Kysyntääs horoskooppien sijaan numerita,minkä numeron edustajia tääl on eniten.
Mitä numeroita täällä pyörii ??
14
294
Vastaukset
- 6+6+6
666
- 1+4
täällä mä 1 ja tyttis 4. Tehtiin joskus vuosia sitten Kajaanissa yksillä messuilla, siinä muistaakseni laskettiin henkilön syntymäaika ja syntymänimi yhteen tjn.On muute pelottavan paikkansa pitävä.
- 1+4ei ku 5
korjaan tyttis on viitonen,muistin väärin,mut muu pätee.ja tosta numerologiasta saa kyl tietoo netistäkin jos ketä kiinostaa ja viihtii vähän näkeen vaivaa.
- 4 helmifani
1+4ei ku 5 kirjoitti:
korjaan tyttis on viitonen,muistin väärin,mut muu pätee.ja tosta numerologiasta saa kyl tietoo netistäkin jos ketä kiinostaa ja viihtii vähän näkeen vaivaa.
Eikä tarvita vaivaa kun meet mtv3.fi helmen horoskooppi sivuille, syötät tarvittavat tiedot, kone hoitaa homman. Mä 4 myös, vähän tiukkis mutta rakastava sanovat liian kiltti, kahden lapsen äiti.
- mielenkiintoista1
vastaisin jos saisin tietoon miten lasken tulokset vai mikä teoria on tässä takana?
- 12+4=
Mun numeroksi tuli 9
tässä linkki
http://www.mtv3.fi/helmi2010/minisaitit/erik.shtml/1044849?ennustaja/oraakkeli - yksi wanha wakkari
11 näytti tulevan minulle.
Kävin muuten juuri allekirjoittamassa www.naimalakko.fi adressin, nimettömänä kylläkin : ( ja vaikka en vihreitä äänestäkään, mutta kannanotto asian puolesta tämäkin!
Iloista kevättä palstalaisille! - rivotar
21
4 7
Noh, ainaki mie sovin kuvauksiin. Ehkäpä liianki hyvin.- 1 : )
Uno Ykkönen.
- lololzzz
5 ja 8
- lallal-
4 ja 8
- .....
elämänpolku 8
minuus 4
kohtalo 3
tämän perusteella: http://www.mtv3.fi/helmi/minisaitit/artikkeli.shtml/2010/01/1040565?ennustaja/oraakkeli - 7+11
Polku 11, minuus 11 ja kohtalo 22.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olit niin lähellä
Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa1225629- 643980
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺433599Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭312929Kun me näemme taas
Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen332892Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle322260En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä112227Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli122170- 1181717
Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm101624