Matkakuume vaivaa ja olen nyt tutustunut Kefaloniaan netissä. Kohde Lassi houkuttelisi, koska rannat ovat ilmeisesti hyvät ja se on hyvin lähellä kaupunki Argostolia. Lähtisin matkalle elo- syyskuussa. Mutta olisiko kokemuksia paikasta? Kreikassa en ole vielä käynyt koskaan, Kyproksella Agia Napassa kävin viime syksynä.
Kokemuksia Kefaloniasta?
Vinkkejä kiitos :)
2
673
Vastaukset
- Skala
Kefalonia on aivan mieletön paikka
- Jotain hienoa
Voisitko kertoa lisää matkastasi. Olitteko Finnmatkojen matkalla vai omatoimireissulla? Miten kauan olitte saarella, riittääkö mielenkiintoisia paikkoja kahdeksi viikoksi?
Kävittekö sieltä joillakin muilla saarilla? kiinnostaisi lähteä sinne siten, että samalla matkalla kävisi myös Ateenassa, ainakin lentoja näyttää olevan, tietty tulee lisää hintaa matkalle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 825832
- 1273953
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj463889- 663584
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262948Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72467- 272204
- 2042111
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?332049Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4431812