Hei!
Vinkkejä köyhäläiselle, mistä kannattais etsiä vaunuja? Tekis mieli kuitenkin uusia vaunuja, kun on kuitenkin ensimmäinen vasta tulossa... Mutta kävin liikkeessa katselemassa ja ei ihan tonnia ole varaa sijoittaa... =(
Mistä vaunut halvalla, uudet?
11
3081
Vastaukset
- edullisesti yhdistel
Meillä on ylimääräisenä hienot yhdistelmävaunut, joissa myös turvakaukalo. Mustat ja niissä on tosi paljon erilaisia ominaisuuksia.
Kuva: [URL]http://aijaa.com/v.php?i=009977758114.jpg[/URL]
Kuvassa ratasistuimen kanssa ja mukana siis myös vaunukoppa ja turvakaukalo, jonka saa vaunurunkoon kiinni. Eli ns. travel system.
Saatiin nämä lahjaksi, mutta meillä ei ole tarvetta kun on jo ennestään hyvät yhdistelmät, joissa ihan samoja toimintoja (bugaboo cameleon).
Tarkoitus MYYDÄ pois tilaa viemästä eli laita tarjousta! Muutkin voi laittaa.
Rattaat on vantaalla, voidaan kuljettaa pk-seudulla pientä bensakorvausta vastaan (5-10e). Tai postin kautta (postikulut 19€).- edullisesti yhdistel
edullisesti yhdistel kirjoitti:
Unohtui s.postiosoite: [email protected]
Vaunut, kaukalo ja vaunukoppa ovat siis kaikki uusia ja käyttämättömiä, alkuperäisessä paketissa.
- Ei hyvät joka kelill
edullisesti yhdistel kirjoitti:
Vaunut, kaukalo ja vaunukoppa ovat siis kaikki uusia ja käyttämättömiä, alkuperäisessä paketissa.
Aika huonot nuo renkaat talvikelejä ajatellen.. Me oltiin yhtenä talvena jo isoilla renkailla jumissa kun yöllä oli satanut lunta PALJON! Eli nuo pienemmät renkaat olisivat vaan todella huonot, jos on lunta ja auraamattomat tiet..
- myösköyhä
Vaunula.fi ja Amber-yhdistelmät
http://www.vaunula.fi/ramatti_amber.htm
Kävin itselleni hakemassa ja kivasti pelittävät, eikä hintakaan ollut paha... vaunula.fi osoitteesta minäkin tilasin vaunut, http://www.vaunula.fi/swing_tyme.htm swing nostalgia vaunut ja siihen lisäksi vielä turvakaukalo. Hetkeäkään en ole katunut ja kehuja on tullut kaukalon ihanasta kukka kuosista ja valkoisista erilaisista vaunuista. Meillä siis kuvat valkoiset keinonahka vaunut. Joustavat todella upeasti joka suuntaan, vaikka eivät siis ole kolmipyöräiset ja ovat ehkä hiemat leveät jonnekkin vaatekauppaan, mutta se jousto on jotain aivan omaa luokkaa (suosittelen ihmisille jotka haluavat paljon käydä vaunujen kanssa kävelemässä) oikeat maasto vaunut ! Vaunut ovat siis 3-in-1. (turvakaukalo, vaunukoppa sekä ratasistuin).
- suurraa
Itse ostin nämä viimeviikolla ja olen tyytyväinen niihin.
http://www.vauvamaailma.com/shop/kauppa10/products.php?&action=show&id=3819&show=all - sfhjafg
Huutonetistä saa halvalla laadukkaita vaunuja. Ja tietenkin, jos haluat yhdet vaunut, niin kannattaa ostaa teutonia junior/timmy tai i'coo pii. Nämä menevät siis koko vaunuiän ja kevyempiä rattaita ei tarvi ostaa.
Katsoppa huutonetistä:
i'coo
gesslein
quinny - saipuakaupias :)
Firkonit vaunulasta. Tosin itse investoin 800e emmaljungaan esikoiselle niin olis sitten missä kärrätä tuleviakin. nehän kestää monet lapset. tosin kun möin ne sitten kuitenkin esikoisen jälkeen huutonetissä 2v vanhoina sain niistä vain 100e vähemmän kuin itse maksoin uutena :) Eli käytännössä maksoin esikoisen vaunuista 100e!! Oli huippuhyvät vaunut mutta kun ei toista lasta taida tulla niin ostanpa sitten uudet jos toinen joskus putkahtaa tulemaan..
- s
Itse tilasin juuri swing nostalgia vaunut vaaleanvihreänä ja odottelen kovasti, uskon että ovat tosi hyvät!!
Halusin ne juuri noitten isojen pyörien ja joustavuuden takia ja ne ovat tosi kivannäköisetkin :) - huiput
Katsokaa torista, kunnon dorjan merkkiset ei tarvii varaosia katel kestavåt todella
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup323106Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1232705Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua402374Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.652157Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu4241697- 601153
- 551073
- 2591049
- 151966
- 45958