Jääks mulla nyt rusketus kokonaan hankkimatta. Koko vuos odotettu maanantaina alkavaa Krabin matkaa ja säätiedotus näyttää seuraavast kymmenen päivää musertavalta. Ukkostaa, SATAA ja aurinko ei todellakaan paista. Mikä neuvoksi Krabissa, kun sataa. Onks siellä mitään tekemistä.
Krabin sää! Loma pilalla!!
8
700
Vastaukset
- AoNang
Juu, pakkaa pipo mukaan, koska siellä on niin kylmä. Keskiviikkona juuri palasin Krabilta ja voin kertoa, että lämpöä riittää :) Yleensä päivän paistaa pilvettömältä taivaalta ja klo. 15-16.00 tulee pilvet taivaalle ja saattaa sataa hetken n.10min-1h. Ja pimeää tulee n.18.45 ja nopeasti...
- 15+1
Noi ennusteet näyttää aina tuolta jostain syystä ja todellisuus on yleensä aivan eri. Ollaan oltu Krabilla eri vuodenaikoina ja sää on aina ollut suomalaisittain koettuna hyvä. Kesäkuussa (meillä käsitetään sadekautena) oltiin 4 viikkoa ja kolmena päivänä satoi vettä siten että pysyteltiin hotellilla.
- Siriri
Vastasin juuri tuohon toiseen sääketjuun. Kts. sieltä. Sataa täysillä, jo monta tuntia eikä loppua näy. Kello puol neljä.
- Santzux
tervehdys ao nangista. valitettavasti sateet ja rankat sellaiset alkoivat ke 23.3. ja loppua ei näy. päivät tosi harmaita ja kosteusprosentti on huikea. Kelit eivät ole viimeisiin päiviin hellineet lainkaan ja kadut tulvii, ravintolat kosteita....
onneksi meillä oli eka vko lämmintä. toinen ollut yhtä sadetta :-(. sadetakkki on ollut tosi kätevä! - raining_men
Luontoäiti näpäyttää..
- sieltä tullut
Tultiin lauantaina Ao nangista. Oltiin kaksi viikkoa. Meille sattui tasan yksi kokonainen sadepäivä. Monena iltana satoi tunnin verran, mutta eipä se meidän lomaa pilannut. Nyt siellä Thaimaassa painaa se La Nina myrsky, joten en osaa sanoa onko ilmat jo parissa päivässä huonontuneet... Saarilla on aina paremmat ilmat kuin maissa. ;)
- aonangissanyt
No todellakin on huonontuneet ystäväiseni.
- sieltä tullut
Tänne ei varmaan kannata mihinkään vastata mitään kun heti saa negatiivista palautetta. Kerroibn vain että niistä säistä nyt ei ihan varma voi olla. Ja kyllä olen nyt lukenut siitä, että siellä on tulvia. Kerroinpahan vain mikä oli tilanne vielä viime viikolla. Minä kyllä sain rusketuksen pintaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu635608Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti204237Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett172916- 1552193
- 171926
Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä
Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut1281760- 951377
- 681154
Harmi, se on
Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty171136Maailma pysähtyy aina kun sut nään
Voi mies kuinka söpö sä oot❤️ Olisin halunnut jutella syvällisempää kuin vaan niitä näitä. Se pieni heti sut tavatessa o77988