Mies, tuo henkseleitä paukutteleva pelle!

Aikuinen nainen

Nainen synnyttää hiellä ja tuskalla lapsen ja menettää vartalonsa mallin. Mies lähtee henkselit paukkuen varpajaisiin polttamaan röyheän sikarin, koska on siittänyt lapsen. Poikien kanssa valitellaan kuinka vaimon figuuri ei enää ole yhtä timmi kuin tyttösillä ja mies ei enää saa tarpeeksi hellyyttä naiseltaan.

Nainen, et tarvitse miestä mihinkään! Spermaa saa pankistakin ja dildon aina kokoa XL.

35

185

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Onneksi miehiäkin on monenlaisia, niin kuin meitä naisiakin. Olen todella pahoillani puolestasi, jos olet joutunut kokemaan tai seuraamaan vierestä tuollaista kohtelua. Älä silti menetä uskoasi kaikkiin miehiin. Niitä kunnollisia ja hyviä miehiäkin kyllä löytyy.

Paula, perheneuvoja

• kökölö

Mutta löytyykö kunnollisia naisia? Tutkimuksen mukaan (ensi ja turvakodin sivuilla) Naiset ovat lähes yhtä väkivaltaisia kuin miehet. Lisäksi luulen että henkistä väkivaltaa naise tekevät hurjan paljon enemmän kuin miehet.

• kökölö kirjoitti:

Mutta löytyykö kunnollisia naisia? Tutkimuksen mukaan (ensi ja turvakodin sivuilla) Naiset ovat lähes yhtä väkivaltaisia kuin miehet. Lisäksi luulen että henkistä väkivaltaa naise tekevät hurjan paljon enemmän kuin miehet.

Onneksi myös hyviä ja kunnollisia naisia on naistenkin joukossa enemmistö. Naisetkin osaavat kyllä käyttää väkivaltaa valitettavasti ja henkisessä puolessa voivatkin olla mestareita. Silti kivoja ja lempeitä meistä on suurin osa :-).

Paula, perheneuvoja

• Mies vantaalta.
        kökölö kirjoitti:

Kyllä tämän päivän suomessa on "kunnon naisia" paljon enemmän, kuin "kunnon miehiä". Tämän päivän naiset ovat paljon vahvempia ja fiksumpia, kuin miehet

Siksipä monella nuorella naisella on suomessa ongelmia löytää mieskumppania itselleen.. Fiksuilla miehillä on kyllä suomessa varaa mistä valita!

Nostan hattua suomen naisille!

• harvassa on.
        Mies vantaalta. kirjoitti:

Kyllä tämän päivän suomessa on "kunnon naisia" paljon enemmän, kuin "kunnon miehiä". Tämän päivän naiset ovat paljon vahvempia ja fiksumpia, kuin miehet

Siksipä monella nuorella naisella on suomessa ongelmia löytää mieskumppania itselleen.. Fiksuilla miehillä on kyllä suomessa varaa mistä valita!

Nostan hattua suomen naisille!

Aamen , puhut asiaa ! Lienet itskkin fiksu..sanoistasi päätellen.

• vapaa nainen

Mistä tunnistaa kunnollisen ja hyvän miehen?

• Täällä netissä niitä on pitkä jono.

• Se on ainakin hyvä pitää mielessä, että uskoo omia vaistojaan. Jos hälytyskellot soivat, niin niitä ihan oikeasti kannattaa kuunnella. Perheneuvojana kuulen niin monen kertovan, että "kyllähän mä kuulin pienen varoitusäänen sisimmässäni, mutta mä vaiensin sen, kun oli muuten oli ihanaa". Jos huomaa ajattelevansa, että tämä on liian hyvää ollakseen totta, niin voi olla ettei se olekaan.

Kannattaa kiinnittää huomiota siihen, millaiset välit miehellä on vanhempiinsa, sukuunsa ja ystäviinsä. Paljon kertoo myös se, miten mies suhtautuu omiin lapsiinsa, jos niitä on.

Liiallinen alkoholin käyttö saati muut päihteet, varoitusmerkki. Äkkipikainen, väkivaltainen käyttäytyminen, kun asiat eivät mene oman mielen mukaan. Varoitusmerkki. Liiallinen omistuksenhalu ja mustasukkaisuus, varoitusmerkki.

Jos mies nämä testit läpäisee, niin silloin ollan jo hyvällä puolella.

Paula, perheneuvoja

• vapaa nainen
        kuunteleva_kirkko kirjoitti:

Se on ainakin hyvä pitää mielessä, että uskoo omia vaistojaan. Jos hälytyskellot soivat, niin niitä ihan oikeasti kannattaa kuunnella. Perheneuvojana kuulen niin monen kertovan, että "kyllähän mä kuulin pienen varoitusäänen sisimmässäni, mutta mä vaiensin sen, kun oli muuten oli ihanaa". Jos huomaa ajattelevansa, että tämä on liian hyvää ollakseen totta, niin voi olla ettei se olekaan.

Kannattaa kiinnittää huomiota siihen, millaiset välit miehellä on vanhempiinsa, sukuunsa ja ystäviinsä. Paljon kertoo myös se, miten mies suhtautuu omiin lapsiinsa, jos niitä on.

Liiallinen alkoholin käyttö saati muut päihteet, varoitusmerkki. Äkkipikainen, väkivaltainen käyttäytyminen, kun asiat eivät mene oman mielen mukaan. Varoitusmerkki. Liiallinen omistuksenhalu ja mustasukkaisuus, varoitusmerkki.

Paula, perheneuvoja

Mistä johtuu, että minulla hälytyskellot soivat koko ajan?

• kökölö

Se on ainakin hyvä pitää mielessä, että uskoo omia vaistojaan. Jos hälytyskellot soivat, niin niitä ihan oikeasti kannattaa kuunnella. Perheneuvojana kuulen niin monen kertovan, että "kyllähän mä kuulin pienen varoitusäänen sisimmässäni, mutta mä vaiensin sen, kun oli muuten oli ihanaa". Jos huomaa ajattelevansa, että tämä on liian hyvää ollakseen totta, niin voi olla ettei se olekaan.

Paula, perheneuvoja

Kerro miten tunnistaa hyvän naisen.

• kökölö kirjoitti:

Kerro miten tunnistaa hyvän naisen.

Kyllä edellisen vastaukseni kriteerit pätevät samalla lailla naisiinkin.

Paula, perheneuvoja

• vapaa nainen kirjoitti:

Mistä johtuu, että minulla hälytyskellot soivat koko ajan?

Jos hälytyskellot kilkattavat koko ajan, olet joko jatkuvasti vääränlaisessa seurassa tai sitten kellosi ovat ylivirittyneet. Niinkin voi käydä, jos on liian monta kertaa tullut satutetuksi. Silloin kannattaa ehkä löystää niitä vähän. Miettiä kilkuttaako kelloni nyt nimenomaan tämän miehen takia vai niiden aiempien?

Paula, perheneuvoja

• body

Rakastava mies rakastaa vaimoaan, hoitaa rakkautta, hemmottelee vaimoaan, ihailee häntä, on tukena ja turvana ja seksi/seksuaalisuus on hellää ja hoitavaa.

Rakkaus on molemmin puolista ja ihanaa.
        Eiköhän tuossa ole hiukan hyvään hoitoon.

• pertsa2010

vapaa nainen

En oikein osaa vastata tuohon ,mutta naisen valintaan isäukko antoi hyvän
        ohjeen :
        kuse sitä sukille ,jos se ei siitä hermostu ,niin saattaa kestää jopa avioliiton.
        Piti muuten paikkansa.
        Jospa miehen valintaan voisi pistää soveltaen jotakin muuta.

• Kristinuskon kirja.

Paula, perheneuvoja

Hyvä Paula. Mies.

• esther
        pertsa2010 kirjoitti:

vapaa nainen

ohjeen :
        kuse sitä sukille ,jos se ei siitä hermostu ,niin saattaa kestää jopa avioliiton.
        Piti muuten paikkansa.

Pertsan logiikka on aina yhtä naisvihamielistä ja järjetöntä kuin on homomielistäkin. pthyi!!!

• Brutaaaali
        pertsa2010 kirjoitti:

vapaa nainen

ohjeen :
        Piti muuten paikkansa.

Vanhakansa tietää,nykynainen vaatii jo brutaaleja otteita jotta avioliitoista tulee
        jotain.pilalle hemmoteltuja?.

• pertsa2010
        esther kirjoitti:

Pertsan logiikka on aina yhtä naisvihamielistä ja järjetöntä kuin on homomielistäkin. pthyi!!!

esteri
        Tuo logiikka on tepsinyt!

• esther ei haluu kuul
        pertsa2010 kirjoitti:

esteri
        Tuo logiikka on tepsinyt!

Mene terapiaan!
        ei voi tepsiä muuhun kuinkoko ikänsä aivopestyyn ja alistettuun fundamentalistinaiseen...

• pj

Kunnollinen mies vie roskat ulos ilman, että nainen pyytää.

• vapaalle naiselle

uskovaisuudesta

• Älä nyt. Onhan mies valmis milloin tahansa puuttumaan esim. aborttioikeuteen.

• kökölö

Kokoa XL? Minkä takia? Tutkimuksen mukaan suomalaisen miehen "sen" keskipituus on isompi kuin suomalaisen naisen "sen" syvyys. Elikkäs "sitä" jää aina vähän ulos.

Kaikkien elämä ei ole sellaista kuin teillä.

• RAAMATUN OHJEITA

Sananl. 11:22 "Kultarengas sian kärsässä on kaunis nainen, älyä vailla."

Sananl. 9:13 "Tyhmyys on nainen, levoton ja yksinkertainen, eikä hän mistään mitään tiedä."

1. Tim. 2:11-12 "Oppikoon nainen hiljaisuudessa, kaikin puolin alistuvaisena; mutta minä en salli, että vaimo opettaa, enkä että hän vallitsee miestänsä, vaan eläköön hän hiljaisuudessa."

3. Moos. 12:2-5 "Puhu israelilaisille ja sano: Kun vaimo tulee hedelmälliseksi ja synnyttää poikalapsen, olkoon hän saastainen seitsemän päivää; yhtä monta päivää kuin hänen kuukautisensa kestävät, hän olkoon saastainen. (4) Mutta vaimo pysyköön kotona kolmekymmentä kolme päivää puhdistavan verenvuotonsa aikana; älköön hän koskeko mihinkään, mikä on pyhää, älköönkä tulko pyhäkköön, ennenkuin hänen puhdistuspäivänsä ovat kuluneet umpeen. (5) Mutta jos hän synnyttää tyttölapsen, olkoon hän saastainen kaksi viikkoa, samoinkuin kuukautisissaan, ja pysyköön kotona kuusikymmentä kuusi päivää puhdistavan verenvuotonsa aikana."

5. Moos. 22:5 "Nainen älköön käyttäkö miehen tamineita, älköönkä mies pukeutuko naisen vaatteisiin; sillä jokainen, joka niin tekee, on kauhistus Herralle, sinun Jumalallesi."

1. Kor. 11:7-10 "Miehen ei tule peittää päätänsä, koska hän on Jumalan kuva ja kunnia; mutta vaimo on miehen kunnia. Sillä mies ei ole alkuisin vaimosta, vaan vaimo miehestä; eikä miestä luotu vaimoa varten, vaan vaimo miestä varten. Sentähden vaimon tulee pitää päässään vallanalaisuuden merkki enkelien tähden."

5. Moos. 25:11-12 "Jos kaksi miestä tappelee keskenään ja toisen vaimo tulee auttamaan miestään sen käsistä, joka häntä lyö, ja ojentaa kätensä ja tarttuu tämän häpyyn, niin hakkaa poikki hänen kätensä säälimättä."

5. Moos. 22:28-29 "Jos joku tapaa neitsyen, joka ei ole kihlattu, ja ottaa hänet kiinni ja makaa hänen kanssaan ja heidät siitä tavataan, niin mies, joka makasi hänen kanssaan, antakoon tytön isälle viisikymmentä hopeasekeliä, ja tyttö tulkoon hänen vaimokseen, koska hän raiskasi hänet; hän älköön hyljätkö häntä koko elinaikanansa."

• 211220

Joo, näyttää raamattu aina tietävän kaiken ja nuo raamattulauseautomaatit käyttävät sitä kuin pajatsoa.
        Aina oikea tulos

• agnus Dei

Fundamentalistit syrjivät homojen lisäksi naisia. MOT.

• vanha ämmä

Totisesti, kyllä raamattu tietää!

Ap. t. 13:38 Olkoon siis teille tiettävä, MIEHET JA VELJET, että hänen kauttansa julistetaan TEILLE syntien anteeksiantamus

Miksi uskovat miehet rakastavat olematonta miestä, jeesustaan, enemmän kuin vaimoaan ja lapsiaan?

• Phoebus

Kyllähän se on tunnustettava, ettemme me vaimon kanssa olla enää ihan yhtä hyvässä varressa kuin nuorena, tai edes silloin kun menimme yhteen.

Kuitenkin hän on minulle rakas.

On sääli jos aloittaja ei saa kokea iltaisin sitä ihanaa tunnetta ja oloa, kun saa mennä oman kullan viereen nukkumaan.

Tai kun käy katsomassa, mitä hän puuhaa ja samalla antaa hänelle suukon.

Tai vaikkapa näkee miten hän ilahtuu, kun on imuroinut tai tiskannut ilman eri kehoitusta.

Läheisyys tekee hyvää ihmisille! Kun on itse onnellinen, sallii helpommin onnen myös muille.

• sinkku.

"On sääli jos aloittaja ei saa kokea iltaisin sitä ihanaa tunnetta ja oloa, kun saa mennä oman kullan viereen nukkumaan."
        Miksi tuo makaaminen tulee aina esille uskovien viesteissä?

Tottakai vaimo tekee kaiken kiltisti ilman eri kehoitusta
        "Tai vaikkapa näkee miten hän ilahtuu, kun on imuroinut tai tiskannut ilman eri kehoitusta."

• sinkku. kirjoitti:

"On sääli jos aloittaja ei saa kokea iltaisin sitä ihanaa tunnetta ja oloa, kun saa mennä oman kullan viereen nukkumaan."
        Miksi tuo makaaminen tulee aina esille uskovien viesteissä?

Tottakai vaimo tekee kaiken kiltisti ilman eri kehoitusta
        "Tai vaikkapa näkee miten hän ilahtuu, kun on imuroinut tai tiskannut ilman eri kehoitusta."

Nyt se tuli esille myös uskonnottoman viestissä.

Kyllä vaimon vieressä voi myös nukkua muun puuhaamisen lisäksi;)

Myös miehen kannattaa kokeilla kotitöiden tekoa oma-aloitteisesti. Sillä voi olla arvaamattomia ja mukavia seurauksia.

• Kristinuskon kirja.

Maailman vanhin ammatti. Miksi se on edelleen erittäin voimissaan ? Olisiko siihen mitään osuutta avio-avovaimoilla. ? Siis kiinteissä yhteisyyssä olevilla naisilla ?

En mitenkään puolusta meidän miesten jopa törkeätäkin käyttäytrymistä.

• cyberangel

Ikäviä kokemuksia on varmaan sukupuolesta riippumatta. Puolison valinta on vaikeaa. Kipuilun takia on joskus vaikeaa hyväksyä Jumalan ohjeita hyvään elämään ja Raamattuakin voi lukea monella tavalla eli sitä voi käyttää väärin, mutta tämä ei poista oikein ymmärrettynä mitään mitä Raamatussa on.

Minullakin on suuri ongelma löytää sävyisä puoliso, joka olisi kumppanini kaikessa ja rakastamalla rakastaisi minua sellaisena kuin olen. Tähän mennessä on mikä tahansa osoittamani vajaa ihmisen rakkaus tai Jumalan Rakkaus jäänyt ilman hedelmää. Otaksun Jumalallakin olevan suru kun Hän ei löydä yhteyttä ihmiseen, Jumalan kuvaan, vaikka miten Rakastaisi ja kuitenkin Jumala on täydellinen, mutta minä vajavainen - myös rakkaudessani.
      En siis ole löytänyt yhteyttä toiseen ihmiseen vaikka Jumalan olen jo löytänyt.

Rukoilen puolestanne rakkaat sisarukseni Jeesuksessa Kristuksessa, että Jumala antaisi teille sopivan puolison ja lujittaisi kenties jo solmittua liittoanne omalla Täydellisellä Rakkaudellaan. Olkaa anteeksiantavaisia ja armahtavaisia toistenne vajavaisuuksia kohtaan. Kilpailkaa antamisessa, lohduttamisessa, rakkaudessa!
      Jeesuksen nimessä!
      Amen!

• vois helpottaa

" Minullakin on suuri ongelma löytää sävyisä puoliso, joka olisi kumppanini kaikessa ja rakastamalla rakastaisi minua sellaisena kuin olen."

Entäpä jos sinä rakastaisit sitä kummpania sellaisena kuin se on.

• cyberangel
        vois helpottaa kirjoitti:

" Minullakin on suuri ongelma löytää sävyisä puoliso, joka olisi kumppanini kaikessa ja rakastamalla rakastaisi minua sellaisena kuin olen."

Entäpä jos sinä rakastaisit sitä kummpania sellaisena kuin se on.

vois helpottaa:
        "Entäpä jos sinä rakastaisit sitä kumppania sellaisena kuin se on."

cyberangel:
        "Tähän mennessä on mikä tahansa osoittamani vajaa ihmisen rakkaus tai Jumalan Rakkaus jäänyt ilman hedelmää."

eli juuri niin olen menetellyt, mutta turhaan... :-(

Omasta puolestani tulevan vaimoni figuuri saa mennä pilalle, ei väliä, sehän on mun vaimo! tai siis...jooo...jos se vaimo on kovin suruissaan niin sitten ei saa mennä pilalle, tai, no, mä hellin enemmän sitte...

• kävelevä kirous

Et kovin naiselta kuullosta.

Kuka idiootti valittaa että "figuuri" meni pilalle????????????????????

Se kuule menee pilalle viimestään siinä vaiheessa kun susta kasvaa horsmaa ja joudut tuomiolle Herran eteen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka pistetty kylmäksi

Ketähän joutunu puukkohipan uhriksi? Tietääkö kukkaan?
      Kajaani
      22
      2367
    2. Mietin että

Onko tarinallamme vielä luvussa tilaa kohtaamiselle vai jääkö se tähän.
      Ikävä
      93
      1495
    3. Kaipaatko sinä

Yhtään meidän katseita
      Ikävä
      116
      1248
    4. Oletko samaa mieltä

Että on parempi olla erillään?
      Ikävä
      75
      1120
    5. Mira Luoti ja Julkkisselviytyjät 2017 - Ketä kuumottaa juuri nyt?

HS: Tässä ohjelmassa Mira Luoti kertoi kokeneensa seksuaalista väkivaltaa "PMMP-yhtyeen Mira Luoti kertoo Ylen uudessa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      18
      939
    6. Julkisuuden henkilön päiväin päätös

Sitä vaan, että kyllä nyt kaikki tietävät kuka oli Eemeli Peltola (kansanedustaja, joka päätti päivänsä eduskuntatalossa
      Sinkut
      249
      851
    7. Kirjallinen varoitus

On annettu eräälle henkilölle. hyssytellään kuitenkin asiasta
      Äänekoski
      52
      842
    8. MESTARI SIVALTAA JÄLLEEN

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011436243.html Suomen ainoa Mestari lausuu tosiasiat Sannasta , Tuomiojasta ja hil
      Kajaani
      209
      830
    9. Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä

Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo
      Sonkajärvi
      18
      821
    10. Mun tuli yhtäkkiä

Ikävä sua❤️...
      Ikävä
      34
      785
    Aihe