Osui mieheni mp eturenkaaseen työmatkalla ma aamuna. Vastaa tuli rekka josta rengas irtosi, mieheni tuli vastaan rekanpyörä vanteineen osui keskelle etuhaarukkaa. Molemmilla sama 80 h/km tuntinopeus. Rengas loytyi vastakkaisesta suunnasta 150 m päästä suolta. Pultit olivat löysällä siitä irtoaminen tapahtui. Mieheni jäi tielle, pitkän sairaala hoidon ja kuntoutuksen avulla hän on hengissä. Mutta kovia kipuja on päivittäin. Isoa rasitusta perheelle aiheuttaa se että kukaan ei maksa mitään korvauksia. Sairasloma on ollu 7.7.2008 alkaen ja työkyvyttömyys on todistettu maamme osaavimmilla lääkäreillä. Mutta koska IF vakuutus yhtiön mielestä mieheni on työkykyinen hänelle ei korvata sairaslomarahaa vakuutusyhtiöltä, Kelasta eikä työvoima toimistosta. Ei eläkevakuutuksesta eikä työtapaturmavakuutusyhtiöstä. Siis kukaan ei maksa mitään.
Rouva IF:lle soitettaissa sanoi hänelle että, mene sossuun. Siis uhrin olisi itse realisoita omaisuuttaan elämään monivamman kanssa johon itse ei ole syyllinen. Kelan henkilöt sanoivat ettei tällainen ole mahdollista tämänpäivän Suomessa, mutta näin asia vaan on. Edukunnan oikeusasiamieskin sanoi ettei tämä kuulu heille, koska on kysymys vakuutus asiasta, kotivakuutus ei antanut asianajo valtakirjaa, koska kysymys on vakuutusasista. Suomen kuvalehteen otin yhteyttä asiasta, ilmoittivat ettei media ole tuomari, mutta kuitenkin media yrittää vaikuttaa ihmisiin ja valintoihin. Kyllä on suuri valta maassamme vakuutusyhtiöillä, suurempi kuin lääkäreillä ja suurempi kuin paljon puhuttu oikeusturva. Tätä maata johtavat markettien sisäänostajat ja vakuutusyhtiöt. Hallitus on vain nimellinen. Meidän taistelu jatkuu. Joka päivä voi lukea lehdistä ja nähdä autoja joista rengas on irronnut, milloin se sattuu sinun kohdallesi?
Irtoava rengas
4
246
Vastaukset
- Ex-asiakas..
No nyt sullekin selvisi miksi IF voi myydä vakuutuksensa muita halvemmalla.
- keuhkot riekaleena
Väärä vakuutusyhtiö teillä!
Tosi ikävää!
Itse olin juuri onnettomuudessa, jäin puristuksiin autoon ja henki oli mennä samantien, kun ylävatsa oli puristuksissa enkä saanut juurikaan hengitettyä, apu tuli n. 20 min. päästä, koko ajan keskityin vain ainoastaan hengitykseen ja olin ihan varma ettei apu kerkeä, en kuullut/ nähnyt loppuajasta mitään, en edes ambulanssin / palikunnan pillejä ja paikalle tuloa, olin juuri luovuttamassa, kun minut vapautettiin...
Autossani on täyskasko, vakuutusyhtiö korvaa kaikki sairaalakulut / lääkekulut / matkat / vaatteet / kotona siivouksen sairas aikaan / kuntoutuksen / kivuista ja säryistä / työkyvyttömyydestä sairauspäivärahaa / sekä auton, joka vaurioitui pahoin lunastukseen...tietenkin ponukset tippui 20%
Kannattaa olla kunnon vakuutukset voimassa ja kattavat, koskaan ei tiedä milloin ja missä vahinko sattuu, ikävää jos ei mistään saa mitään.... - bbb
Olen samaa mieltä alkp. kirjoittajan kanssa. vakuutusyhtiöillä on suunnaton valta.
Aina et voi valita vakuutusyhtiötä. Meidän perhe kojtasi onnettomuuden , jossa vastapuoli oli syyllinen , eli siis korvausvelvollinen. He on sitä mieltä että työkuntoisia ollaan.vaikka erikoislääkärit ovat eri mieltä. Olenkin aina verrannut ihmishenkiä ravihevosiin jolla on suuremmat oikeudet kun ihmisillä.
entinen tapiola asiakas. - jgkgkjgrg
If...ehkä....korvataan ehkä, yleensä ei. Paska lafka, kaikkihan sen tietää. Ifin kanssa ei ole monella muuta kerrotaavaa kuin ongelmat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606004- 1003101
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.242386- 212048
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3451741Kaikki menevät kouluu tai töihin
Hyvää huomenta vaan. 😊 Minä menen kohta uudelleen nukkumaan. Se on kuin laittaisi rahaa pankkiin. 😊☕🎄🧡🐺3911737Et varmaan edes sitä uskoisi
Mutta varattunakin sydämeni on pohjimmiltaan aina kuulunut sinulle. Toivottavasti vielä jonain päivänä saan viimein oll791656- 261582
Huh, huh. Aitolehti eronnut?
Osui Gekkosessa silmiini uutinen, jossa vihjataan, että Aitolehti olisi kenties eronnut kihlatustaan, joka on viimeksi o691511Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2231374