois käytöstä niin sitten näkyy kunnolla.
- Joona
Tõppõ kirjoitti:
niin, Opera 7.23. Näyttää ihan suttuna, pitää ottaa css:t pois käytöstä niin sitten näkyy kunnolla.
niin.
- Tõppõ
Joona kirjoitti:
niin.
Mikä lie bugi Operassa tuokin ollut, onneksi on nyt korjattu.
Missään tapauksessa tuon bugin ongelmallisuus ei ollut samaa luokkaa kuin IE:ssä olevat selaimen kaatumiseen johtavat bugit. - Linkku
Tõppõ kirjoitti:
Mikä lie bugi Operassa tuokin ollut, onneksi on nyt korjattu.
Missään tapauksessa tuon bugin ongelmallisuus ei ollut samaa luokkaa kuin IE:ssä olevat selaimen kaatumiseen johtavat bugit.Olen sivujen ylläpitäjä ja tyylitiedostossa OLI line-height: 0.1em; joten rivinväli oli aika pieni.
Kiinnostaa vaan vielä että miksi uudemmat selaimet eivät osanneet näyttää oikein sitä... - Rami
Linkku kirjoitti:
Olen sivujen ylläpitäjä ja tyylitiedostossa OLI line-height: 0.1em; joten rivinväli oli aika pieni.
Kiinnostaa vaan vielä että miksi uudemmat selaimet eivät osanneet näyttää oikein sitä...Miksei mun IE kaatunut?
- Tõppõ
Rami kirjoitti:
Miksei mun IE kaatunut?
Mulla ainakin kaatu IE6 jokaisella esimerkillä.
- Anonyymi
Winku vuotaa aina!
- Anonyymi
Google Kääntäjän käyttö, on valvomatonta Bug virhettä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä
IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi3453073Mihin sinussa haluan koskea
Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä662750- 1241766
- 1181470
Toisen ihmisen sydämellä
leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo1461390Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."
Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://301303PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan
kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki1551258- 691100
- 741099
- 701040