Meinaan onko Ysissä tietoturva aukot paikattu?
Onko Internet explorer enää pahamaineinen?
9
126
Vastaukset
pahamaineisuus johtuu urbanlegendasta. yhtä "turvallinen" se on kuin muutkin "turvalliset" selaimet.
- dasdasasdassasaasd
paska on paska vaikka kermalla kuorruttaisi...
Ehkä joskus sitten on turvallinen kun lakkaa nuo active-x komponentit toimimasta... - IE = Is Evil !!1%#?+
.
IE = Is Evil !!111!!!111!!!!11!!11!
. Vähintään yhtä turvallinen kuin muutkin suositut poislukien safari joka on roskaa.
Mikään selain ei tuo järkeä päähän mutta jotkut selaimet toimii turvallisemmin kuin toiset. IE 9:stä ei sen kummempaa kokemusta ole kuin, että siihen saa mainosblokkarin ja sitten alkaa tökkiä. Ja jostain minulle käsittämättömästä syystä pitää olla 64-bittinen selain 32-bittisen ohella ja nettivideot ei toimi kuin 32-bittisellä. Mitä järkee??!!
Päivän jaksoin kokeilla ja asensin FF 4:n jonka kanssa ei ole tarvinnut tökkimistä katsella.allu.a.pinna kirjoitti:
Mikään selain ei tuo järkeä päähän mutta jotkut selaimet toimii turvallisemmin kuin toiset. IE 9:stä ei sen kummempaa kokemusta ole kuin, että siihen saa mainosblokkarin ja sitten alkaa tökkiä. Ja jostain minulle käsittämättömästä syystä pitää olla 64-bittinen selain 32-bittisen ohella ja nettivideot ei toimi kuin 32-bittisellä. Mitä järkee??!!
Päivän jaksoin kokeilla ja asensin FF 4:n jonka kanssa ei ole tarvinnut tökkimistä katsella."...ja nettivideot ei toimi kuin 32-bittisellä. "
Sama asiahan se on FF4:n kanssa ja kaikkien muidenkin selainten kanssa. Johtuu siitä että ne lisäosat joilla niitä videoita katsotaan ovat 32 bittisiä.
Onhan se 64 bittinen IE lisänä, ei siitä mitään haittaakaan ole.
Ei ole kokemusta IE:n mainosblokkarista, en ole edes löytänyt kuin maksullisen sharewaren jota en viitsinyt turhaan kokeilla. FF4 ABP toimii hyvin ja tämä FF4 on aivan mainio selain muutenkin.- Kiitoksen paikka
f.e.dzerzhinsky kirjoitti:
"...ja nettivideot ei toimi kuin 32-bittisellä. "
Sama asiahan se on FF4:n kanssa ja kaikkien muidenkin selainten kanssa. Johtuu siitä että ne lisäosat joilla niitä videoita katsotaan ovat 32 bittisiä.
Ei ole kokemusta IE:n mainosblokkarista, en ole edes löytänyt kuin maksullisen sharewaren jota en viitsinyt turhaan kokeilla. FF4 ABP toimii hyvin ja tämä FF4 on aivan mainio selain muutenkin.On hieno asia, että palstalla vastailee asiallinen asioista perillä oleva ammattimies. Täällä on aiemmin ollut asiantuntijoita, joiden pääasiallinen tarkoitus on ollut nolata tietämättömiä kysyjiä.
- PÄÄpohtiJa
f.e.dzerzhinsky kirjoitti:
"...ja nettivideot ei toimi kuin 32-bittisellä. "
Ei ole kokemusta IE:n mainosblokkarista, en ole edes löytänyt kuin maksullisen sharewaren jota en viitsinyt turhaan kokeilla. FF4 ABP toimii hyvin ja tämä FF4 on aivan mainio selain muutenkin.IE:n mainosblokkereista on ollut juttua siellä sun täällä. Kokeilematta tosin on itseltäkin.
Mua ei mainokset häiritse, jos ne eivät hidasta ja näin luulen monen muunkin ajattelevan. Tai tuo hidas lataantuminen laittaa blokkaamaan mainokset, miten vain haluaa ajatella. Vielä noilla "mokkulayhteyksillä", jotka ovat suoraan -90 luvun lopulta.
Nyt menee meikäläisen koneella tasatahtia IE9, Chrome ja firefox 4 adblockilla, operaa ei muutamaan vuoteen ole ollut. Operan käyttäjä tosin jo mainospalkista asti, mutta muutama vuosi sitten kyllästyi siihen yhteen ja samaan, mitään kehitystä ei tapahtunut. Ennenhän Opera oli nopein, vaikka mainokset oli mukana. Mutta mutta, miksei, nythän se on taas palautunut kärkisijoille.
Kai tälläiset keskustelut ovat oikeasti ajankulua, paskanko väliä on, mitä muut käyttävät, mutta selainten kilpailutilanne hyödyttää kaikkia.
- blaaaaaaaaaaaa
Itse olen täysiverinen IE käyttäjä.Olen käyttänyt koneellani 9 versiota beta,RC ja kokoversiona.Kokoversio aivan loistava.Toimii paljon nopeammin kuin FF4.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1706544
- 584462
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s283098- 612977
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161895- 151564
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271546Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹381495- 341330
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest451243