Kysyntääs horoskooppien sijaan numerita,minkä numeron edustajia tääl on eniten.
Mitä numeroita täällä pyörii ??
14
327
Vastaukset
- 6+6+6
666
- 1+4
täällä mä 1 ja tyttis 4. Tehtiin joskus vuosia sitten Kajaanissa yksillä messuilla, siinä muistaakseni laskettiin henkilön syntymäaika ja syntymänimi yhteen tjn.On muute pelottavan paikkansa pitävä.
- 1+4ei ku 5
korjaan tyttis on viitonen,muistin väärin,mut muu pätee.ja tosta numerologiasta saa kyl tietoo netistäkin jos ketä kiinostaa ja viihtii vähän näkeen vaivaa.
- 4 helmifani
1+4ei ku 5 kirjoitti:
korjaan tyttis on viitonen,muistin väärin,mut muu pätee.ja tosta numerologiasta saa kyl tietoo netistäkin jos ketä kiinostaa ja viihtii vähän näkeen vaivaa.
Eikä tarvita vaivaa kun meet mtv3.fi helmen horoskooppi sivuille, syötät tarvittavat tiedot, kone hoitaa homman. Mä 4 myös, vähän tiukkis mutta rakastava sanovat liian kiltti, kahden lapsen äiti.
- mielenkiintoista1
vastaisin jos saisin tietoon miten lasken tulokset vai mikä teoria on tässä takana?
- 12+4=
Mun numeroksi tuli 9
tässä linkki
http://www.mtv3.fi/helmi2010/minisaitit/erik.shtml/1044849?ennustaja/oraakkeli - yksi wanha wakkari
11 näytti tulevan minulle.
Kävin muuten juuri allekirjoittamassa www.naimalakko.fi adressin, nimettömänä kylläkin : ( ja vaikka en vihreitä äänestäkään, mutta kannanotto asian puolesta tämäkin!
Iloista kevättä palstalaisille! - rivotar
21
4 7
Noh, ainaki mie sovin kuvauksiin. Ehkäpä liianki hyvin.- 1 : )
Uno Ykkönen.
- lololzzz
5 ja 8
- lallal-
4 ja 8
- .....
elämänpolku 8
minuus 4
kohtalo 3
tämän perusteella: http://www.mtv3.fi/helmi/minisaitit/artikkeli.shtml/2010/01/1040565?ennustaja/oraakkeli - 7+11
Polku 11, minuus 11 ja kohtalo 22.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa
Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/1872748- 1642559
Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."
Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su1182277Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee622099Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."31749Hilma Hallo-ahon kuvat julki - kiistää SSK ryhmän nimen merkityksen
Eduskunnan puhemies Jussi Halla-ahon tyttären ympärille on noussut skandaali. Lehdistö sai selville Hilma Hallo-ahon kuu2091476"UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!
"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!591474Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2311222Sofia Belorf rehellisenä suhteen alusta Jeff-miljonäärirakkaaseen: "Hän ei..."
Sofia Belórfin elämä on tapetilla Sofia Bling Bling Dubai -realityssä. Näyttävien puitteiden rinnalla Belórf avaa elämää971174Äänestän seuraavissa eduskuntavaaleissa persuja.
Persut on ainoa puolue, joka aidosti vastustaa islamisaatiota Suomessa.3711089