Ostaa uusi 3ds?? onko siinä paljonkin parannuksia dsi:hin verrattuna? olen kuullut, että siinä on hyvät 3d:eet pitääkö paikanssa?
[email protected]
Kannattaako
6
191
Vastaukset
- sdadsd
Nintendon omilta sivuilta löytyy hyvin tietoa kyseisestä konsolista. Aika hintavan puoleinenhan se on mutta mielestäni kannattaa hommata jos tykkää Nintendon käsikonsoleista ja jos et vaikkapa omista muita vanhempia DS-malleja.
Itse aion käydä ostamassa (itse asiassa just tänään) 3DS:n ja odotan innolla sen pelivalikoimaa ja ohjelmia. Ainakin ns. "normi" DS:n verrattuna 3DS:ssä on paljon parannuksia, tuosta DSi:stä en ole niin varma kun en omista DSi:tä. Vanha DS Lite kyllä löytyy (hajalla tosin) joten melkeinpä pakko-ostos tuo 3DS :)
Etenkin jos olet kova Nintendo-fani niin pakko se on 3DS hankkia :D - adrias
Juuh kävin faktat tsekkaa nintendon sivuilta, mutta 3d:een vahvuus jäi mietityttään kun ostat niin tuu ihmeessä kertoon miten toimii :D onkohan mitään legendaarisia mario hyppelöitä tulossa ^^
- 3ds
KANNATTAA OSTAA! Ite myyn ehk nintendo dsi XL ja ostan 3ds:n. onks 3ds liten kokoinen? ja kannattaa oottaa esim. puol vuotta ni kyl se 3ds:n hinta laskee, niin kävi myös dsi:lle ja dsi Xl:lle
- ceerdsdasd
3DS on samankokoinen kuin DS Lite, siis ulkoisesti.
- minä tahtoo 3ds
mäkin myyn vanhan ja ostan 3dn :))))
- Xnfkfkfkfkfmg
Mulla olis myynnissä 3ds konsoli, täysin uutta vastaava ja takuuta jäljellä 8kk. Ota yhteyttä jos kiinnostaa: [email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 666441
- 715868
Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?
Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise1365185- 624055
- 143925
- 383329
- 733138
- 683001
- 852778
- 492047