Onko mulla 3g-känny?

Kuinka tiedän

Nokia 2710 Navigation

Intenetistä poimittua:

"Nokia 2710 Navigation Edition is a low-cost 3G device with full car voice navigation."

mutta muualla:

"GPRS Yes
EDGE Yes
3G No"

Kun menen asetukset yhteydet - valikkoon niin siellä on bluetooth pakettidata gps ja usb-kaapeli.

Paekttidatassa lukee jatkuva tai tarvittaessa (valinta). Onko se tarvittaessa sitten wap..??

5

256

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 5230,.

      ei ole 3g puhelin,siellä asetuksissa pitäis näkyämyös UMTS(3g)

      eli asetukset>yhteydet>verkko>järjestelmätila

      vaihtoehdot järjestelmätilassa ovat..kaksitoimisuus-UMTS-GSM

      tuo kaksitoimisuus tark että se toimii molemmissa verkoissa(3g ja gprs)

      yleensä pidetään kaksitoimisuus päällä

    • 5230,.
    • Kyse on edge-puhelimesta. Maksimi tiedonsiirto on 275 kbit/s. Ensimmäinen seikka, jos dataa käyttää on hankkia datapaketti!!!! Ilman sitä tulee helposti iso lasku. WAP on eräs tapa käyttää nettiä, mutta kannattaa käyttää Internet asetusta. WAP:ssa on mahdollisuus maksullisiin palveluihin, mikä ei ole hyvä asia. Toiset ohjelmat, kuten Opera Mini käyttävät Internet-asetuksia. WAP on vähän menneen talven lumia. Mulla esimerkiksi WEB-asetuksissa on valinta Tili, josta voi valita Internetin tai WAP:n. Liittymä on Saunalahden. Saunalahdella hinnoittelu ilma datapakettia on erilainen. WAP:ssa on päivähinta, ja Internetissä megatavuhinta. Tämä sinänsä ei ole relevanttia, koska dataa tulee käyttää vain jos on datapaketti.

      Pidä se asetus vaan tarvittaessa. Sillä ei ole mitään tekemistä tuon WAP/Internetin kanssa. Nokian sivu on muuten paras noiden ominaisuuksien selvittämiseen.

    • Kuinka tiedän

      Kiitos tiedoista::

      Minulla onkin Saunalahden 6,90/viikko datapaketti kokeeksi tässä.

      Youtube videot pätkii pahasti, no ei ihme jos maksiminopeus 275...Kuinkas itselläs ??

      Ilmeisesti Youtube vaatii 500 - 1000 Mbps nopeutta jotta edes jotenkin kangertelematta toimisi. Ainakin kun itselläni oli aikoinaan 250 laajakaista niin se pätki... toisaalta varmaan symbian40? käyttöjärjestelmä ei ole videoiden toistoon hyvä. Pitänee kai olla sellainen androidi....

      Kuinka voi testata siirtonopeuden kännykkään? Tuollainen noepustesti tietokoneelle http://nopeustesti.tornio24.net/ antaa tälle jopa 8 Mbps joka on kyllä päin mäntyä....(.tietokoneelleni kiinteälle laajakaistalle antaa 6,6 Mbps joka on kuitenkin melko tarkka tulos)

      Jos kuuluuvuuskartan mukaan olen umts900 alueella 3g siis toimii...jos hankin 3g puhelimen.

    • 5230,.

      tota sauniksen viikko ja kk prepaid pakettia käytin minäkin jonkun aikaa tässä 5230:ssa mis on 3g yht youtube vid toimii pätkimättä samoin areenan tv ohj ja kansainväl uutiskanavatkin näkyy hyvin,vko/kk pak on väh 1megan nopeus,eli sun s40 2g käyttis pienel näytöl ei sovi net käyt.niinku täs halvemmas älypuh 5230:ssa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      100
      2916
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      105
      2468
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2230
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      19
      2059
    5. 173
      1876
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      43
      1865
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1807
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1756
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1548
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1314
    Aihe