Kyselisin mitä vaippoja olette käyttäneet pienellä vauvalla?Meidän poika on nyt kaksi ja puoli kuukautta vanha.Olen käyttänyt sekä Pamperssia että Liberoa,mutta molemmat päästää läpi aika useasti,Pamperssin vaipat useammin päästää läpi ja ovat jotenkin ohuempia kuin Liberot.Haju tulee niistä myös heti jos vähäänkään on märkä vaippa.Niinpä olen enempi käyttänyt Liberoa,mutta välillä sekin päästää läpi..turhauttavaa monesti yön jälkeen vaihtaa lakanat kun sänky märkänä.Vaikka kuinka yrittää laittaa vaipan huolellisesti niin silti päästää monesti läpi,vaihdan vaipan noin kolmen tunnin välein.Mitä muita vaippa merkkejä vois kokeilla?Poika on kova syömään,niin pitääkö sitten vaan vaihtaa vaippa vielä tiheämpään vai mikä neuvoksi?
vappa kysely
5
331
Vastaukset
- 68
Tarkistapa onko sulla oikean kokoisia vaippoja.
- jeanne80
Kyllä ovat vaipat oikean kokoisia..
- märkä siellä täällä.
Meil kanssa oli falskeja kokoajan merkistä ja koosta riippumatta. Vauva oli vielä sen verran rimppakinttu ja pyöreämahainen että mikään vaippa ei istunu kunnolla. Ikä ja reisien pyöristyminen toivat avun tohon kastumisongelmaan.
- kokeile pienempää?
Meillä on sellanen syntyessään alle 3kg siro typy ja pari ekaa kuukautta oli vaikea löytää tarpeeksi reisistä istuvaa vaippaa kun tytön jalat oli ihan tikut. :) Ongelma korjaantui sit itsestään kun tyttö sai reisimakkarat ja (kaksoisleuan) :D Meillä oli muuten nuo 2-4kg tarkoitvaipatkin alussa aivan liian isoja. Ja 3-5 kg oli paraimmillaan tuossa 6kg kieppeillä..
- Pellle:DD:D:D:D
vappa-kysely????? mitäs ne on?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj212217- 671076
- 107970
Nainen sä olet
arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r70923Jos olisin
Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p54895- 43883
Minun on niin vaikeaa uskoa, että
todella kaipaisit minua. Pelkään vieläkin, että minua kusetetaan.55858KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa
Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.9848Luotathan?
Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na30848Voi kun pian voisi varmuudella sanoa
mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(46789